minulle on sanottu että olisi ?
Olen vain ajatellut muuttaa sinne.
Onko Kuopio
12
1187
Vastaukset
- tyhjentävää vastausta
Riippuu henkilöstä. Saat samanlaiset vastaukset kokeilemalla minkä tahansa kaupungin palstoja. Eli osan mielestä on, osan mielestä ei.
- dfjgjdfsölj
ei todellakaan ole. Kallavettä joka puolelle ja vettä satanut lähes joka päivä tänä kesänä. kuopiosta on hankala löytää kuivaa paikkaa ainakaan ulkoa.
- erikoinen paikka
Täällä sataa joka päivä. Täällä asuu omituista väkeä. Ihmiset tuijottelevat pitkään tai eivät ole huomaavinaan ja kävelevät päälle. Täällä ei pyydellä anteeksi omia tölväilyjä. Täällä ollaan juntteja ja moukkia juppien vaatteissa.
Tämä on pahojen ja sairaiden ihmisten kaupunki.- ne vähät juppivaatteisetkin
ovat ihan samoja moukkija kuin muu porukka.
- mmmmmmmmm
voispa helposti kuvauksen perusteella sekoittaa turkuun.
- tarkoitin
ne vähät juppivaatteisetkin kirjoitti:
ovat ihan samoja moukkija kuin muu porukka.
Sellaisia ovat, valitettavasti.
- mutta mutta...
Ei ole, mutta niin kuin sanotaan, on jokainen hyvin pitkälti oman onnensa seppä. Eli tuo riippuu siitä miten kokee eri asiat ja kuinka niihin itse vaikuttaa.
- niin niin
on pelkkä seppä, onni jää siitä pois.
- -----------
niin niin kirjoitti:
on pelkkä seppä, onni jää siitä pois.
Näin varmasti käy paikassa kuin paikassa riippuen ihmisestä, hänen suhtautumisestaan, ominaisuuksistaan jne.
Ikävää, että koet asian noin, toisaalta monet kokevat asian toisin... - cool. Tosi cool.
Täyttä hömppää tuo kirjoituksesi.
Kuopio on kävelevien mulkkujen kaupunki. Tänne tullessa jos ei ole töitä tiedossa, ei niitä täältä saakaan. - ------------
cool. Tosi cool. kirjoitti:
Täyttä hömppää tuo kirjoituksesi.
Kuopio on kävelevien mulkkujen kaupunki. Tänne tullessa jos ei ole töitä tiedossa, ei niitä täältä saakaan.Näinhän se on, usein syyt omaan epäonnistumiseen haetaan muualta...
- karhunpesään
ei ole kuivaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272800- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871515- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391270