mistä

tunnistaa

ihastuneen rapumiehen?

4

1300

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyut

ja olemuksesta.

• lisää?

minkäslainen se olemus sitten on saati silmät?

Voiko ihastunut rapu olla tavallaan sen oloinen "ettei kiinnosta" eli vetäytyy eikä oikein sano mitään, vaikka tuntuu siltä että tunteita on vai onko nimenomaan päinvastoin aktiivinen? Lienee ehkä omaa kuvitelmaani..itse oln neitsyt horoskoopiltani.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
        lisää? kirjoitti:

minkäslainen se olemus sitten on saati silmät?

Voiko ihastunut rapu olla tavallaan sen oloinen "ettei kiinnosta" eli vetäytyy eikä oikein sano mitään, vaikka tuntuu siltä että tunteita on vai onko nimenomaan päinvastoin aktiivinen? Lienee ehkä omaa kuvitelmaani..itse oln neitsyt horoskoopiltani.

jos itsestäni kertoisin näin rapuna... yleensä ulkopuolelle näyttää välinpitämättömällä,vaikkei sitä olekaan. jos haluat ruvun kiinnostuvan,älä hätäile anna ravulle aikaa. muuten vetäytyy "kuoreensa". kyllä minusta on nähty silmistä kiinnostukseni,vaikken itse sitä tiäkkään. kuulemma "pistävä" katse,tiä sitten..

• Striking-Fire

Itsestäni (tupla rapu) tiedän sen, että jos olen ihastunut, en saa ihastuksenkohteestani silmiäni irti enkä myöskään aiheesta suutani auki.

Niinpä se usein jääkin pelkän tuijottelun tasolle, vaikka varsin hyvin tiedän kuinka epäkohteliasta on tuijottaa ja siitä jatkuvasti yritän itselleni muistutella.

Eli jos toinen ei tee aloitetta, jään todennäköisimmin vaan nuolemaan näppejäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1213
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      814
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      236
      708
    4. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      61
      673
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      581
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      550
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      548
    8. 37
      502
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      498
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe