Erokriisi

lehdissä...

No nyt on sitten ero edessä. Kauanhan se Nina kestikin.

101

37094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa

      se on tavallista tänäpäivänä ,ei yksipuolisesti voi ketään syytellä.kyllä siitä yli pääsee ajan kanssa .

      kelaa tosiasiat ja katsoo päivään uuteen,kääntää uudenlehden elämässä.päivä kerrallaan ,jos sovussa eroaa on helponpi jää ystävyys.

      viha syö ihmistä ,ero kirpaisee voi tosiaan lohduttaa niin käy monille.ero luo mahdollisuutta uuteen aikaan .

      voimia molemmille.

    • wanharouwa

      Eipä tässä muuta voi kuin toivottaa voimia molemmille.
      Ero ei ole koskaan helppo asia, mutta toisaalta, jokainen ihminen on yksilö ja jokaisella ihmisellä on oikeus "omaan" elämään.

      Ninalle toivon hyviä fiiliksiä kaikkeen tekemiseen ja monia vuosia täynnä elämäniloa :)

      TK:lle toivon myös hyviä fiiliksiä ja toivon todella, että hän löytäisi itsensä ihmisenä.

      Molemmilla on toivon mukaan vielä pitkälti elämää edessäpäin. Kummallekin sanoisin, että ero ei ole loppu eikä epäonnistuminen. Ero voi olla myös uuden alku ja osoitus uskalluksesta muuttaa elämänsä suuntaa silloin kun tuntuu, että siihen aihetta on.

      • lorujaje

        Kumpikohan noista todella saisi löytää itsensä ihmisenä? Nina vai Tapsa ? Nina kirjoittelee huomionkipeydessään blogiinsa kaikkia paljastuksia yksityiselämästään.Onko se fiksua ?

        Tapani Kansalle tärkeinpiä asioita maailmassa on perhe ja musiikki. Perheestään hän ei halua julkisuudessa paljon puhua (ei ainakaan pahaa). Musiikista sitävastoin kylläkin paljon.

        Iltelehden toimittaja kysyi Tapanilta ,että miten tämä kommentoi Ninana blogikirjoituksia, joissa viitataan suhteen epävakaaseen tilaan .
        Tapani vastasi fiksusti,että : " En rupea kommentoimaan mitenkään. Jokaineen tekee sitä mitä tykkää. Aikuisiahan tässä ollaan."

        Kysymykseen oletteko eroamassa? Tapsa vastasi,että :
        "Ei kai tässä sellaisesta ole kysymys."


      • ikifani

        Tapanille minä voimia ja jaksamista toivon. Äärettömän herkkä mies....miten kestää kaiken tämän vaimonsa aikaansaaman kohun ?
        Ja JOS Nina todella rakastaa miestään niin tulisi takaisin ja vähän äkkiä sieltä Tukholmasta kantamaan vastuunsa ja tukemaan miestään ( itsehän hän on koko sopan keittänytkin), joka täällä joutuu toimittajien kysymyksiin vastailemaan.

        Taitaa olla niin, että aatelisperheen neito tuntee olevansa aivan liian hieno työläisperheen vesalle.


      • ikifani kirjoitti:

        Tapanille minä voimia ja jaksamista toivon. Äärettömän herkkä mies....miten kestää kaiken tämän vaimonsa aikaansaaman kohun ?
        Ja JOS Nina todella rakastaa miestään niin tulisi takaisin ja vähän äkkiä sieltä Tukholmasta kantamaan vastuunsa ja tukemaan miestään ( itsehän hän on koko sopan keittänytkin), joka täällä joutuu toimittajien kysymyksiin vastailemaan.

        Taitaa olla niin, että aatelisperheen neito tuntee olevansa aivan liian hieno työläisperheen vesalle.

        onpas kiva taas kun nerouden takia hyljätään :(


      • Ziiri
        ikifani kirjoitti:

        Tapanille minä voimia ja jaksamista toivon. Äärettömän herkkä mies....miten kestää kaiken tämän vaimonsa aikaansaaman kohun ?
        Ja JOS Nina todella rakastaa miestään niin tulisi takaisin ja vähän äkkiä sieltä Tukholmasta kantamaan vastuunsa ja tukemaan miestään ( itsehän hän on koko sopan keittänytkin), joka täällä joutuu toimittajien kysymyksiin vastailemaan.

        Taitaa olla niin, että aatelisperheen neito tuntee olevansa aivan liian hieno työläisperheen vesalle.

        Heillä on tyttö lukiossa Tukholmassa. Siksi Nina on siellä.


      • Lunsse
        ikifani kirjoitti:

        Tapanille minä voimia ja jaksamista toivon. Äärettömän herkkä mies....miten kestää kaiken tämän vaimonsa aikaansaaman kohun ?
        Ja JOS Nina todella rakastaa miestään niin tulisi takaisin ja vähän äkkiä sieltä Tukholmasta kantamaan vastuunsa ja tukemaan miestään ( itsehän hän on koko sopan keittänytkin), joka täällä joutuu toimittajien kysymyksiin vastailemaan.

        Taitaa olla niin, että aatelisperheen neito tuntee olevansa aivan liian hieno työläisperheen vesalle.

        Kuinka se kesti sitä kyrpää näin kauan. Ihmettelen...


      • Lunsse on moukka
        Lunsse kirjoitti:

        Kuinka se kesti sitä kyrpää näin kauan. Ihmettelen...

        Minusta on aika moukkamaista mennä nimittelemään ketään kyrväksi vaikka kuinka jotain henkilöä inhoaisi.


    • Caramia.

      Tapani ja Nina eivät eroa. Olen siitä 100% varma. Kumpaineenkaan ei ole mitään luovuttajatyyppiä. He ovat selviytyjiä ja selviytyvät tästäkin... kunhan vaan saisivat rauhassa keskenään asiansa selvittää, ilman että lehdistö ja muut asiaankuulumattomat ihmiset olisivat siihen väliin nokkansa tunkemassa.

      • rauhassa?

        Itsehän tuo nainen kirjoittelee asioistaan joten turha siitä on syyttää lehdistöä tai varsinkaan sen sepostuksia lukevia ihmisiä.


      • Petter X

        Ikään kuin vika on lehdistön, kun todellisuudessa tapsan muija ja tapsuli itse kilvan lehdissä selostavat niin sanotun suhteensa ja suhdekriisinsä yksityiskohtia. Molemmat julkisuudenkipeitä pikku prinsessoita, jotka tietävät etteivät muilla ansioillaan saisi lehdistä palstamillin palstamilliä. Eli aivan turha syytellä lehtiä, itse tuo pariskunta asioitaan levittelee, toivoen epätoivoisesti että joku heidän juttuihinsa tarttuisi.

        Niin ja koska tapsuli vaimoineen (vai mikä vaimoke oli, aivan sama) itse julkisesti haluaa esitellä omaa elämäänsä lehdistössä, niin aivan jokaisella halukkaalla on täysi oikeus ottaa heidän tekemisiinsä kantaa.


      • Hyypiö@
        Petter X kirjoitti:

        Ikään kuin vika on lehdistön, kun todellisuudessa tapsan muija ja tapsuli itse kilvan lehdissä selostavat niin sanotun suhteensa ja suhdekriisinsä yksityiskohtia. Molemmat julkisuudenkipeitä pikku prinsessoita, jotka tietävät etteivät muilla ansioillaan saisi lehdistä palstamillin palstamilliä. Eli aivan turha syytellä lehtiä, itse tuo pariskunta asioitaan levittelee, toivoen epätoivoisesti että joku heidän juttuihinsa tarttuisi.

        Niin ja koska tapsuli vaimoineen (vai mikä vaimoke oli, aivan sama) itse julkisesti haluaa esitellä omaa elämäänsä lehdistössä, niin aivan jokaisella halukkaalla on täysi oikeus ottaa heidän tekemisiinsä kantaa.

        Tuo oli hyvin osuva lohkaisu tuo " pikku prinsessoja " ;D


      • Tuula**

        En usko tuohon minäkään.

        Heidän alaikäinen lapsensa asuu Tukholmassa, ei kai ole mikään ihme jos äitikin siellä aikaansa viettää. Onhan Tapsakin kehunut miten Tukholma on mukava kaupunki.

        Miettikää kuinka moni pariskunta asuu viikot erillään (eri maissakin) töiden takia eikä siinä mistään eroista ole kyse.


      • ..^^..
        Petter X kirjoitti:

        Ikään kuin vika on lehdistön, kun todellisuudessa tapsan muija ja tapsuli itse kilvan lehdissä selostavat niin sanotun suhteensa ja suhdekriisinsä yksityiskohtia. Molemmat julkisuudenkipeitä pikku prinsessoita, jotka tietävät etteivät muilla ansioillaan saisi lehdistä palstamillin palstamilliä. Eli aivan turha syytellä lehtiä, itse tuo pariskunta asioitaan levittelee, toivoen epätoivoisesti että joku heidän juttuihinsa tarttuisi.

        Niin ja koska tapsuli vaimoineen (vai mikä vaimoke oli, aivan sama) itse julkisesti haluaa esitellä omaa elämäänsä lehdistössä, niin aivan jokaisella halukkaalla on täysi oikeus ottaa heidän tekemisiinsä kantaa.

        Nina tämän koko sotkun on aiheuttanut, Tapsahan ei edes ole sellainen joka "retostelee" yksityiselämällään. Mun mielestä vähän vastuutonta Ninalta kirjoitella noinkin avointa blogia, kun kerta avopuolisona noinkin tunnettu henkilö.

        Ja kyllä se ero tulee jos on tullakseen...


      • mies kiikarissa
        Tuula** kirjoitti:

        En usko tuohon minäkään.

        Heidän alaikäinen lapsensa asuu Tukholmassa, ei kai ole mikään ihme jos äitikin siellä aikaansa viettää. Onhan Tapsakin kehunut miten Tukholma on mukava kaupunki.

        Miettikää kuinka moni pariskunta asuu viikot erillään (eri maissakin) töiden takia eikä siinä mistään eroista ole kyse.

        Mistään muusta ei voi olla kyse.

        Toivottavasti ei vie kaikkia Tapani Kansan raatamalla hankkimia rahoja.


      • <<<<

        tätä kestää 3 Viikkoa < veikkaan että Palaavat taas Yhteen 3 vIIKON KULTTUA < VIIKOLLA 35


      • rahaa omastakin takaa
        mies kiikarissa kirjoitti:

        Mistään muusta ei voi olla kyse.

        Toivottavasti ei vie kaikkia Tapani Kansan raatamalla hankkimia rahoja.

        Ja mitä ne asiat muille kuuluu.


      • Anonyymi
        Hyypiö@ kirjoitti:

        Tuo oli hyvin osuva lohkaisu tuo " pikku prinsessoja " ;D

        Hullun kansa on huono elää, eli ero! Kuin mikollakin!


    • MMM

      Tapani on ehdottomasti Suomen parhaita esiintyjia.
      Tuli sitten ero taikka ei,toivon hänelle jaksamista.
      Olematta kenenkään puolella,toivon ettei hänen tarvitse ihan kaikkea paskaa itsestään lukea.

    • Kauan on suojelus kestänyt...

      Kyllä Tapani Kansalla on pitkään ollut hyvä suojelusenkeli ja etenkin muilla teiden vaikutuspiireissä olleilla jotka artistin kanssa liikenteessä ovat olleet...
      Hänen nykyisiä ajotapoja en tiedä, mutta muiden turvallisuuden takia toivon herran oppineen tulkitsemaan nopeusrajoitusten käytännön merkityksen...

      • Velpoeka

        toestuvan tuo sama kuvio kun
        Suski Sievisen tappauksessa katos
        kun Niina haluvais poes ukkonsa varjosta
        että hänkii olis jottae ja piäsis lehtijuttuin..
        Ruppee vuan kehittelemään meheviä juttuja
        ja ja ryyppeemään niinku Suskikii....


      • se samainen nainen
        Velpoeka kirjoitti:

        toestuvan tuo sama kuvio kun
        Suski Sievisen tappauksessa katos
        kun Niina haluvais poes ukkonsa varjosta
        että hänkii olis jottae ja piäsis lehtijuttuin..
        Ruppee vuan kehittelemään meheviä juttuja
        ja ja ryyppeemään niinku Suskikii....

        joka on suorittanut tutkinnon jollain missikirjalla?


      • ei jää varjoon
        se samainen nainen kirjoitti:

        joka on suorittanut tutkinnon jollain missikirjalla?

        pikemminkin painostaa....


    • jaspercon

      on kyllä vaikea elää parisuhteessa.

      • Nimetön

        Tapani Kansa on avoimesti kertonut bipostaan, enkä yhtään ihmettele jos vaimo ei enää kestä. Varmasti on vaikeaa ollut, ja nyt keski-iässä nainenkin haluaa jo hiukan henkisesti terveemmän ihmisen kanssa elää ja rauhoittua. Nina, olet upea nainen ja olet tehnyt oikean ratkaisun. Minä kestin bipon kanssa 5 vuotta, ja oli joka ainoa päivä vaikeaa. Milloin mies oli euforinen ja maaninen ja joskus taas niin hirvittävän depressiivinen. Seksi maistui vieraiden kanssa maniassa, ja rahat menivät saman tien.


      • Mitä vittua
        Nimetön kirjoitti:

        Tapani Kansa on avoimesti kertonut bipostaan, enkä yhtään ihmettele jos vaimo ei enää kestä. Varmasti on vaikeaa ollut, ja nyt keski-iässä nainenkin haluaa jo hiukan henkisesti terveemmän ihmisen kanssa elää ja rauhoittua. Nina, olet upea nainen ja olet tehnyt oikean ratkaisun. Minä kestin bipon kanssa 5 vuotta, ja oli joka ainoa päivä vaikeaa. Milloin mies oli euforinen ja maaninen ja joskus taas niin hirvittävän depressiivinen. Seksi maistui vieraiden kanssa maniassa, ja rahat menivät saman tien.

        Pääministerin sekoilut on asia erikseen.


      • minäkin..
        Nimetön kirjoitti:

        Tapani Kansa on avoimesti kertonut bipostaan, enkä yhtään ihmettele jos vaimo ei enää kestä. Varmasti on vaikeaa ollut, ja nyt keski-iässä nainenkin haluaa jo hiukan henkisesti terveemmän ihmisen kanssa elää ja rauhoittua. Nina, olet upea nainen ja olet tehnyt oikean ratkaisun. Minä kestin bipon kanssa 5 vuotta, ja oli joka ainoa päivä vaikeaa. Milloin mies oli euforinen ja maaninen ja joskus taas niin hirvittävän depressiivinen. Seksi maistui vieraiden kanssa maniassa, ja rahat menivät saman tien.

        Bipolaarihäiriöisen kanssa eläminen on raskasta. Nina on varmaan miettinyt kauan ja tehnyt päätöksensä. Itse sain myös bipohäiriöisen kanssa eläessäni maistaa kuinka masennus ja mania vaihtelee..ei niissä mitään mutta niitä muita naisia sitten en enää kestänyt..surullista mutta totta.. vaikka erosta on vuosia surullisena edelleen joskus mietin kuinka vaurioittava kaksisuuntainen mielialahäiriö voi olla. Ninalle voimia...samoin Tapsalle sillä ehkäpä itse sairaallakaan ei sairautensa kanssa helppoa ole elää.


    • tahtoo...

      erota se on hänen valintansa.

    • sillä.

      mitään merkitystä,jos T.Kansan puoliso eroaa ja muuttaa pois yhteisestä asunnosta?Minun elämääni se ei heilauta suuntaan eikä toiseen ja tuskinpa sillä on merkitystä ketjun aloittajaankaan.

    • jaha

      Paula Koivuniemi ja Katri-Helenahan ovat sinkkuja. Heistä jommastakumamsta Tapsa saisi itselleen puolison, joka ainakin ymmärtäisi laulajan työtä ja arkea.

      • wanharouwa

        päivän kevennyksestä :D

        Kyseisistä artisteista kummallakaan ei taatusti ole mitään intressiä ryhtyä TK:n puolisoksi....Miksi olisikaan?! Kummallakin elämä hanskassa, tuskin haluavat alkaa kiukkupussia paapomaan :)


      • wanharouwa kirjoitti:

        päivän kevennyksestä :D

        Kyseisistä artisteista kummallakaan ei taatusti ole mitään intressiä ryhtyä TK:n puolisoksi....Miksi olisikaan?! Kummallakin elämä hanskassa, tuskin haluavat alkaa kiukkupussia paapomaan :)

        Tapsa on ihana mies ja hän ansaitsee ymmärtävän, huumorintajuisen ja hellän naisen. Ei mitään tollsta kylmää ja kovaa vamppia, kuin joku Paula Koivuniemi on. Katri-Helena nyt saattaisi menetellä, mutta on vähän tekopyhän oloinen.


      • Tässä;)
        Justiinax kirjoitti:

        Tapsa on ihana mies ja hän ansaitsee ymmärtävän, huumorintajuisen ja hellän naisen. Ei mitään tollsta kylmää ja kovaa vamppia, kuin joku Paula Koivuniemi on. Katri-Helena nyt saattaisi menetellä, mutta on vähän tekopyhän oloinen.

        olisi Justiinaxelle elämän tilaisuus,ei muuta kuin kynsiä hiomaan...


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        Tapsa on ihana mies ja hän ansaitsee ymmärtävän, huumorintajuisen ja hellän naisen. Ei mitään tollsta kylmää ja kovaa vamppia, kuin joku Paula Koivuniemi on. Katri-Helena nyt saattaisi menetellä, mutta on vähän tekopyhän oloinen.

        sitä löytyy näköjään viiltävä analyysi jokaisesta artistista.

        Minä katsos ajattelen asiaa toiselta suunnalta kuin Sinä. Minun mielestäni kumpikaan kyseisistä naisartisteista ei ole ansainnut moista riippaa itselleen.

        Kyllä TK:n kanssa katoaa niin ymmärrys, huumorintaju kuin hellyyskin tosinaiselta. Mitä ihmettä kukaan nainen tekisi isolla, kiukuttelevalla, omahyväisellä miehellä, jonka käytös on kuin virtahevolla lasikaupassa?

        Sinä taidat omata masokistisia piirteitä kun ihan vapaaehtoiseksi ilmoittaudut ;)


      • wanharouwa kirjoitti:

        sitä löytyy näköjään viiltävä analyysi jokaisesta artistista.

        Minä katsos ajattelen asiaa toiselta suunnalta kuin Sinä. Minun mielestäni kumpikaan kyseisistä naisartisteista ei ole ansainnut moista riippaa itselleen.

        Kyllä TK:n kanssa katoaa niin ymmärrys, huumorintaju kuin hellyyskin tosinaiselta. Mitä ihmettä kukaan nainen tekisi isolla, kiukuttelevalla, omahyväisellä miehellä, jonka käytös on kuin virtahevolla lasikaupassa?

        Sinä taidat omata masokistisia piirteitä kun ihan vapaaehtoiseksi ilmoittaudut ;)

        "Mitä ihmettä kukaan nainen tekisi isolla, kiukuttelevalla, omahyväisellä miehellä, jonka käytös on kuin virtahevolla lasikaupassa?"

        Ei Tapsa oo tollanen! Tapsa on omanlaisensa persoona... kaikki ei sitä vaan aina ymmärrä.

        Eikä mulla ole mitään masokistisia piirteitä. Tykkään miehistä, joissa on myös tietynlaista särmää ja luonnetta. En mä pidä mistään nyhveröistä mammanpojista.


      • Hannu Hanhi

        vanhoja mummoja...taitaa olla Kansa nuorempien perään,eikö Nina ole about 10-v nuorempi..


      • Zori
        Hannu Hanhi kirjoitti:

        vanhoja mummoja...taitaa olla Kansa nuorempien perään,eikö Nina ole about 10-v nuorempi..

        Muistaakseni Nina on n. 11 vuotta nuorempi. Tapsa on 59v. ja Nina 48v.

        Katri-Helena on Tapsaa muutaman vuoden vanhempi ja Paula Koivuniemi pari vuotta .


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        "Mitä ihmettä kukaan nainen tekisi isolla, kiukuttelevalla, omahyväisellä miehellä, jonka käytös on kuin virtahevolla lasikaupassa?"

        Ei Tapsa oo tollanen! Tapsa on omanlaisensa persoona... kaikki ei sitä vaan aina ymmärrä.

        Eikä mulla ole mitään masokistisia piirteitä. Tykkään miehistä, joissa on myös tietynlaista särmää ja luonnetta. En mä pidä mistään nyhveröistä mammanpojista.

        Et ilmeiseti ole onnistunut saamaan yhtään miestä kiinni :D
        Jos TK:n kaltainen tyyppi on mieleesi niin nythän Sinulla on oiva tilaisuus iskeä kyntesi häneen.

        Toivotan onnea jo etukäteen, sitä nimittäin tulisit tarvitsemaan :D


      • wanharouwa kirjoitti:

        Et ilmeiseti ole onnistunut saamaan yhtään miestä kiinni :D
        Jos TK:n kaltainen tyyppi on mieleesi niin nythän Sinulla on oiva tilaisuus iskeä kyntesi häneen.

        Toivotan onnea jo etukäteen, sitä nimittäin tulisit tarvitsemaan :D

        Kiitos, mut mä maltan nyt kumminkin vielä mieleni ;) Musta kun nimittäin tuntuu edelleen siltä, että Tapsan ja Ninan juttu ei ole sittenkään ohi.


    • huippu.

      Keskimäärin julkkiksia puolisoikseen kärkkyvät vaihtavatv uuteen julkkikseen.

      Nainenon seonnut tosiaan varmaan, kun on tuollainen julkisen tilittämisen tarve.

    • poikalapsi

      Kukapa sitä todennäköisessä kulissiliitossa loputtomiin jaksaa, ja vielä demarin kanssa. Ymmärrän.

    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Pidävarasi Tapsa! Johanna Tukiainen alkaa varmaan kohta pommittamaan sua tekstareilla, kun hoksaa, että olet vapaata riistaa.

      • täällä mnä

        ja mä :)


    • höpön

      Sitä vaan rakkaus toiseen loppuu, tunteet katoaa, ja se ero asia on heidän juttunsa. Olekohan itse ollut koskaan naimisissa? kun noin sanot. Jokaisen parisuhteen ero-ratkaisu on heidän välinen juttunsa. Ulkopuolisen kuten sä, on turha tai oikeesti törkeä sanoa noin asiasta. Tapani Kansa on ok. Me peilin eteen säkin siellä.

    • @@@@@@@@@

      Lainaus eräältä toiselta keskustelupalstalta:

      "Ero on erittäin suurella todennäköisyydellä totta. Minä satun tuttavani kautta tietämään, että siellä on ollut vaikeuksia VUOSIA, niistä ei vain ole julkisuudessa puhuttu, niinkuin on puhuttu Tapanin urasta ja rouvan kirjoista ja tyttären romansseista ja sitä rataa. Yksi päällimmäisistä vaikeuksia poikineista asioista on ollut se, että suomenruotsalaisista eliittipiireistä kotoisin oleva ja High Lifeä rakastava seurapiirirouva ja kansanomainen, vapaa-aikoinaan esim. metsätöissä ja soutureissuilla itseään lataava Tapani ovat seurapiiripalstojen ulkopuolella henkisesti valovuosien päässä toisistaan. "

    • tredje

      Eihän tässä mikään vakava ero ole kyseessä. He vain lähtivät synnillisestä suhteesta omille teilleen. Avoliitto on syntiä.

    • Hmmmm......

      Tälläiset jutut saavat tunnetusti aina kaikenlaisia huhuja liikkeelle. Joku kirjoitti, että:
      "Usein taiteilijoilla tahtoo tuo menojalka vipattaa vääräänkin suuntaan ja sellaisesta olen kuullut myös tässä tapauksessa tapahtuneen."

      Pitäneekö paikkansa tuo(kaan)?

    • pöhhöh

      Pyh!!

    • Kaasu pohjaan

      viritetään ansa tulee tapsa kansa.....

      • Niin tai näin

        Haluan kiittää Tapsaa kaikista ihanista kappaleista, joita hän on esittänyt vuosien varrella. Itselläni oli avioero 1973 ja muistan kuinka soitin silloin Tapsan levyjä "aamusta iltaan". Ne olivat suorastaan "minun pelastukseni" silloin. Argentiinalaisen tangon ilta on minulla videolla ja säilytän sitä kuin kalleinta aarretta.

        Taiteilijat ovat herkempiä ihmisiä kuin muut. Jos he olisivat toisenlaisia eivät he taiteilijoita enää olisikaan.

        Tämä on puolustuspuhe Tapsan puolesta ja samalla kiitospuhe. Taiteilijan elämä on rankkaa ja siihen minusta ei olisi alkuunkaan. Ero on jokaisen pariskunnan oma asia ja siihen johtavia syitä on meidän aivan turha repostella tälläkin palstalla.

        Toivon Tapsalle ja hänen puolisolleen kaikkea hyvää jatkossakin. Jos elämä yhdessä ei enää jatku niin toivon, että se kummankin kohdalla erikseen menisi parhaalla mahdollisella tavalla.

        Kiitos Tapsa ja eläköön kaikki taiteilijat, jotka synnyttävät viihdettä ja tuovat näin iloa elämäämme, joka ilman teitä olisi aika synkkä.


      • mielipiteestä
        Niin tai näin kirjoitti:

        Haluan kiittää Tapsaa kaikista ihanista kappaleista, joita hän on esittänyt vuosien varrella. Itselläni oli avioero 1973 ja muistan kuinka soitin silloin Tapsan levyjä "aamusta iltaan". Ne olivat suorastaan "minun pelastukseni" silloin. Argentiinalaisen tangon ilta on minulla videolla ja säilytän sitä kuin kalleinta aarretta.

        Taiteilijat ovat herkempiä ihmisiä kuin muut. Jos he olisivat toisenlaisia eivät he taiteilijoita enää olisikaan.

        Tämä on puolustuspuhe Tapsan puolesta ja samalla kiitospuhe. Taiteilijan elämä on rankkaa ja siihen minusta ei olisi alkuunkaan. Ero on jokaisen pariskunnan oma asia ja siihen johtavia syitä on meidän aivan turha repostella tälläkin palstalla.

        Toivon Tapsalle ja hänen puolisolleen kaikkea hyvää jatkossakin. Jos elämä yhdessä ei enää jatku niin toivon, että se kummankin kohdalla erikseen menisi parhaalla mahdollisella tavalla.

        Kiitos Tapsa ja eläköön kaikki taiteilijat, jotka synnyttävät viihdettä ja tuovat näin iloa elämäämme, joka ilman teitä olisi aika synkkä.

        olisi meillä jokaisella onkeen otettavaa. Kiitos sinulle, kuka lienetkään:) Tällaista positiivistä näkemystä enemmän elämäämme!


      • Anonyymi
        mielipiteestä kirjoitti:

        olisi meillä jokaisella onkeen otettavaa. Kiitos sinulle, kuka lienetkään:) Tällaista positiivistä näkemystä enemmän elämäämme!

        Tapani panee briskiä enempi lettiin, niin flaksi käy rasvapojalla


    • Chris 5

      Mitä sitten vaikka eroavat, kun heitä ennen on moni muukin eronnut. Kuka kirjoittaa, että kirvesmies Maaningalta eroaa ? Ei kukaan, kun lärvi ei ole ollut esillä. Tuo Kansa tuntuu muutenkin olevan erikoinen mies, kun välillä esittelee itseään mielisairaalan portilla ja välillä sisällä. Kyllä kai tässä jokaisella on jaksamista, mutta ei ole varaa edes seota. Tyhjänpäiväisiä kysymyksia, mutta koita nyt Tapsan muija jaksaa ja kertoa mitään sanomattomasta suhteestasi lehdille; minua se ei kiinnosta.

      • mitä ihmettä

        se ulkopulisille kuuluu? Jokainen, oli julkkis tai ei, saa tehdä suhteissaan omat ratkaisunsa.
        Keskustelualstoilla jaetaan auliisti neuvoja, tuomitaan, järjestetään uusia puolisoehdokkaita.
        Kuitenkaan emme elä heidän elämäänsä, emme voi tietää eron pohjimmaista syytä.


      • Öynöy
        mitä ihmettä kirjoitti:

        se ulkopulisille kuuluu? Jokainen, oli julkkis tai ei, saa tehdä suhteissaan omat ratkaisunsa.
        Keskustelualstoilla jaetaan auliisti neuvoja, tuomitaan, järjestetään uusia puolisoehdokkaita.
        Kuitenkaan emme elä heidän elämäänsä, emme voi tietää eron pohjimmaista syytä.

        Se nyt vaan kuuluu julkisuudenhenkilöiden elämään, että heidän tekemisiään seurataan ja niistä keskustellaan ja kirjoitellaan lehdissäkin.


    • J.S.

      Olis nyt se Nina sitten edes kommentoinut siinä blogissaan noita asumusero väitteitä jotenkin, kun kerran muutenkin niin avoimesti on asioistaan siellä kotisivuillaan tilittänyt.
      Nyt tänään tietysti toimittajia ryykää Tapsan keikalle kärkkymään häneltä lausuntoja tästä kohusta. Yritä siinä sitten keskittyä esiintymiseen.

    • päivään nousevaan..." Noin suomensi Tapani Kansa Gianni Morandin kappaleen Il Mondo Cambiera:

      http://www.youtube.com/watch?v=vRWvGy8htrQ

      Sekä Ninalle että Tapanille heidän tämänhetkisessä tilanteessaan aika osuvat sanat, paljon voimia molemmille eteenkin päin.

    • Diba Daaba

      Niin kuka erosi kenestä ? Lievästi harhaan johtava otsikko ! Vihdoinkin real woman pääsi eroon nössö Kansasta...heh.

      • Hyypiö@

        En minä Tapsaa varsinaisesti nössöksi kutsuisi. Eikös hän ennemminkin ole aika räiskähtelevä ja äkkipikainen tyyppi?


    • rouvan sukuja..kaukaa!

      Voi ukot ja akat...-(juoru-sellaiset)- älkää olko noin perkeleen kiinnostuneita ..kaikkien yksityisyydestä!! Tyhmät 'suomi'- "juntit ja juntturat"!OTTAKAA jo omakin elämänne haluun! OK :-)

      • juorut kiinnostaa

        Ihan on mieltön suksee ollut kuitenkin tällä jutulla täällä Suomi24 palstalla kun nyt mun kirjoittaessani tuo laskuri näyttää jo yli 20000 kävijää! Toki se kertoo myös tapani kansan kiinnostavuudesta ja suosiosta eikä kaikki ole vain tätä naimakiinnostusta. Hyvä Tapsa!


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!
        juorut kiinnostaa kirjoitti:

        Ihan on mieltön suksee ollut kuitenkin tällä jutulla täällä Suomi24 palstalla kun nyt mun kirjoittaessani tuo laskuri näyttää jo yli 20000 kävijää! Toki se kertoo myös tapani kansan kiinnostavuudesta ja suosiosta eikä kaikki ole vain tätä naimakiinnostusta. Hyvä Tapsa!

        Niinpä. Tapsa on tunnettu ja suosittu laulaja. Sitä siis olisi voinut ihmetellä, jos tämän julkkisparin erokriisi-kohu EI puhuttaisi.


    • Pipsa Pippuri

      Nianan blogista lainaus:"Iltalehdessä oli perjantaina uutisoitu, että olen muuttanut Ruotsiin. Eikö toimitus huomannut, että viralliset osoitetietoni muuttuivat jo vuosi sitten, jolloin Matsku aloitti koulunkäyntinsä täällä? "Uutinen" oli toisin sanoen vuoden vanha. Koska Madeleine oli vielä niin nuori, ajattelin että on parasta, että minäkin siirrän paperini tänne. Silloin minun on helpompi auttaa häntä ja hoitaa asioita hänen puolestaan. Koulunkin kannalta oli selkeämpää, että alaikäisen huoltaja on kirjoilla samassa osoitteessa. Nyt tyttömme on jo 17, eikä tarvitse enää yhtä tiiviisti äidin läsnäoloa.
      Tulen siis olemaan tänä vuonna Helsingissä enemmän kuin edellisen lukuvuoden aikana."

      Eli lehtitiedot Ninan Ruotsiin muuttamisesta olivat ihan vääriä. Tosin kertoi tuossa asuvansa Helsingissä, ja Tapsan ja Ninan Westendin kotihan on Espoossa, eli asuvat siis kuitenkin ilmeisesti erillään ...

    • Nana-nam

      Mistä ihmeen erosta tässä puhutaan? Avosuhde ei ole mikään liitto niinkuin avio. Rahan ja p**rseen jakaminen jonkun kanssa ei tee liittoa.

      Jos ämmä alentaa ittesä ryhtymällä julkkiksen tyydytysastiaksi niin hävetköön. Ei se miehen vika ole jos nainen on helppo nakki.

      Itseään kunnioittavilla naisilla on aina aviopuolisot. Ja miehet tekevät edelleen eron hyvän ja halvan naisen välillä. Tapsa ei tee tässä poikkeusta; polkuhinnalla saatua ei kannata
      polkea puhki eikä kierrätyspatjaa kannata
      aviosänkyyn kantaa.

      Tapsalle zemppiä bipon kanssa elämiseen. Ninan sais lähettää Saudi-Arabiaan Tanja Karpelan kanssa missä kaikki avokit ja muut kierrätyskanat saavat taatusti arvoistaan kohtelua.

      • Kylmä pilsneri....

        suppilon läpi imettynä auttaa aina.


      • Gilla*

        Äläs viitsi mainita Ninaa ja Tanja Karpelaa samassa lauseessa. Nina on sentään nainen isolla N:llä! Tanja Karpela on joku helvetin huuhkaja, jota kukaan mies ei pysty paria vuotta kauempaa katselemaan/kuuntelemaan... sehän on nähty.

        Muutenkin voisit hieman miettiä mitä kirjoitat.Ei avoliitossa eläminen poikkea avioliitossa elämisestä juuri mitenkään. Nina on sitäpaitsi sen verran järkevä ja omapäinen nainen,ettei hän todellakaan mistään "tyydytysastiaksi" ryhtymisestä ole ollut kyse.


      • Olipa älykästä tekstiä taas. Mikähän kierrätyskana se Nina muka muuten on ? On elänyt Tapsan kanssa jo 30 vuotta yhdessä. Ei silloin oikein kierrätyksestä voida puhua. Toista se on tuon Tanja Karpelan/Vienonen/Saarelan laita, kun sillä on sukunimikin vaihtunut siihen malliin ,ettei meinaa perässä pysyä.
        sitäpaitsi kyllä tollasta 30 vuotista avoliittoa voi jo ihan verrata avioliittoon mun mielestä.


      • Avokki

        Heips!

        Kylläpä osuit arkaan paikkaan. Tuntui kuin olisit arvostellut minua. Minulla on hyvä miesystävä,kihlattu,jonka luona olen asunut pian 6kk. Emme jaa kumpaakaan mainitsemistasi asioista. Naimisiin ei olla menossa, kun on painavia syitä, jotka eivät puolla sitä tällä hetkellä. Olen silti avioliiton ja sitoutumisen kannalla. Olen ollut jo muutamassa avoliitossa enkä koe niitä oikeaksi.


    • henttu

      kun näyttelijät väsyvät esitykseen!

    • jatta

      Tuntuu aika typerältä ottaa kantta Tapani Kansan mahdolliseen eroon tyyliin"kauanhan se Nina kestikin"Mitä me tiedämme toisen neljän seinän sisällä olevista asoista? Ainakin kovin kevyeltä tuntui Ninan puheet lehdistölle siihen aikaan kun Tapani oli hoidettavana maanis-debressityytensä vuoksi sairaalassa. Sairaus on lähes aina elinikäinen eikä mikään naureskelun asia silloin kun maaninen vaihe on menossa.Olkoon että se ilmenee siten että tilailee ruokia koko potilaskunnalle tarjottavaksi.Olin jo kirjoittamassa kirjettä Tapanille.Kehoittaen maallikkona mutta lähellä kyseistä sairautta eläneenä tarkailemaan itseään ja sisintään Kiitellen häntä sekä lähes Olavi Virtaan yltävästä laulutyylistä,sekä muustakin monimuotoisuudesta.Sekä korrektista asiakkuudesta sekä bensatankilla että kahvilassa ,vaikkakin hän tuntien työn tehtyään saapui yöasemalle joukkonsa kanssaJatta Essolta vuosia sitten

      • noin?!?

        Eikös asiallisuus bensatankilla ja kahvilassa ole normaalia käytöstä, mitä siitä kiittelemään. Tietysti jos kyseessä on häirikköluonne niin silloin kiittäminen hyvästä käytöksestä voi käydä mielessä.
        Jos sinusta tuntuu typerältä tuo alussa mainitsemasi lause niin minusta taas koko sinun kirjoituksesi sisältö on todella typerää. Ja ajatus kirjeen kirjoittamisesta on aika lapsellinen.


      • noin?!? kirjoitti:

        Eikös asiallisuus bensatankilla ja kahvilassa ole normaalia käytöstä, mitä siitä kiittelemään. Tietysti jos kyseessä on häirikköluonne niin silloin kiittäminen hyvästä käytöksestä voi käydä mielessä.
        Jos sinusta tuntuu typerältä tuo alussa mainitsemasi lause niin minusta taas koko sinun kirjoituksesi sisältö on todella typerää. Ja ajatus kirjeen kirjoittamisesta on aika lapsellinen.

        "Jatta" kirjoitti hyvin ja asiaa ! Eikä kirjeen kirjoittamisessa ole mitään lapsellista. Se on hyvinkin symppistä ja huomaavaista.


      • ...
        Justiinax kirjoitti:

        "Jatta" kirjoitti hyvin ja asiaa ! Eikä kirjeen kirjoittamisessa ole mitään lapsellista. Se on hyvinkin symppistä ja huomaavaista.

        Sanot sinä, joten sillä ei ole tippaakaan painoarvoa. Kyllä mielestäni on lapsellista aikuisen kirjoitella kirjeitä idolilleen. Se on teinien puuhaa.


    • Vedätystelijä

      saa näkyvyyttä ja mainosta tulevalle "paljastuskirjalleen". Paskat ne mitään eroa, nauravat paskaista naurua kun hölmöt suomalaiset rientävät ostamaan hänen tekeleensä "elämäni Tapani Kansan vaimona". Vitut, ainakaan minä en osta. Hölmöys ja vedätys paistaa läpi niin että hiukset heiluvat. Hah hah haa mikä kusetus.

      • Petter X

        Kansa tarvitsee kaikki mahdolliset temput, koska levyt myyvät yhtä hyvin kuin homeinen jauheliha.


      • Gilla*
        Petter X kirjoitti:

        Kansa tarvitsee kaikki mahdolliset temput, koska levyt myyvät yhtä hyvin kuin homeinen jauheliha.

        Suksi nyt jo kuuseen !!! Et osaa muuta, kuin päätäsi aukoa !


      • VitsiäViikseen
        Petter X kirjoitti:

        Kansa tarvitsee kaikki mahdolliset temput, koska levyt myyvät yhtä hyvin kuin homeinen jauheliha.

        "Myy yhtä hyvin kuin homeinen jauheliha". Hah hah haa. Toi oli hyvä veto!


    • Metsäsuomalainen

      Tapsan kotitalo oli Kotkan Ylänummella, ihan siellä maalaiskylän perukoilla.
      Vaikka tavat muuttuu, niin maalaisen sielu ei milloinkaan.
      Kyllä Af ja Von on ylitsepääsemätön paikka junteille.
      Terveisiä vaan Tapsalle Ylänummelta, Nummenjoen maisemista.

      • makkoka

        sillä Tapanin kotitalohan ei ollut Ylänummella vaan Timankankaalla. Siinä kotitaloni naapurissa. Koko perhe tuli tutuiksi siellä vielä asuessani.


    • Arjatuuli

      ...erojuoruille!

      Ovathan he asuneet muinakin vuosina eri paikoissa, kuten monet muutkin pariskunnat!

      Tämä vouhkaus johtuu ihan siitä, että olympialaisista johtuen muut turhat juorut ovat jääneet vähän vähemmälle. Ja joku toimittaja lukaisi vahigossa Ninan blogia...

    • kansalainen@

      Täsä on mielestäni aika hyvä kommentti. Lainaan sitä vähän:

      "Se lienee selvä, että Mr. Kansa ei ole helpoin ihminen, mutta omaa työläiskodin kasvattina suoran ja rehellisen luonteen. Hänessä on sitä suomalaista perusjunttia. Mikä ehkä taas Ninalle on vierasta. Monissa suomalaisissa miehissä asu pieni "Rokan Antti", heitä on aivan turha yrittää kouluttaa seurapiiripuudeliksi. Yleensä siipan muutosyritys on suurin virhe mitä liitossa tehdään."

      • kasvattina!?!

        Olenkohan joskus typerämpää ja naiivimpaa kommenttia lukenut kuin tuo lause. Ei työläiskodin kasvattina kasvaminen tee automaattisesti ihmisestä suoraa ja rehellistä. Tuo on täyttä potaskaa.


      • wanharouwa
        kasvattina!?! kirjoitti:

        Olenkohan joskus typerämpää ja naiivimpaa kommenttia lukenut kuin tuo lause. Ei työläiskodin kasvattina kasvaminen tee automaattisesti ihmisestä suoraa ja rehellistä. Tuo on täyttä potaskaa.

        Kaikista sosiaaliluokista voi kasvaa fiksuja ihmisiä....tai sitten ei.


      • Petter X

        Keskittykööt työläiskotien kakarat vain siihen mitä osaavat, eli lakaisemaan katuja ja kolaamaan lunta parkkipaikoilta. Työläiskotien kasvatit tiedetään: kännisen merimiehen käytöstavat, saastainen hygienia ja Jallu-lehdestä hankittu sivistys. No, kaipa joku osaa työläiskotitaustaa arvostaa, itse en vain osaa sisällä piereskelyä ja perseen kaivelua (noita suomalaisen perusjuntin perusharrastuksia) mhihinkään positiiviseen.


      • Caramia.
        Petter X kirjoitti:

        Keskittykööt työläiskotien kakarat vain siihen mitä osaavat, eli lakaisemaan katuja ja kolaamaan lunta parkkipaikoilta. Työläiskotien kasvatit tiedetään: kännisen merimiehen käytöstavat, saastainen hygienia ja Jallu-lehdestä hankittu sivistys. No, kaipa joku osaa työläiskotitaustaa arvostaa, itse en vain osaa sisällä piereskelyä ja perseen kaivelua (noita suomalaisen perusjuntin perusharrastuksia) mhihinkään positiiviseen.

        Olipas siinä kipakkaa tekstiä! :o


      • Petter X kirjoitti:

        Keskittykööt työläiskotien kakarat vain siihen mitä osaavat, eli lakaisemaan katuja ja kolaamaan lunta parkkipaikoilta. Työläiskotien kasvatit tiedetään: kännisen merimiehen käytöstavat, saastainen hygienia ja Jallu-lehdestä hankittu sivistys. No, kaipa joku osaa työläiskotitaustaa arvostaa, itse en vain osaa sisällä piereskelyä ja perseen kaivelua (noita suomalaisen perusjuntin perusharrastuksia) mhihinkään positiiviseen.

        Taidat ite olla suomalainen perusjuntti, kun niiden harrastukset noin hyvin tiedät.
        Ja turha sun on työläiskodin kakaroita halveerata. Et oo ite kumminkaan yhtään sen ylempiarvonen, vaikka jotain muka hienompaa yrittäisitkin esittää.


      • Anonyymi
        kasvattina!?! kirjoitti:

        Olenkohan joskus typerämpää ja naiivimpaa kommenttia lukenut kuin tuo lause. Ei työläiskodin kasvattina kasvaminen tee automaattisesti ihmisestä suoraa ja rehellistä. Tuo on täyttä potaskaa.

        Tapani kansa pani lyygelin alla Miss maailmaa Anne pohtamoa v 1971 Virtain keikalla.
        Anne huusi kovaa kun sai orkun ja kansalta suosionosoitukset.


      • Anonyymi
        wanharouwa kirjoitti:

        Kaikista sosiaaliluokista voi kasvaa fiksuja ihmisiä....tai sitten ei.

        Kääpiöt ovat melkein kaikki tolvanoita niiku salekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapani kansa pani lyygelin alla Miss maailmaa Anne pohtamoa v 1971 Virtain keikalla.
        Anne huusi kovaa kun sai orkun ja kansalta suosionosoitukset.

        Väärin. Anne on Miss Universum 1975 ja sitäpaitsi tuo juttu on muutenkin höhlä.
        Tapsuliini pani Peraa Rantarockissa 1994 ja se oli Tapsuliini joka kirkui sopraano-äänellään saadessan -taas kerran- vuosisadan orkun! Voi pojat ja työt. ukot ja akat jos tietäisitte mitä kaikkea Rantarockissa 1995 tapahtui !!!!  Tuo jumalattoman mustan bakkanaalin puikotusten synkät yöt Rantarockissa vuonna 95 !!! Kysykää Tapsuliinilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääpiöt ovat melkein kaikki tolvanoita niiku salekin.

        Voi pojat ja työt. ukot ja akat jos tietäisitte mitä kaikkea Rantarockissa 1995 tapahtui !!!!  Nuo jumalattoman mustan bakkanaalin puikotusten synkät yöt Rantarockissa vuonna 95 !!! Kysykää Tapsuliinilta ja Peralta!


    • wanharouwa

      Tätä ketjua kun lukee niin huomaa, että kylläpä on ihmisillä paha olla :(
      Olette tietävinänne asioita niin kovin hyvin mutta tosiasiassa ette tiedä juuri mitään. Miten voisittekaan tietää, ettehän te ole olleet katsomassa TK:n perhe-elämää. En ole itsekään ollut, mutta sen tiedän, ettei Ninaa noista solvauksista kyllä tunnista.

      Tämä ketju näyttää taas surullisella tavalla TK:n fanien "tason".

      Sillä fanithan ne idoliaan kai puolustavat ja kun ei muuta osata, niin haukutaan toista osapuolta. En muuten usko, että TK(kaan) olisi ylpeä kirjoituksistanne.

      • ..^^..

        Jotkut tietävät asioista enemmän kuin osaat kuvitellakaan...


      • Tupsukka...
        ..^^.. kirjoitti:

        Jotkut tietävät asioista enemmän kuin osaat kuvitellakaan...

        pois täältä haukkumasta omaa vaimoasi, sut on tunnistettu.


    • Zori

      Tuossa tämän päivän blogissaan Nina selventää vähän heidän uutta asumisjärjestelyään:

      http://www.ninaafenehjelm.com/?sivu=Blogi

      Eipä tuossa minun mielestäni nyt mistään erokriisitä voida puhua, vaikka eri kämpissä asuvatkin, sillä eiväthän he ole missään riidoissa, vaan kyllähän Tapsa ja Nina varmasti treffailevat keskenään.

      • nainen !!!!

        vastahan se kirjoitti, että ei enää kirjoita blogissaan mitään T.Kansaan liittyvää ja nyt jo on taas vauhdissa. On ilmeisesti perustamassa yritystä tms ja näin saa julkisuutta. En todellakaan ymmärrä ihmisiä , jotka kertoilevat tekemisiään kaikelle kansalle. Vai onko kyseessä T.Kansan ilmainen mainostaminen.


      • Jivejalka.

        Tärkeintä on, että Nina on Tapsan kanssa hyvissä väleissä ja ettei mistään riitaantumisesta ole kyse. Pieni vaihtelu voi olla ihan piristävää heidän suhteelleensa vain.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!
        nainen !!!! kirjoitti:

        vastahan se kirjoitti, että ei enää kirjoita blogissaan mitään T.Kansaan liittyvää ja nyt jo on taas vauhdissa. On ilmeisesti perustamassa yritystä tms ja näin saa julkisuutta. En todellakaan ymmärrä ihmisiä , jotka kertoilevat tekemisiään kaikelle kansalle. Vai onko kyseessä T.Kansan ilmainen mainostaminen.

        Vaihda jo levyä. Kukaan ei ole kiinnostunut sun narinastasi ja taivasteluistasi. Kenenkään ei ole pakko lukea sitä blogia, jos se on noin vaikeaa.


      • dhnvöyr
        Jivejalka. kirjoitti:

        Tärkeintä on, että Nina on Tapsan kanssa hyvissä väleissä ja ettei mistään riitaantumisesta ole kyse. Pieni vaihtelu voi olla ihan piristävää heidän suhteelleensa vain.

        Ai pieni vaihtelu, hei haloo!


      • Manna@

        Ihan huomaavaisesti siltä Ninalta ajateltu, ettei hän vie niitä omia huonekaluja, mattoja ja tauluja mukanaan. Se olisi vaikuttanut jotenkin niin lopulliselta erolta. Kyllähän he voivat nimittäin muuttaa vielä uudestaan yhteenkin asumaan. Kokeilustahan Nina tuossa kirjoitti.


      • hahahahha
        Manna@ kirjoitti:

        Ihan huomaavaisesti siltä Ninalta ajateltu, ettei hän vie niitä omia huonekaluja, mattoja ja tauluja mukanaan. Se olisi vaikuttanut jotenkin niin lopulliselta erolta. Kyllähän he voivat nimittäin muuttaa vielä uudestaan yhteenkin asumaan. Kokeilustahan Nina tuossa kirjoitti.

        hahahahhaaa


      • Niinpä niin
        Manna@ kirjoitti:

        Ihan huomaavaisesti siltä Ninalta ajateltu, ettei hän vie niitä omia huonekaluja, mattoja ja tauluja mukanaan. Se olisi vaikuttanut jotenkin niin lopulliselta erolta. Kyllähän he voivat nimittäin muuttaa vielä uudestaan yhteenkin asumaan. Kokeilustahan Nina tuossa kirjoitti.

        Omia huonekaluja?! Tapsan rahoillahan ne on ostettu, joten... :D


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe