Lesbon tunnusmerkkejä

shiny pearl

Olen miettinyt että mahtaakohan sellainen, yleensä hopeinen korvarengas jossa on pallo,merkitä että henkilö olisi lesbo?

Mitä muita yleispäteviä tunnusmerkkejä olette huomanneet?

103

14667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaasilmä

      toivottavasti ei, minullakun on sellaiset korvikset usein käytössä. Ihan kultasepältä hyvässä uskossa olen ostanut.

      • jokunen

        Eikös perinteisesti pikkirillisormus ole ollut naisilla sellanen merkki ???


      • bee
        jokunen kirjoitti:

        Eikös perinteisesti pikkirillisormus ole ollut naisilla sellanen merkki ???

        mä luulin että peukalosormus ;)


      • Mia
        bee kirjoitti:

        mä luulin että peukalosormus ;)

        Ei tämmöset jutut voi olla mitenkään yleispäteviä. Kyllä mä joskus pidän sormusta peukalossa, mutta ihan vaan pitääkseni sormusta peukalossa. En mä sillä mitään yritä viestitellä.


      • Anonyymi
        bee kirjoitti:

        mä luulin että peukalosormus ;)

        Yleensä


    • Fakta(m)

      - pää
      - napa
      - kaula
      - jalkovälissä ulokkeen sijasta syvennys
      - tukka - tai sitten ei
      - nenä
      - perse
      - pitkä - lyhyt - tai siltä väliltä
      - nopea askellus - hidas laahustava tyyli - tai jotain muuta

      Nyt sinun on huomattavasti helpompi tunnistaa lesbo-dyddö.

      • Mitä

        Hehheee =)

        Osui just nappiin minun kohdallani, ei voi olla totta.. oonko lesbo? Taidan olla ;)


      • Laura
        Mitä kirjoitti:

        Hehheee =)

        Osui just nappiin minun kohdallani, ei voi olla totta.. oonko lesbo? Taidan olla ;)

        Tuntomerkit täsmää!! Olenko siis minäkin semmoinen iik! Taidan olla ihanaa ;)


      • Pir
        Laura kirjoitti:

        Tuntomerkit täsmää!! Olenko siis minäkin semmoinen iik! Taidan olla ihanaa ;)

        Feikkejä on hirmusti liikkeellä, tänäänkin näin monta.


      • Epätietoinen

        avusta. Nyt tunnistaa paljon helpommin. :))


      • Mitä
        Pir kirjoitti:

        Feikkejä on hirmusti liikkeellä, tänäänkin näin monta.

        Erehdyit hiukan. Kyllä täällä ihan oikealla asialla ollaan, huumorimielellä vaan :)

        Nauratti vaan, kun nuo ns. tuntomerkit tuntuivat sopivan lähes kaikkeen liikkuvaan, että mene siitä sitten erottelemaan kuka on lepakki ja kuka ei.

        Minä oon :)

        Kirjoilen tänne harvakseltaan myös nimimerkillä Cat, mutta joskus herja heilahtaa milloin milläkin nimityksellä. Eli ei mikään feikki, ei myöskään Heikki.


      • Pir
        Mitä kirjoitti:

        Erehdyit hiukan. Kyllä täällä ihan oikealla asialla ollaan, huumorimielellä vaan :)

        Nauratti vaan, kun nuo ns. tuntomerkit tuntuivat sopivan lähes kaikkeen liikkuvaan, että mene siitä sitten erottelemaan kuka on lepakki ja kuka ei.

        Minä oon :)

        Kirjoilen tänne harvakseltaan myös nimimerkillä Cat, mutta joskus herja heilahtaa milloin milläkin nimityksellä. Eli ei mikään feikki, ei myöskään Heikki.

        olenpas taas onnistunut kirjoittamaan epäselvästi, sorry, en mä raukka tarkoittanut sinua tai ketään muutakaan ketjussa feikiksi. Nauratti vaan, kun ehdot täyttäviä "lesboja" on täällä töissäkin pitkin käytäviä, feikkaavat mokomat, pahuksen heterot. - Nämä tuntomerkit ovat riemastuttavia ;)


    • öhöm

      on se, että naisella on silmälasit. Se on takuulla lepakko ja niitä on paljon. Tää on varma tieto!!

      • SoFia

        ...mä en sit vissiin oo lesbo...pahus!


      • Rillipää
        SoFia kirjoitti:

        ...mä en sit vissiin oo lesbo...pahus!

        Mä taas sitten oon...


      • diva.p
        Rillipää kirjoitti:

        Mä taas sitten oon...

        Samoin mä ja etsin rakkauttani ?


    • Otus

      Lieneeköhän sellaisia oikeasti? Ovathan jotkut lepakot aika poikamaisia ulkonäöltään, mutta esimerkiksi itse tykkään näyttää naiselliselta, vaikken erityisemmin esim. meikkaakaan. Rengaspallokorvakorut kyllä löytyy, mutta niitä on monella heterokaverillanikin ;)

      -Otus-

    • Jennifer

      ..yksi ihan oikea tunnusmerkki on se, että lesbonainen ei kikattele..:D

      • Otus

        ...tuo kikattava hymiö sitten teki lauseesi lopussa? ;D

        -Alati kikatteleva Otus-


      • Jennifer
        Otus kirjoitti:

        ...tuo kikattava hymiö sitten teki lauseesi lopussa? ;D

        -Alati kikatteleva Otus-

        ..että nauraa suoraan. Ja näin kirjotetussa sanassa se vielä menee..:)


    • jeps

      Lesbon tunnistaa siitä ja erottaa bi-naisesta ettei se anna pillua miehelle:)

    • Hapsu

      .. mitään yleispätevää tunnusmerkkiä olemassakaan.

      Jos olisi, niin kaikki olisi ihan liian helppoa ;)
      Mutta suurin osa taitaa olla enemmän poikamaisia, mutta sekään ei ole mikään tunnusmerkki... tunnen muutaman lepikon, jotka ovat aivan naisellisuuden perikuvia.

      Eräs asia, johon olen törmännyt usean tuntemani kohdalla on se, että heillä on rento ote elämään. Eivät ole turhan skitsoja joka asiasta. Eivät anna ihan heti kenenkään hyppiä silmilleeen, vaan puolustavat oikeuksiaan kaikissa asioissa, myös toisia ihmisiä. Tämä on tietysti luonteen ominaisuus, joka ei näy päälle päin ennenkuin oppii tuntemaan henkilön paremmin, siviilissä tai työelämässä.

      Noista koruhommelista en oikein tiedä, koska jos ne toimisivat joinain merkkeinä, niin miten meidän tälläisten naisten käy, jotka eivät käytä mittään koruja??

    • Minä

      usein pitänyt korvakoruja oikeassa korvassa ja rengasta joskus pikkusormessa. Mutta toisaalta pitäisin niin ehkä muutenkin. Ei kai se välttämättä mitään tarkoita mitään. Kyllä se on se katse ja myöhempi tutustuminen, josta huomaa ihmisestä enemmän -jos huomaa :)

    • pöh

      Lesbolla on lyhyet kynnet(muuten raapii..) ja ei juurikaan sormuksia(raapii..)ja se bakteerimäärä mitä sormusten alle jää.

      • Sormusfriikki

        Hih, minulla on neljä sormusta.
        Luonnollisestikin ennen intiimitoimenpiteitä sormukset otetaan pois sormista ja pestään kätöset erittäin hyvin (käsissä erittäin lyhykäiset kynnet...)


      • LeSbO
        Sormusfriikki kirjoitti:

        Hih, minulla on neljä sormusta.
        Luonnollisestikin ennen intiimitoimenpiteitä sormukset otetaan pois sormista ja pestään kätöset erittäin hyvin (käsissä erittäin lyhykäiset kynnet...)

        esimerkiksi terveydenhoitoalalla työskentelevillä on useimmiten lyhyet kynnet eikä välttämättä sormuksia. niillä kun voi raapia asiakkaita.


      • Muumityttö
        LeSbO kirjoitti:

        esimerkiksi terveydenhoitoalalla työskentelevillä on useimmiten lyhyet kynnet eikä välttämättä sormuksia. niillä kun voi raapia asiakkaita.

        ...Ja entisenä piilolasien käyttäjänä voin kertoa, että minun oli pakko pitää kynnet ihan tosi tosi lyhkäisinä nyppäistyäni pari kertaa silmän kalvoa. SE sattuu ja PALJON.
        Nyt pidän 'muuten vaan';-)
        (niin, silmäleikkauksen jälkeen en ole laseja kaivannut)


    • SoFia

      jaah...en mä sit vissiin oo oikeesti lepakko ku en oo poikamainen...vaikka en kyllä mikään kauheen naisellinenkaan..hmm sanotaanko että söpöläinen:D sitten ei ole pikkurillisormusta...peukalossa kylläkin...ei ole silmälaseja eikä korvakoruja. ja vieläpä hihittelen:)

      mutta kynnet on kyl lyhyet ja en makaa miesten kanssa...hmmm...ehkä minulla on vielä toivoa:)

      no joo...mutta oikeasti nuista pallo-korviksista! niitähän näkyy kaikilla ja kaikkialla...eipä taida olla homon merkki:)

      mutta joku tollainen pieni vinkki vois olla kyl hyvä! vaikkapa nyt peukalosormus! kun tämä lesboille aika tyypillinen sänkitukka ei oikein nappaa meikäläistä:) niin voisipa tyttelit sit mut tunnistaa vaikkas täst sormuksesta:) hih

      • memmu

        Sama juttu.Minäkin enemmän tyttömäinen,söpö..en käytä koruja..mulla on suht pitkät kynnet ja pitkät hiukset..ja pidän hihittämisestä=P(ei semmonen teinixx kuitenkaan)
        soFia..oletko minkä ikäinen jos saan udella?


      • Jennifer

        ..että sormus peukalossa tarkoittaa sitä, että henkilö tykkää anaaliseksistä..;) ??


      • Cat
        Jennifer kirjoitti:

        ..että sormus peukalossa tarkoittaa sitä, että henkilö tykkää anaaliseksistä..;) ??

        En oo tuommoisesta ikuna kuullutkaan!! Pitäisköhän ottaa sormus peukista pois, tai vaihtaa toiseen paikkaan? Kääk!!!


      • Jennifer
        Cat kirjoitti:

        En oo tuommoisesta ikuna kuullutkaan!! Pitäisköhän ottaa sormus peukista pois, tai vaihtaa toiseen paikkaan? Kääk!!!

        ..otin jo ;)


      • Cat
        Jennifer kirjoitti:

        ..otin jo ;)

        Kun vaimoke tietää, et en sellaisest tykkää, ni onks toisaaltansa nii välii mitä muut miettii? Taidan pysytellä vielä täs entises lookis. Pallurakorvis on kuitenki korvas, ni kaikki tunnistaa hetimiten lepakiks, hih ;)


      • SoFia
        Jennifer kirjoitti:

        ..että sormus peukalossa tarkoittaa sitä, että henkilö tykkää anaaliseksistä..;) ??

        Tässä tapauksessa ei kyllä pidä paikkaansa...varmaan:) heh


      • SoFia
        memmu kirjoitti:

        Sama juttu.Minäkin enemmän tyttömäinen,söpö..en käytä koruja..mulla on suht pitkät kynnet ja pitkät hiukset..ja pidän hihittämisestä=P(ei semmonen teinixx kuitenkaan)
        soFia..oletko minkä ikäinen jos saan udella?

        saapi udella:) olen 23.


      • Meeha
        Cat kirjoitti:

        En oo tuommoisesta ikuna kuullutkaan!! Pitäisköhän ottaa sormus peukista pois, tai vaihtaa toiseen paikkaan? Kääk!!!

        Hui kauhistus;).Ei siinä mitään hävettävä vaikka olisin hetsku että sormus peukalossa..Hupsista:)).Ei ole väliä pidänkö sormus peukalossa tai en.


    • ***********

      Eipä ole mitään yleispäteviä merkkejä.

    • Tässä infoo

      esim jotain tuntomerkkejä: poikamainen, mustat farkut, skeittikengät, isohko huppari, isot paksusankaiset lasit, lyhyet hiukset(joissa etutukka), lyhyet kynnet, ei hihitä naisellisesti, ei meikkaa paljoa, ei käytä koskaan korkkareita, ei käytä koskaan mekkoa, on katsonut kaikki L-koodi tuotantokaudet.

      • Meeha

        No minähän tässä lähes osumasi oikein.käytän kyllä mustat farkut( ei aina),joo skeittikengät minulla.Onhan huppareita mut ei isohko ole.Melko ohut lasit,lyhyet hiukset on.En koskaan korkkareita enkä enää mekkoa.Minulla on hopeat korvakorut renkaita paitsi ei pallot:)).Tietysti oon lepakko


      • Mistäpäin sä olet ?


      • KarinMalin
        diva.p kirjoitti:

        Mistäpäin sä olet ?

        Annas kun arvaan... Pohjanmaan rannikolta tai Turun saaristosta. Murre viittasi kovasti niihin suuntiin. (Tiedän koska suvussani puhutaan samanlaista murretta.)


      • noloa__
        KarinMalin kirjoitti:

        Annas kun arvaan... Pohjanmaan rannikolta tai Turun saaristosta. Murre viittasi kovasti niihin suuntiin. (Tiedän koska suvussani puhutaan samanlaista murretta.)

        Joku on nähnyt todella vaivaa kun kaivanut esiin näin äärettömän vanhoja ketjuja😉

        Ihan hävettää kun katsoo omia vanhoja kirjoituksia vuosien takaa täältä ja vielä enemmän harmittaa kun "joku" tunnistaa ja tekee minusta päätelmiä erittäin vanhojen kirjoitusten perusteella. Itse en melkeinpä tunnista enää vanhoja kirjoituksiani laisinkaan. Olen niin muuttunut, että jos saisin kirjoittaa vastaukset uudelleen, kirjoittaisin melkein kaikki aivan toisin😉

        Säästäkää minut (ja ehkä jotkut toisetkin?) häpeältä älkääkä nostako enää näitä näin vanhoja ketjuja☺️, kiitos! Tehkää vaikka uusi aloitus samasta aiheesta (?)


    • Zogh !

      kaikkee tota ja paljon muuta ! hyvä mimmit ?
      eikse ollut tarkoitus että Maailma Vapautuu Stereotypioista ?

    • ;)

      Varma merkki: Kiihottuu tytöistä.

    • 1+1=n. klo 2

      Jeps =)

      Meikäläisellä on meikkiä, useimmiten korkea korot (joko kiilakorot tai sitten ihan kunnon korot), toisinaan lyhyemmät hiukset (polkkatukka) toisinaan pidemmät, kuitenkin l- olen, vaikkakin naisellinen, hameita ja housuja käytän, käytän GA-tuoksua, hopeiset korvarenkaat, harvemmin sormuksia, mutta jos on niin pikkurillissä ja peukalossa somukset (hopea), useimmiten lyhyet kynnet lakattuina, katse tarttuu vain naisiin...

      • Meeha

        Kysyisin vaan,että oletko kai tukassa blondi?:))


      • 1+1= n. klo 2

        Vaalea olen, eikä haittaa vaikka joku tunnistaisikin minut täältä ja saa tulla juttelemaankin, vink vink ;)

        Ammatiltani en aja rekkaa, en ole kaupan kassa, en bussikuski, en tarjoilija, en kampaaja, en trukkikuski, enkä vartija..

        Omaa koiraa ei ole, mutta koirista tykkään ehdottomasti =) Voi olla, että joku päivä koiran hankinkin, siis ehkä tai ehkä en, jos on tarpeeksi aikaa sille koirallekin =)


      • Meeha
        1+1= n. klo 2 kirjoitti:

        Vaalea olen, eikä haittaa vaikka joku tunnistaisikin minut täältä ja saa tulla juttelemaankin, vink vink ;)

        Ammatiltani en aja rekkaa, en ole kaupan kassa, en bussikuski, en tarjoilija, en kampaaja, en trukkikuski, enkä vartija..

        Omaa koiraa ei ole, mutta koirista tykkään ehdottomasti =) Voi olla, että joku päivä koiran hankinkin, siis ehkä tai ehkä en, jos on tarpeeksi aikaa sille koirallekin =)

        Ehkä tunnistaisin:) hmm..saanko arvailla;)?Ammatiltasi kai alkaen V:llä ja Lopun T....?


      • 1+1= n. klo 14
        Meeha kirjoitti:

        Ehkä tunnistaisin:) hmm..saanko arvailla;)?Ammatiltasi kai alkaen V:llä ja Lopun T....?

        Hmm..Ei sano, mitään.. Miten se voi loppua T-kirjaimeen ? =)


      • Meeha
        1+1= n. klo 14 kirjoitti:

        Hmm..Ei sano, mitään.. Miten se voi loppua T-kirjaimeen ? =)

        Okei:) siis onko oikein osuma alkaen V:llä ammatiltasi?Jos et sano mitään niin En todellakin tiedä tunnistaisinko sinut;D?Siis tarkoitin tuota T-kirjaimen eli esimerkiksi V.......T.....?Jospa olen väärässä niin selväksi tuli:))..En keksinyt mitään vaihtoehtojakin,että mistä olisikin vastausta


      • Meeha
        1+1= n. klo 2 kirjoitti:

        Vaalea olen, eikä haittaa vaikka joku tunnistaisikin minut täältä ja saa tulla juttelemaankin, vink vink ;)

        Ammatiltani en aja rekkaa, en ole kaupan kassa, en bussikuski, en tarjoilija, en kampaaja, en trukkikuski, enkä vartija..

        Omaa koiraa ei ole, mutta koirista tykkään ehdottomasti =) Voi olla, että joku päivä koiran hankinkin, siis ehkä tai ehkä en, jos on tarpeeksi aikaa sille koirallekin =)

        Mistä kaupungista alken kirjaimen olet?M:llä?Vai?


      • 1+1= n. klo 2
        Meeha kirjoitti:

        Mistä kaupungista alken kirjaimen olet?M:llä?Vai?

        Helsinki


      • Meeha
        1+1= n. klo 2 kirjoitti:

        Helsinki

        Ilmesti en sitten tunnistanut sinut,koska olen aivan eri kaupungista:)


    • varmamerkki

      Mä oon kuullut että kaikilla lesboilla on koira.

      • Meeha

        Joo kai kyllä lesboilla koira kuten minulla on.Ei kaikilla 100% on koira kuin fifty fifty kyllä tai ei:)).Vaikka päätin jo koiriani on minulle viimeiset ja en kai enää hankkia koiraa.


    • romukas

      Naama romua täynnä, ainakin nuoremmilla?

      • arpoen

        Kaks kättä, kaks jalkaa, suurimmalla osalla. Tää on vain arvaus.


      • hatukas ja vatukas
        arpoen kirjoitti:

        Kaks kättä, kaks jalkaa, suurimmalla osalla. Tää on vain arvaus.

        Kaksi silmää, kaksi kättä, kaksi jalkaa, ehkä jokin paikkakunta, kaksi korvaa, nenä ja suu.


    • sormuksista tunnista

      Sormus pikkurillissä on bi ja peukalossa on lesbo. näin se vain on.

      • jos haluaa

        No jos molemmissa pitää niin mitäs sitten ? Mikäs sitten on ? Itse pidän molemmissa ja ihan lepakko olen =) Entäs nilkkaketju ? Monet väittää, että olis bi jos on nilkkaketju, vaikka oikeasti olisikin ihan umpilepakko.. Entäs jos on molemmissa nilkoissa ketjut ja vaikka vaan ihan muodin vuoksi ? Hirveitä sekaannuksia ja väärinkäsityksiä tulee jos laittaa ihan mitä vaan koruja.. Ehkä parempi olla ihan koruton ??


      • toinen lepakko
        jos haluaa kirjoitti:

        No jos molemmissa pitää niin mitäs sitten ? Mikäs sitten on ? Itse pidän molemmissa ja ihan lepakko olen =) Entäs nilkkaketju ? Monet väittää, että olis bi jos on nilkkaketju, vaikka oikeasti olisikin ihan umpilepakko.. Entäs jos on molemmissa nilkoissa ketjut ja vaikka vaan ihan muodin vuoksi ? Hirveitä sekaannuksia ja väärinkäsityksiä tulee jos laittaa ihan mitä vaan koruja.. Ehkä parempi olla ihan koruton ??

        Ainakin lienee selvää, että olet kiinnostunut naisista :D


    • --------------------

      no jos on molemmissa niin ainakin suuntautuminen sinnepäin on selvää JOS joku samanlainen katsoo. heterot ei ehkä ymmärrä tätä jotenka heilläkin voi olla sormuksia pikkurilleissä ja peukaloissa..tuli vain mieleen.

    • Viva Lesbo!:)

      Peukaloon jos laitat sormuksen, kaikki sen tietää: oot lesbonen!
      Hiukset voit vielä leikata; ei tarvitse kenenkään enää veikata!
      Mut ällös koskaan aja muita karvoja! Muuten miehet voivat nähdä harhoja:
      sua heteroksi luulla.. siitä jos lesboystäväsi saisivat kuulla!
      Päälle jos vedät hameen, kohta saat juosta irstaita ukkoja haneen!
      Unohda siis koreilu, se ei sulle sovellu! Oothan Sisko, sua ei miehet helmoista kisko!
      Nää sanat mielees paina, niitä noudata aina.
      Silloin kaikki sen tietää (saavat luvan myös sietää), olet homoseksuaali!
      Vulva on elämäsi maali. Sitä kasaan haali, omaasi myös vaali! Se olkoon rakkautemme salattu saari!

      • hubahubaa

        Mahtavaa runoutta! : D


      • jos haluaa

        Mahtavasti runoiltu =)

        Itse en kuitenkaan hiuksistani enkä korkokengistäni luovu sitten millään vaikka kuinka umpilesbonen olenkin..

        Mutta hienosti kirjoitettu =)


    • minulla peukalossa

      mulla on bi-seksuaalilla kaverilla hopeinen sormus pikkurillissä ja lepakolla kultainen sormus peukalossa.

      • Meeha

        Täh?Lepakolla kultainen sormus peukalossa?Käytän aina hopeiset yleensä sormusta paitsi ei kultaiset koska ei se sopinut tyyliini.Vaikka hopea sormus käytän,mutta en ihan ole bi;) mut olin kyllä ennen bi..hmm.


      • ei väliä
        Meeha kirjoitti:

        Täh?Lepakolla kultainen sormus peukalossa?Käytän aina hopeiset yleensä sormusta paitsi ei kultaiset koska ei se sopinut tyyliini.Vaikka hopea sormus käytän,mutta en ihan ole bi;) mut olin kyllä ennen bi..hmm.

        En minäkään ole kuullut että sen pitäisi olla kultaa tai hopeaa mutta noi sormet menee kyllä noin ihan kansainvälisestikin olen kuullut menevän.


      • rillipeukkusormus
        ei väliä kirjoitti:

        En minäkään ole kuullut että sen pitäisi olla kultaa tai hopeaa mutta noi sormet menee kyllä noin ihan kansainvälisestikin olen kuullut menevän.

        Onko väliä kansainvälisesti ;) kummassa pikkurillissä tai peukalossa sormus on?


      • ...
        ei väliä kirjoitti:

        En minäkään ole kuullut että sen pitäisi olla kultaa tai hopeaa mutta noi sormet menee kyllä noin ihan kansainvälisestikin olen kuullut menevän.

        Itse olen kuullut, että sen pitäisi olla hopeaa ja sitten ylipäätänsä Kalevala-korut on lepakkojen tunnusmerkkejä.. Näin Suomessa, en tiedä miten sitten kansainvälisesti.

        Kiinnostaisi myös tietää onko väliä kummassa peukussa =)


    • rillipeukkusormus

      Entäs mitä merkitsee korvalehtikorvis :)?

      • kalinaa....

        Minä olen kuullut että ketju nilkassa merkitsee lesboa tai bisseä. En nyt muista kummassa nilkassa se piti olla. Kuintenkin noita nilkka ketjuja näkee kolmen lapsen äideilläkin jotka ovat todistettavasti avioliitossa miehen kanssa. Taitaa olla ihan samanlainen legenda kuin ala-asteen pihalla varmana pidetty tieto että korvakoru oikeassa korvassa on homon merkki.


      • rillipeukkusormus
        kalinaa.... kirjoitti:

        Minä olen kuullut että ketju nilkassa merkitsee lesboa tai bisseä. En nyt muista kummassa nilkassa se piti olla. Kuintenkin noita nilkka ketjuja näkee kolmen lapsen äideilläkin jotka ovat todistettavasti avioliitossa miehen kanssa. Taitaa olla ihan samanlainen legenda kuin ala-asteen pihalla varmana pidetty tieto että korvakoru oikeassa korvassa on homon merkki.

        Niin olen minäkin kuullut nilkkaketjusta eli kirjaimellisesti kuulopuhetta ;) ja voi olla legendaakin, mutta hauska arvuutella näin kevään korvilla, kun vaatteet vähenevät ja korut alkavat vilkkua milloin missäkin tai niihin kiinnittää enemmän huomiota silloin :)! Yhdellä kaverillani on yl. sekä pikkurillisormus että joskus nilkkaketjukin ja on "todistetusti" bi, mutta tottahan toki koruja näkyy osalla porukasta laidasta laitaan jommassa kummassa tai kummassakin korvassa, kädessä tai nilkassa tahansa. Toisella kaverillani taas on usein korvalehtikorvis, muttei useimmiten mitään muita koruja jne. Näitä esimerkkejähän halutessa riittää, vaikka millä mitalla...


    • VoiJestas

      Laittakaa ny varuulta sormus joka sormeen ja korvat täyteen reikiä ja erilaisia koruja ja muutama läväri naamaan. Ehkä otsaan vois vielä tatuoida "olen lesbo".

      • Jestas sentään

        Onpa sulla hyviä ideoita ja yksi parhaimmista tuo tatuointi otsaan eli laitetaan mietintämyssyyn...muutkin voisi harkita vakavasti kyseistä tatskaa, että erotuttaisiin entistä enemmän edukseen näin kevään kynnyksellä!!!


      • tyylin viimeistely

        Muistakaa vielä ajaa päänne kaljuksi ja laittakaa päälle flanelli paita sekä löysät farkut.


      • ...
        tyylin viimeistely kirjoitti:

        Muistakaa vielä ajaa päänne kaljuksi ja laittakaa päälle flanelli paita sekä löysät farkut.

        Pitäis tatuoida otsaan sana lesbian ja laittaa paita päälle Olen sinkku-tekstillä =)


      • lesbotkin lentää
        tyylin viimeistely kirjoitti:

        Muistakaa vielä ajaa päänne kaljuksi ja laittakaa päälle flanelli paita sekä löysät farkut.

        Tää on kyllä totta, muutaman tuntemani lesbon pukeutuminen on seuraavaa:

        Lesbopareissahan toinen on aina se maskuliininen ja pukeutuu miehisesti, toinen taas feminiini ja pukeutuu tyttömäisesti.

        Maskuliinilesbolla on usein lyhyt tukka, dominoiva, miehinen "karkea" kielenkäyttö ja jopa huutaminen, löysiä vaatteita flanellipaitoja, toppatakkeja, collegehousuja, Nokian mustat kumisaappaat, mieliväri sininen.

        Feminiinilesbo, usein ylityttömäinen pukeutuminen, esim minihame japanilainen koulutyttölookki, hissukka olemus, alistuva,


      • älä yleistä
        lesbotkin lentää kirjoitti:

        Tää on kyllä totta, muutaman tuntemani lesbon pukeutuminen on seuraavaa:

        Lesbopareissahan toinen on aina se maskuliininen ja pukeutuu miehisesti, toinen taas feminiini ja pukeutuu tyttömäisesti.

        Maskuliinilesbolla on usein lyhyt tukka, dominoiva, miehinen "karkea" kielenkäyttö ja jopa huutaminen, löysiä vaatteita flanellipaitoja, toppatakkeja, collegehousuja, Nokian mustat kumisaappaat, mieliväri sininen.

        Feminiinilesbo, usein ylityttömäinen pukeutuminen, esim minihame japanilainen koulutyttölookki, hissukka olemus, alistuva,

        Noi voi pitää paikkansa sun tuntemissa homoissa, mut ei pidä paikkaansa mulla.

        Turhaa yleistämistä on se että toinen tyttöparista ois miehekkäämpi ja toinen naisellisempi, se riippuu ihan parista. On myös niitä pareja joissa kumpikin on poikamaisia tai tyttömäisiä. Eli sana AINA on väärä.

        Mutta kuten sanoin jo että tuo voi pitää sinun seurueessa paikkansa, mutta ei muuten. Yleistää ei kannata näitä asioita. :)

        Ja muuten, enpähän tiedä yhen ainutta femmeä jotka omaavat koulutyttölookin ;)


      • ...
        älä yleistä kirjoitti:

        Noi voi pitää paikkansa sun tuntemissa homoissa, mut ei pidä paikkaansa mulla.

        Turhaa yleistämistä on se että toinen tyttöparista ois miehekkäämpi ja toinen naisellisempi, se riippuu ihan parista. On myös niitä pareja joissa kumpikin on poikamaisia tai tyttömäisiä. Eli sana AINA on väärä.

        Mutta kuten sanoin jo että tuo voi pitää sinun seurueessa paikkansa, mutta ei muuten. Yleistää ei kannata näitä asioita. :)

        Ja muuten, enpähän tiedä yhen ainutta femmeä jotka omaavat koulutyttölookin ;)

        Juu, en minäkään tiedä ainuttakaan femmeä, jolla olisi koulutyttölook tai hissukka, alistuva olemus.

        Tosiaan, näitä asioita ei kannata sillai yleistää niin pitkällä, että mukamas AINA, monesti ulkonäkö voi pettää =)


      • sarkasmin kukka
        ... kirjoitti:

        Juu, en minäkään tiedä ainuttakaan femmeä, jolla olisi koulutyttölook tai hissukka, alistuva olemus.

        Tosiaan, näitä asioita ei kannata sillai yleistää niin pitkällä, että mukamas AINA, monesti ulkonäkö voi pettää =)

        Oiskohan ollut sarkasmin sanan säilä kyseessä "lesbotkin lentää" -nimimerkillä ;)!?


    • automaatti

      yleensä jos näen naisella peukalossa (aivan sama kummassa) sormuksen (mitä materiaalia tahansa) oletan automaattisesti että se on lesbo.

    • --------------------

      Minua taas rasittaa se että on olemassa naisia jotka ovat vain vähän kiinnostuneita naisista!! :D

      • lepakkoluola

        Minusta nämä kokemuksia etsivät "vähän naisista kiinnostuneet naiset" saisivat pysyä poissa homobaareista. Sama koskee näitä hetsku naisia jotka tulevat baariin homo tuttaviensa kanssa.


      • ...
        lepakkoluola kirjoitti:

        Minusta nämä kokemuksia etsivät "vähän naisista kiinnostuneet naiset" saisivat pysyä poissa homobaareista. Sama koskee näitä hetsku naisia jotka tulevat baariin homo tuttaviensa kanssa.

        Minua taas harmittaa kun meitä femmejä l-naisia aina leimataan homobaareissa automaattisesti heteroiksi.


      • ootko tosissas
        lepakkoluola kirjoitti:

        Minusta nämä kokemuksia etsivät "vähän naisista kiinnostuneet naiset" saisivat pysyä poissa homobaareista. Sama koskee näitä hetsku naisia jotka tulevat baariin homo tuttaviensa kanssa.

        Minusta nämä kokemuksia etsivät "vähän naisista kiinnostuneet naiset" saisivat pysyä poissa homobaareista. Sama koskee näitä hetsku naisia jotka tulevat baariin homo tuttaviensa kanssa.

        Just joo!!! Tolla kapeakatseisuudella olet sitten sitä mieltä, että homojen ei pitäisi astua heteroravintoloihin! Huhhuh.
        Ite käyn homobaareissa juomassa, tanssimassa, juttelemassa kavereitten tai tuntemattomien kanssa. Seuran hakeminen on tasan se epätoivoinen ja viimenen tarve...ja mielelläni käyn myös hetskumestoissa ilman, että pitäisi alkaa selittelemään heteroille lesboista. Känniset örisijät ovat luku sinänsä - niin homo- kuin hetskupaikoissa.


    • yksitoistasormea

      Jos pidätte peukkusormusta lesbon merkkinä, niin ajatteletteko, että se pitää paikkaansa silloinkin, jos lähestulkoon kaikissa muissakin sormissa on sormuksia? Vai onko se vaan hetero, jolta on loppunut tila sormista?

    • juupajuupa

      No kuule mä tunnen lesbon, jolla on joka ikisessä sormessa sormuksia ja vielä kultaisia kaikki. Eipä siis auttanut tämäkään tunnistin!

    • --------------------

      katson aina käsiin ensin, jos siellä näkyy lyhyet kynnet ja sormus joko peukalossa tai pikkurillissä niin on hän lepakko tai bi. ja on vielä kaikenlisäksi vapaa kun haluaa viestittää muille olevansa tälläinne.

      • Bonggga

        Täytyykin alkaa bongailemaan noita sormuksia. Viimeviikon Hyvät ja huonot uutiset -ohjelmassa oli Pirjo Heikkilällä oikean käden pikkusormessa sormus.


    • Bonggga

      Ja lisää empiiristä tutkimusta, aamutv:n Heta-Leena Sierilällä on oikean käden peukalossa sormus joka aamu :)

      • murrrh

        Koittakaa nyt jo uskoa, ettei ole mitään merkkiä mistä voi tunnistaa lepakon. Kaikenlaista hölmöilyä sitä onkin.


      • dfgdfgdfg
        murrrh kirjoitti:

        Koittakaa nyt jo uskoa, ettei ole mitään merkkiä mistä voi tunnistaa lepakon. Kaikenlaista hölmöilyä sitä onkin.

        Onhan niitä monenlaisia olemassa. Kukaan ei sitä voi kieltää. tosin noihin sormusjuttuihin on ihan turha uskoa...


    • Ainoaksi varmaksi merkiksi voi kai sanoa, jos nainen kantaa LGBT-korua (koru jossa on ks. värit, kaksi naaraan merkkiä tms). Suurin osa tuskin kuitenkaan haluaa olla näin päivänselvä ;) Stereotyypeillä voi kai jotakuinkin koittaa suunnistaa, mutta siinä on sitten se ikävä puoli, että stereotyyppeihin kuulumattomat jäävät huomiotta. Joskus lesbon jotenkin vaan tunnistaa luonteesta/ olemuksesta, muttei tietenkään aina.


      • Allyyy

        Kerranki joku suomalainen joka tietää kuka on ally hills ❤️👏🏽


      • Allyyy kirjoitti:

        Kerranki joku suomalainen joka tietää kuka on ally hills ❤️👏🏽

        Kyllä kyllä ^^ Vahingossa laitoin linkin ei-viralliseen videoon... Mutta se alkuperäinenkin löytyy kyllä samalla nimellä.


    • Kolmeki

      Monen vuoden kokemuksella voin kertoa, että kyllä se peukalosormus on aika varma merkki. Ei toki 100%, mutta kuitenkin.

    • SariK

      Ihanaa olen siis LESBO vautsi ku ihanaa!!!

    • Anonyymi

      Kissa niillä on!

    • Anonyymi

      Pallit korvissa?
      😂

    • Tulee kuola suupielessä iholle. Varma merkki. :)

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe