Joo. Onhan se niin epäoikeudenmukaista, mutta minkäs perintötekijöilleen mahtaa.
On se niin tätä. Syntyä isoon perheeseen segundakappaleena. Vanhemmatkin vähän katsoo...
siitä tuli vaan tollanen. Mutta mutta.
Pitää olla kohtuullinen. Monet eivät pääse edes liikkumaan - ovat vielä vammaisempia.
Hullun katkeruusfilofia tulee hätiin: maanrakoon ne menee mahtavatkin. Aikanaan.
Onhan se katkeraa
9
1115
Vastaukset
- ja tämä ja tämä
Sinun pitää pystyä antamaan anteeksi kaikille, jotka tieten tai tietämättään ovat loukanneet.
Niin kai perkele!- todellakaan multa
eräältä toiselta klovnilta.
Mulla on taasen paljon, paljon lahjoja, ja olen taviksia huomattavasti monessa asiassa parempi ja jos en ole opin nopeasti.
onhan noita ja niitä juttuja, perhejuttuja varsinkin. Ei mitään anteeksiantoja tarvitse. Jatkaa elämää vaan paremmin ja sillä sipuli, menneet on menneitä
- kai säkin
olet jossain hyvä?
- surullinen syntymäklovni
Sosiaalinen kanssakäyminen ei kuulu vahvuuksiini. Pärjäilen itsenäisissä duuneissa.
Monet tahtoisivat tutustua, mutta en luota kehenkään.
Työnantajani säälittelee kun minulla ei ole mitään koulutusta.
Saan olla lähes onnellinen, että pääsin eroon päihteistä. - on kaksi
surullinen syntymäklovni kirjoitti:
Sosiaalinen kanssakäyminen ei kuulu vahvuuksiini. Pärjäilen itsenäisissä duuneissa.
Saan olla lähes onnellinen, että pääsin eroon päihteistä.sosiaalisesti rajoittunutta klovnia. :)
- se surullinen klovni
on kaksi kirjoitti:
sosiaalisesti rajoittunutta klovnia. :)
Luonnollisesti meidät vielä voidaan jakaa eri kasteihin. Kattos toi noin - niihin joilla
on sopeutumiseen tarvittavaa potentiaalia.
Sitten niihin, jotka hakevat vaikeuksiinsa apua baccuksen tuotteista.
Siltikin. Elämä meille klovneille on tyly paikka. - Anonyymi
surullinen syntymäklovni kirjoitti:
Saan olla lähes onnellinen, että pääsin eroon päihteistä.??
- Toki ymmrrämme
1400000000 ihmistä elää tällä plateenalla n.0,85€ päivässä.Köyhän viivasuora hymyjälkeinen katainen yrittää lähestyä myös suomalaisen kurjalistoa budjetteineen.Liikkumavaraa siis on.Kun tämä neuvoton poikanen ei muuta keksi,hän vetoaa tähän.Elikkä,kun meillä on tämä katainen,niin on todennäköistä,että ryysyköyhälistö syntynee tuotapikaa,kontallaan olevat kerjäläiset ovatkin jo arkipäivää.
- Anonyymi
Entä sitten?
Kaikki tuttua arkipäiväistä.
Mikä oli uutta?
Koita pärjäillä.. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768