Keuhkokuume + tupakka

pelokastyhmeliini

Eli olen keuhkokuumeesta parantumassa, antibiootit loppuu maanantaina. Kysymys kuuluu voiko tupakointia jatkaa vaikka keuhkot eivät ole täysin parantuneet? Vaikea olla ilman :/

5

11265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on loppu ny

Heips...kuuleppa sinä...tee niin ku mie...koko ikä lähes poltellu..noin 25vuotta aktiivistä aski päivässä...nyt minä päätin että se on siinä.
      kävin lekurissa ja sain champpix merkkistä tupakan lopetus lääkettä(saman hintaista ku polttelu).
      nyt on IHME JA KUMMA 3 viikkoa ollut ilman ja olen nyt jo huomannu ku ei oo aamulla limaa eikä aamu yskää.Makuaisti on parantunut ja jne....noi on asioita jolle sanoin kuukaausi sitte että niin varmaan.Alussa himo oli kova varsinki duunis mut sit pikku hiljaa se on vähentynyt ja töiski pärjää jo suht hyvin.kotona ei tuu ees mieleen usein eli hyvä niin.
      jätä pöllit kauppaan ja tee nyt se päätös
      TSEMPPIÄ

• ei niin paha

olen itse toipumassa keuhkokuumeesta. 10 pv antibioottikuuri loppui eilen. Ensimmäisinä päivinä poltin tupakan tai kaksi ja olo paheni huomattavasti. Nyt neljättä päivää polttamatta nikotiinipurukumin avulla enkä enää aio polttaa. Olo on vielä heikko, varsinkin hengenahdistukset ovat pahoja, voin vain kuvitella mikä olo olisi jos polttaisin... Voimia siis ja älä polta!

• se on loppu ny

hyvä homma ...voimia sinulle

• ..........

polttamaan vielä vähään aikaan. Keuhkokuume ei ole mikään pikkutauti, se voi helposti myös tappaa, joten mieti kannattaako...

• Vieras3

voit polttaa heti kun tulehdusarvosi ovat 10 tai pienemmät muuten en suosittele nimittäin tupakassa on karsinogeenejä jotka synnyttävät syöpäsoluja ja elimistön vastustuskyky on hyvin heikko keuhkokuumeen aikana ja jälkeen joten odota 10-15 päivää antibioottikuurin jälkeen ja voit taas tupakoida omalla vastuulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3405
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      383
      3147
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2978
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2809
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2308
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1979
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      1924
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1849
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1829
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1719
    Aihe