Mitkä on teiän mielestä Bon jovin parhaat biisit ? MUSTA KYLLÄ undivided, bounce, complicated ja born to be my baby !! teisä ?
Bon jovin parhaat biisit ?
10
1606
Vastaukset
- Nice day
Kyllä mä eniten noista vanhoista hiteistä, Livin on a prayer ja You give love a bad name pidän.
- fanitar
You wanna make a memory ja lost highway tästä uudesta levystä,these days...Niitä riittää :):)
- just older
On niin paljon hyviä biisejä jovilla, mutta laitetaan nyt tähän 2 omaa suosikkiani joka albumilta.
Bon jovi:
1 Runaway
2 get ready
7800 fahrenheit
1 Tokyo road
2 hardest part is the night
Slippery
1 Wanted
2 Raise your hands
New Jersey
1 wild is the wind
2 livin in sin
Keep the faith
1 Keep the faith
2 in these arms
These days
1 These days
2 Something to believing
Crush
1 It's my life
2 biisi nro 13
Bounce
1 undivided
2 bounce
have a nice day
1 have a nice day
2 novocaine
Lost highway
1 lost highway
2 any other day - meikäläisen...
...suosikkeja: Bad Medicin, Raise your hands, Keep the faith, Any other day.
- bon jovi <3
ehdottomasti born to be my baby, Always, till we strangers anymore, you want to make a memory ja Bounce !!!!! ihaniii biiiiseiii !!!
- --Invincible----
Kyllä mä tykkään eniten näistä
- It's My Life
- Two Story Town
- Unbreakable
- You Give Love a Bad Name
- Livin' On a Prayer
- Bad Medicine
- In and Out of Love
- Have a Nice Day
- One Wild Night
- Runaway- erinomainen on ...
Niin musta parhaat on seuraavat:
-One wild night
-minsturdestood
-undivided
-bounce
-twostory town
-dirtylitle secret
-have a nice day
:D:D:D:D:D:D:D:D
- Fairytale.Fairytale
Se on ehkä paras (:
- bon joooovi
bon jovin parhaat on mun mielestä: born to be my baby, living on a prayer, something for the pain, she dont know me,bed of roses , always, lost high away, have a nice day... bon jovilla ei huonoja biisejÄ OOKKAAN...
- rockmamy
Bed of roses. Voisin kuunnella sitä putkeen useammankin kerran. Yleensä muhun ei uppoa hitaat siirappibiisit, mut tämä tekee poikkeuksen. Toinen huippis on Wanted dead or alive. Ja onhan ne tutut hitit ihan hyviä...mutta turhanpäiväisia biisejäkin löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837