N kala M neitsyt

missä mennään

Sopiiko neitsyt mies tunteelliselle kalalle. Pari päivää voi mennä että hän on rakastava ja hellä sitten seuraavat kaksi viikkoa olen kuin ilmaa. Valittaa kuin akat ..ei tänään ..mua väsyttää...tai vain kuiva pusu ja hyvää yötä. Onko tällä miehellä minulle mitään tosi tunteita Olemme kuin kaksi hyvää kaveria maataan siskonpetiä. Ei sano koskaan mä rakastan sua ..vain melkein kysymällä...ja siloinkin joku kiertelevä ilmaisu...enhän tässä muuten olisi.Keksii jonkun teko mustasukkaisuuden että voi itse lähteä sitten rilluttelen.Olemme eronneet ja menneet yhteen viimeisen 3 vuoden aikana ainakin 6 kertaa Ei osata ilmeisesti olla yhdessä mutta ei erotakaan. Onko tunteiden näyttö neitsyelle tosiaankin noin vaikeaa vai eikö niitä sitten oikeesti ole.Olenko vain turvallinen äiti hahmo ja äitihän ei ole nainen??? Vastatkaa !!! Tunnen olevani hukassa kun kuitenkin rakastan häntä vaikka järki sanoo LOPETA

5

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastettu fisu

      Minun neitsyt mieheni näyttää kyllä tunteensa ja sanoo rakastavansa, hän on hellä ja ihana. En ole hänenlaistaan ennen tavannut ja hän onkin varmaan harvinaisuus siinä suhteessa. Johtuisku tämä siitä että hän on kuumerkiltää kalat.

    • latfisk

      Olen kalanainen ja minulla neitsytmies... en ikinä ole uskonut tai tutkinut horoskooppeja. Voiko näissä jutuissa olla totuutta takana?

      Minä kärsin halipulaa... olen itse sellainen lääppijä-tyyppi ja haluaisin minuakin lääpittävän. Mutta ei! Pieniä sanoja ja eleitä...

      Rakastan miestäni, mutta rakastaako hän minua? Sopiiko neitsytmies kalanaiselle? Sopiiko? Sanokaa että jees, muuten kuolen.

      • se menee

        Neitsyt mies aikansa on hellä ja vain peti puolella voi olla mahtava pakkaus ikään kuin pidätellyt sinua varten roihunsa.

        Muuten arjessa hän osoittaa rakkauttaa käytännön teoilla esim ruoan laitolla tai muulla arkisella tekemisellä.

        Neitsyt mies ei halaile, pussaile julkisilla paikoilla eikä ole romanttinen, mitä kala kaipaa paljon enemmän. Aika kylmän kyynikon olet saanut mutta uskollisen kumminkin.

        Karu tosiasia on, hellyyttä ja haleja ei neitsyeltä tipu jollei hänen hkoopissaa ole romanttisia nousumerkkejä tai kuumerkkejä joka pehmentäis neitsyttä.


      • latfisk
        se menee kirjoitti:

        Neitsyt mies aikansa on hellä ja vain peti puolella voi olla mahtava pakkaus ikään kuin pidätellyt sinua varten roihunsa.

        Muuten arjessa hän osoittaa rakkauttaa käytännön teoilla esim ruoan laitolla tai muulla arkisella tekemisellä.

        Neitsyt mies ei halaile, pussaile julkisilla paikoilla eikä ole romanttinen, mitä kala kaipaa paljon enemmän. Aika kylmän kyynikon olet saanut mutta uskollisen kumminkin.

        Karu tosiasia on, hellyyttä ja haleja ei neitsyeltä tipu jollei hänen hkoopissaa ole romanttisia nousumerkkejä tai kuumerkkejä joka pehmentäis neitsyttä.

        Ääks. Mutta mikä tuo "romanttisia nousumerkkejä tai kuumerkkejä" tarkoittaa? Mistä sen saa selville?

        Uskon nyt että horoskooppimerkeissä on perää, mutta kuitenkaan totuus se ei ole... yksilö on yksilö. Mutta taustaltaan minunkin neitsytmieheni on "kylmä kyynikkö" etc. Kun ymmärrän tämän, on helpompi ymmärtää. Ja ne hellyydenosoitukset harvat, myös julkisilla paikoilla, tuntuvat superhyviltä.

        Kiitos vastauksestasi!


      • Fisutytsi

        Kalat ja neitsyt sopii ihan loistavasti yhteen, ainoa on että yleensä kalat saattaa olla se osapuoli joka kyllästyy... minun neityseni oli todella hellä, jatkuvaa halimista ja pusimista, sano että ei koskaan ollut kenellekään sellainen... kun neitsyt mies tapaa "sen oikean" on kyllä varmasti rakastunut... mutta sitä ei kestä kauaa, ja neitsyt ei ole mikään maailman romanttisin merkki. Puolisoni oli, mutta esimerkiksi isäni ei koskaan halaile tai pussaile äitiäni julkisella paikalla. Mutta neitsyt juuri arvostaa sitä että asioita ei koko ajan vaadita... ja arvostaa sitten vaikka ihan vain sitä että nainen rakastaa häntä, vaikka ei koko ajan kaulailekaan. Ole itsenäinen, hanki tekemistä ja anna neitsyen olla se joka aloittaa... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe