Novelli

hmmmmhmmmm

En oikein tienny mihin tän pistäsin joten pääti laittaa tän tänne :

Tämä tarina kertoo nuoresta naisesta joka rakastui . ja se menee näin : Tyttö oli 15-vuotias hän muutti uuteen kaupunkiin oli hänen ensimmäinen päivänsä siinä uudessa koulussa ja hän oli myöhässä kello oli 08.15 kun hän koputti luokan oveen opettaja avasi sen ja sanoi : '' miksi olet myöhässä ja ensimmäisenä päivänä'' '' joo sori mutsin auto ei käynnistyny'' opettaja : ''tuleppas esittelemään itsesi luokan eteen'' ''joo moi oon reetta ja muutin tänne savonlinnasta ja muutettii sen takia ku mutsi sai uuen työpaikan täältä rovaniemestä '' ''hyvä voit nyt mennä istumaan paikallesi se on tuolla takapulpetissa anssin vieressä'' . Reetta silmäili anssia tunnilla. Anssilla oli mustat hiukset,hyvä kroppa,sinisetsilmät, ja muutenki anssi oli reetan mielestä komea.Tunti meni hyvin hitaasti ohi reetta aina välillä silmäili anssia hän oli taitanut ihastua häneen, reetta tunsi perhosia mahassaan kun katsoi anssia,reetta taisi olla rakastumassa. seuraavatunti tuli ja meni reetta silmäili yhä anssia. reetta sai kuulla uudelta ystävältään että anssi oli jäänyt 2 kertaa luokalleen ja oli 17. kun koulun kellot soivat ja koulu loppui reetta lähti kävelemään kotia päin. kului kuukausi uudessa koulussa ja reetta oli sopeutunut hyvin, eräänä päivänä kun reetta istui tunnilla hän sai lapun se oli anssilta siinä luki : tuu koulun jälkeen ruokalan eteen t:anssi. viimeiset tunnit oli valinnaisia reetalla oli musiikkia, kun musiikin tunnit loppuivat nii reetta lähti kohti ruokalan ovea, anssi ei ollut siellä juuri kun reetta oli lähdössäkyyneleet silmissä pois anssi tuli ja sanoin:" mä tykkään susta" sen jälkeen kun hän oli sanonut sen hän kysyi : ''alatko'' reetta vastasi : ''totta kai''. he kävivät elokuvissa ja viettivät paljon aikaa keskenään, reetta rakasti anssia ja luuli että anssi häntä mutta toisin oli. eräänä päivänä kun reetta oli kavereittensa kanssa menossa elokuviin hän näki anssin ja jonkun blondin suutelemassa heillä näytti olevan erittäin kiihkeät sessiot menossa. reetta lähti kävelemään kohti anssia ja sitä blondia ja sanoin : '' tää on loppu mä rakastin sua! KIITTI SAIRAASTI KU MENIT PETTÄÄ MUA TON SAATANAN HUORAN KAA MÄ EN ANNA TOTA SULLE IKINÄ ANTEEKS EN TAHO NÄHÄ SUA ENÄÄ KOSKAAN MÄ RAKASTIN SUA ETSÄ TAJUU SITÄ '' ja sitten hän läppäisi anssia ja lähti juoksemaan kotiin kyyneleet silmissä. kun reetta oli kotona oli anssi yritti soittaa monta kertaa ja tekstasi mä rakastan sua kulta se oli virhe mut sit Reetalle riitti reetta tekstas takas : ''kiitti aivan sairaasti ku pilasit mun elämän sun ei tarvii enää nähä mua missään HYVÄSTI''. sen lähetettyään reetta lähti kävelemään kohti valtatietä kohti siltaa jossa hän istui vähän aikaa kaiteella ennen kuin hyppäsi.. reetta putosi...putosi....putosi ja lopulta mätkähti maahan verta valui kaikkialle autot pysähtyivät ja soittivat apua mutta mitään ei ollut tehtävissä reetta kuoli. anssi ei saanut sielulleen rauhaa hän tiesi että se oli hänen vikansa hän elää nykyisin mielisairaalassa, reetan vanhemmat surevat vielläkin tytärtään, reetan siskon kyselee mihin reetta on kadonnut ja reetan kaverit he surivat vähän aikaa kunnes unohtivat reetan kokonaan.

1

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa a

      Tätä ei ois tarvinnu laittaa kyllä yhtää mihinkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe