auton vuokraus miami

matka on

Terve

Voisiko joku kertoa noista vakuutuksista mitä netarkoitta ja mitä vakuutus kannatta otaa lisää vai kannattaako?

3

1893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Go Miami

Moi

Kattelepa esim. Aviksen (AVIS.FI) sivuilta vakuutuksista. Siellä ne on seliteety ymmärrettävästi. Vuokraamossa Maimissa tarjoavat sitten lisää, mihin en itse sortuisi. Jos on kattava matkavakuutus, niin se käsitykseni mukaan kyllä korvaa tavaroita (esim. kamerat) liikenneonettomuuden sattuessa.

• Ruuhkakivi

Jos haluat toimia sellasen vuokraus-firman kanssa joka on tottunut toimimaan suomalaisten kanssa niin ota yhteys: Ambassador Rent-a-Car;
        s-posti: [email protected] . Puhelin: 561-533-5005, kysy Mikkoa...
        Voit suomeksi hoitaa asiat ja jos olet menossa Palm Beach/Lantana/Lake Worth alueelle niin tulevat jopa sinut hakemaan Miamin kentältä...

• sande666

Haluaisin myös tietää millaisia vakuutuksia on oltava. Ja entäs kun mulla on Pohjolasta matkavakuutus, riittääkö se jos on tarpeeksi laaja vakuutus? Siis voiko oma vakuutus korvata jos ajaa esim kolarin Usassa? Vai onko "pakko" ottaa vuokraamojen vakuutuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe