Onko tämä

kuuhulluutta?

Lapsesta asti olen tykännyt iltaisin katsella kuuta, joka ikäänkuin on toiminut minulle rauhoittavana tekijänä ja olen nukahtanut hymy huulilla. Vedin aina verhot pois ikkunan edestä, että kuunvalo pääsi ikkunasta sisään.

Sama juttu on ukkosella. Mitä kovempi jyrinä ja sateen ropina, sen makeammin tämä tantta nukkuu.
Olen saanut joskus lapsena kovan sähköiskun, olisikohan sillä jotain osuutta asiaan, olen huomattavan väsynyt ukonilmalla?

3

1630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä kuuhulluutta?

Entäpä jos hankkii rannekellon joka näyttää kuun vaiheet tosiajassa ja pälyilee sitä jatkuvasti, onko se kuuhulluutta?

Entä jos tutkii vanhoista almanakoista kuun nousu- ja laskuaikoja, onko se kuuhulluutta?

Entä jos täysikuun aikaan alkaa pukata paksua karvaa niskasta ja kulmahampaat kasvaa nopeasti. Aamulla ei muista juuri mitään yön tapahtumista, mutta naapurin koira luikkii pakoon häntä koipien välissä. Onko kuuhulluutta?

• se tai hän

2 ekaa kohtaa on ---
        viimeinen on sci-fiä.

• tämä kuuhulluutta?

- Menen yöllä pihamaalle sahapukin päälle joikaamaan.
      - Kannan kotiin kassillisen kossua ja teen niistä naapurin akalle kasvovettä.
      - Kattelen pesukoneen ikkunaavaiikei siellä ole edes pyykkejä pyörimässä.
      - Pyörin itse pesukoneen ympäri ja alan täristä kun linkoamisen aika koittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      284
      4472
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      125
      2461
    3. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      321
      2439
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      151
      2335
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      192
      2188
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      480
      1205
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      384
      1118
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      11
      1020
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      923
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      92
      888
    Aihe