Lapsesta asti olen tykännyt iltaisin katsella kuuta, joka ikäänkuin on toiminut minulle rauhoittavana tekijänä ja olen nukahtanut hymy huulilla. Vedin aina verhot pois ikkunan edestä, että kuunvalo pääsi ikkunasta sisään.
Sama juttu on ukkosella. Mitä kovempi jyrinä ja sateen ropina, sen makeammin tämä tantta nukkuu.
Olen saanut joskus lapsena kovan sähköiskun, olisikohan sillä jotain osuutta asiaan, olen huomattavan väsynyt ukonilmalla?
Onko tämä
3
1551
Vastaukset
- tämä kuuhulluutta?
Entäpä jos hankkii rannekellon joka näyttää kuun vaiheet tosiajassa ja pälyilee sitä jatkuvasti, onko se kuuhulluutta?
Entä jos tutkii vanhoista almanakoista kuun nousu- ja laskuaikoja, onko se kuuhulluutta?
Entä jos täysikuun aikaan alkaa pukata paksua karvaa niskasta ja kulmahampaat kasvaa nopeasti. Aamulla ei muista juuri mitään yön tapahtumista, mutta naapurin koira luikkii pakoon häntä koipien välissä. Onko kuuhulluutta?- se tai hän
2 ekaa kohtaa on ---
viimeinen on sci-fiä.
- tämä kuuhulluutta?
- Menen yöllä pihamaalle sahapukin päälle joikaamaan.
- Kannan kotiin kassillisen kossua ja teen niistä naapurin akalle kasvovettä.
- Kattelen pesukoneen ikkunaavaiikei siellä ole edes pyykkejä pyörimässä.
- Pyörin itse pesukoneen ympäri ja alan täristä kun linkoamisen aika koittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k972808Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel522098Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102067Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien591785Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551622Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241306- 80991
Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘67978Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️70972Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka131962