Terve
Voisiko joku kertoa noista vakuutuksista mitä netarkoitta ja mitä vakuutus kannatta otaa lisää vai kannattaako?
auton vuokraus miami
3
1893
Vastaukset
- Go Miami
Moi
Kattelepa esim. Aviksen (AVIS.FI) sivuilta vakuutuksista. Siellä ne on seliteety ymmärrettävästi. Vuokraamossa Maimissa tarjoavat sitten lisää, mihin en itse sortuisi. Jos on kattava matkavakuutus, niin se käsitykseni mukaan kyllä korvaa tavaroita (esim. kamerat) liikenneonettomuuden sattuessa.- Ruuhkakivi
Jos haluat toimia sellasen vuokraus-firman kanssa joka on tottunut toimimaan suomalaisten kanssa niin ota yhteys: Ambassador Rent-a-Car;
s-posti: [email protected] . Puhelin: 561-533-5005, kysy Mikkoa...
Voit suomeksi hoitaa asiat ja jos olet menossa Palm Beach/Lantana/Lake Worth alueelle niin tulevat jopa sinut hakemaan Miamin kentältä...
- sande666
Haluaisin myös tietää millaisia vakuutuksia on oltava. Ja entäs kun mulla on Pohjolasta matkavakuutus, riittääkö se jos on tarpeeksi laaja vakuutus? Siis voiko oma vakuutus korvata jos ajaa esim kolarin Usassa? Vai onko "pakko" ottaa vuokraamojen vakuutuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628