Sopiiko neitsyt mies tunteelliselle kalalle. Pari päivää voi mennä että hän on rakastava ja hellä sitten seuraavat kaksi viikkoa olen kuin ilmaa. Valittaa kuin akat ..ei tänään ..mua väsyttää...tai vain kuiva pusu ja hyvää yötä. Onko tällä miehellä minulle mitään tosi tunteita Olemme kuin kaksi hyvää kaveria maataan siskonpetiä. Ei sano koskaan mä rakastan sua ..vain melkein kysymällä...ja siloinkin joku kiertelevä ilmaisu...enhän tässä muuten olisi.Keksii jonkun teko mustasukkaisuuden että voi itse lähteä sitten rilluttelen.Olemme eronneet ja menneet yhteen viimeisen 3 vuoden aikana ainakin 6 kertaa Ei osata ilmeisesti olla yhdessä mutta ei erotakaan. Onko tunteiden näyttö neitsyelle tosiaankin noin vaikeaa vai eikö niitä sitten oikeesti ole.Olenko vain turvallinen äiti hahmo ja äitihän ei ole nainen??? Vastatkaa !!! Tunnen olevani hukassa kun kuitenkin rakastan häntä vaikka järki sanoo LOPETA
N kala M neitsyt
5
1313
Vastaukset
- rakastettu fisu
Minun neitsyt mieheni näyttää kyllä tunteensa ja sanoo rakastavansa, hän on hellä ja ihana. En ole hänenlaistaan ennen tavannut ja hän onkin varmaan harvinaisuus siinä suhteessa. Johtuisku tämä siitä että hän on kuumerkiltää kalat.
- latfisk
Olen kalanainen ja minulla neitsytmies... en ikinä ole uskonut tai tutkinut horoskooppeja. Voiko näissä jutuissa olla totuutta takana?
Minä kärsin halipulaa... olen itse sellainen lääppijä-tyyppi ja haluaisin minuakin lääpittävän. Mutta ei! Pieniä sanoja ja eleitä...
Rakastan miestäni, mutta rakastaako hän minua? Sopiiko neitsytmies kalanaiselle? Sopiiko? Sanokaa että jees, muuten kuolen.- se menee
Neitsyt mies aikansa on hellä ja vain peti puolella voi olla mahtava pakkaus ikään kuin pidätellyt sinua varten roihunsa.
Muuten arjessa hän osoittaa rakkauttaa käytännön teoilla esim ruoan laitolla tai muulla arkisella tekemisellä.
Neitsyt mies ei halaile, pussaile julkisilla paikoilla eikä ole romanttinen, mitä kala kaipaa paljon enemmän. Aika kylmän kyynikon olet saanut mutta uskollisen kumminkin.
Karu tosiasia on, hellyyttä ja haleja ei neitsyeltä tipu jollei hänen hkoopissaa ole romanttisia nousumerkkejä tai kuumerkkejä joka pehmentäis neitsyttä. - latfisk
se menee kirjoitti:
Neitsyt mies aikansa on hellä ja vain peti puolella voi olla mahtava pakkaus ikään kuin pidätellyt sinua varten roihunsa.
Muuten arjessa hän osoittaa rakkauttaa käytännön teoilla esim ruoan laitolla tai muulla arkisella tekemisellä.
Neitsyt mies ei halaile, pussaile julkisilla paikoilla eikä ole romanttinen, mitä kala kaipaa paljon enemmän. Aika kylmän kyynikon olet saanut mutta uskollisen kumminkin.
Karu tosiasia on, hellyyttä ja haleja ei neitsyeltä tipu jollei hänen hkoopissaa ole romanttisia nousumerkkejä tai kuumerkkejä joka pehmentäis neitsyttä.Ääks. Mutta mikä tuo "romanttisia nousumerkkejä tai kuumerkkejä" tarkoittaa? Mistä sen saa selville?
Uskon nyt että horoskooppimerkeissä on perää, mutta kuitenkaan totuus se ei ole... yksilö on yksilö. Mutta taustaltaan minunkin neitsytmieheni on "kylmä kyynikkö" etc. Kun ymmärrän tämän, on helpompi ymmärtää. Ja ne hellyydenosoitukset harvat, myös julkisilla paikoilla, tuntuvat superhyviltä.
Kiitos vastauksestasi! - Fisutytsi
Kalat ja neitsyt sopii ihan loistavasti yhteen, ainoa on että yleensä kalat saattaa olla se osapuoli joka kyllästyy... minun neityseni oli todella hellä, jatkuvaa halimista ja pusimista, sano että ei koskaan ollut kenellekään sellainen... kun neitsyt mies tapaa "sen oikean" on kyllä varmasti rakastunut... mutta sitä ei kestä kauaa, ja neitsyt ei ole mikään maailman romanttisin merkki. Puolisoni oli, mutta esimerkiksi isäni ei koskaan halaile tai pussaile äitiäni julkisella paikalla. Mutta neitsyt juuri arvostaa sitä että asioita ei koko ajan vaadita... ja arvostaa sitten vaikka ihan vain sitä että nainen rakastaa häntä, vaikka ei koko ajan kaulailekaan. Ole itsenäinen, hanki tekemistä ja anna neitsyen olla se joka aloittaa... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134628Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583949Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373500Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193268Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122583- 2802420
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231850- 1001822
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481526Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_91195