KARAOKE LAHDEN YMPÄRISTÖSSÄ...

juuri muuttanut

Missä on lahden seudun paras karaoke mesta?

13

4057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurin rouva

Hollolassa on yks hyvä. Ravintola Wanha Willis.Kaikki uutuudet löytyy yli 2000 muuta kotimaista. laulaa pääsee to-la iltoina.

• täältä

Hollolassa on kyl hyvä.Wanha willis.Tosiaan hyvät listat. Kaikki uudet löytyy ja paljon muuta...

• karaookkefanitar

Hei sinä karaokesta kiinnostunut!

Katoppa vaikka etelä suomen sanomista Baarit ja ravintolat palstalta ilmoituksia-sieltä löytyy päivittäin vaikka mitä. Monissa lähiökuppiloissa lauletaan ja keskustassa vapaudenkadulla Dublin Irish Pub on aikas hyvä paikka.

• wee4

10 dollars saloonn; )

• Idols-Arikin ponnisti

Karaokea Lahdessa on ihan joka puolella.

• Tonttilassa.

Rempan jälkeen miellyttävämmäksi paikaksi muuttunut, ja laitteetkin on siellä hyvät!

• positiiwisesti yllättynyt

Käwin eilen wanhassa williksessä.Tosi hywät listat,eikä saundeissakaan ollut walittamista.Taidan mennä lauantaina uudestaan.

• löytyy;

Ravintola Nissen Grilli
        Ritaniemenkatu 11,
        15240 Lahti
        Puh: 03-730 5613

Ravintolan keittiö
        Suomalainen

Palvelut
        Savuton

Illanvietto
        Pubit ja baarit, Darts, Karaoke, Biljardi

• yhgghhlp

Sellaisen näin tänään ja kannattaa varmaan soittaa taksikeskukseen ja pyytää sellainen jos oikein laulattaa. Sellainen pakettiauton kokoinen oli että varmaan mahtuu useampikin laulaja samaan kyytiin.

• Soittoruokala..

Juu perjantaisin ja lauantaisin varmasti suosituin karaokemesta lahdessa..Vapari 13

• oikaista

vieraspaikkakuntalaisia jos aikovat mennä laulamaan Lahden Armakseen. Olin mieheni kanssa viikko sitten Lahdessa (asumme itse länsi-suomessa) ja menimme Armakseen. Paikkana se oli tosi viihtyisä, no ihmiset on niitä lahtelaisia(vähän itsetietoisia ja vaikeasti lähestyttävissä)mutta ei ne menoa haitanneet. Karaokejuontaja oli aivan syvältä!!! Soitti pitkät pätkät välimusiikkia ja HAKI pyödistä itse, sammuneet laulajat lavalle. Kyllä kesti kierros!! Ja varttia yli kolme olisin halunnut vuorollani vaihtaa biisin niin vetäjä sanoi että kestää vaihto liian kauan. Mut ihan heti perään veti ite biisin, vaikka oli just sanonu et tunnin jono! Vaihtakaa nyt se hemmetin vetäjä. Siis valitkaa joku toinen mesta, jos ootte hyvia laulajia!

• Gary Grant

Olen käynyt Wanhassa mestarissa jonkun verran ja suosittelen se paikka on aleksanterinkadulla Trio vastapäätä

• sessibo

Hei! Olen menossa Lahteen ja kysyisin, tietääkö joku kivoja karaokepaikkoja Rauhankadun hotelli Forenom House lähellä tai keskustassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42