Bon jovin parhaat biisit ?

bon jovi fanii

Mitkä on teiän mielestä Bon jovin parhaat biisit ? MUSTA KYLLÄ undivided, bounce, complicated ja born to be my baby !! teisä ?

10

1614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nice day

Kyllä mä eniten noista vanhoista hiteistä, Livin on a prayer ja You give love a bad name pidän.

• fanitar

You wanna make a memory ja lost highway tästä uudesta levystä,these days...Niitä riittää :):)

• just older

On niin paljon hyviä biisejä jovilla, mutta laitetaan nyt tähän 2 omaa suosikkiani joka albumilta.

Bon jovi:

1 Runaway
      2 get ready

7800 fahrenheit

1 Tokyo road
      2 hardest part is the night

Slippery

1 Wanted
      2 Raise your hands

New Jersey

1 wild is the wind
      2 livin in sin

Keep the faith

1 Keep the faith
      2 in these arms

These days

1 These days
      2 Something to believing

Crush

1 It's my life
      2 biisi nro 13

Bounce

1 undivided
      2 bounce

have a nice day

1 have a nice day
      2 novocaine

Lost highway

1 lost highway
      2 any other day

• meikäläisen...

...suosikkeja: Bad Medicin, Raise your hands, Keep the faith, Any other day.

• bon jovi <3

ehdottomasti born to be my baby, Always, till we strangers anymore, you want to make a memory ja Bounce !!!!! ihaniii biiiiseiii !!!

• --Invincible----

Kyllä mä tykkään eniten näistä

- It's My Life
      - Two Story Town
      - Unbreakable
      - You Give Love a Bad Name
      - Livin' On a Prayer
      - Bad Medicine
      - In and Out of Love
      - Have a Nice Day
      - One Wild Night
      - Runaway

• erinomainen on ...

Niin musta parhaat on seuraavat:
        -One wild night
        -minsturdestood
        -undivided
        -bounce
        -twostory town
        -dirtylitle secret
        -have a nice day

:D:D:D:D:D:D:D:D

• Fairytale.Fairytale

Se on ehkä paras (:

• bon joooovi

bon jovin parhaat on mun mielestä: born to be my baby, living on a prayer, something for the pain, she dont know me,bed of roses , always, lost high away, have a nice day... bon jovilla ei huonoja biisejÄ OOKKAAN...

• rockmamy

Bed of roses. Voisin kuunnella sitä putkeen useammankin kerran. Yleensä muhun ei uppoa hitaat siirappibiisit, mut tämä tekee poikkeuksen. Toinen huippis on Wanted dead or alive. Ja onhan ne tutut hitit ihan hyviä...mutta turhanpäiväisia biisejäkin löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe