Lapsesta asti olen tykännyt iltaisin katsella kuuta, joka ikäänkuin on toiminut minulle rauhoittavana tekijänä ja olen nukahtanut hymy huulilla. Vedin aina verhot pois ikkunan edestä, että kuunvalo pääsi ikkunasta sisään.
Sama juttu on ukkosella. Mitä kovempi jyrinä ja sateen ropina, sen makeammin tämä tantta nukkuu.
Olen saanut joskus lapsena kovan sähköiskun, olisikohan sillä jotain osuutta asiaan, olen huomattavan väsynyt ukonilmalla?
Onko tämä
3
1588
Vastaukset
- tämä kuuhulluutta?
Entäpä jos hankkii rannekellon joka näyttää kuun vaiheet tosiajassa ja pälyilee sitä jatkuvasti, onko se kuuhulluutta?
Entä jos tutkii vanhoista almanakoista kuun nousu- ja laskuaikoja, onko se kuuhulluutta?
Entä jos täysikuun aikaan alkaa pukata paksua karvaa niskasta ja kulmahampaat kasvaa nopeasti. Aamulla ei muista juuri mitään yön tapahtumista, mutta naapurin koira luikkii pakoon häntä koipien välissä. Onko kuuhulluutta?- se tai hän
2 ekaa kohtaa on ---
viimeinen on sci-fiä.
- tämä kuuhulluutta?
- Menen yöllä pihamaalle sahapukin päälle joikaamaan.
- Kannan kotiin kassillisen kossua ja teen niistä naapurin akalle kasvovettä.
- Kattelen pesukoneen ikkunaavaiikei siellä ole edes pyykkejä pyörimässä.
- Pyörin itse pesukoneen ympäri ja alan täristä kun linkoamisen aika koittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.916060Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3335755Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie564899Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3213744Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.32280Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1362192Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1021283- 101023
- 159902
- 56763