Lapsesta asti olen tykännyt iltaisin katsella kuuta, joka ikäänkuin on toiminut minulle rauhoittavana tekijänä ja olen nukahtanut hymy huulilla. Vedin aina verhot pois ikkunan edestä, että kuunvalo pääsi ikkunasta sisään.
Sama juttu on ukkosella. Mitä kovempi jyrinä ja sateen ropina, sen makeammin tämä tantta nukkuu.
Olen saanut joskus lapsena kovan sähköiskun, olisikohan sillä jotain osuutta asiaan, olen huomattavan väsynyt ukonilmalla?
Onko tämä
3
1600
Vastaukset
- tämä kuuhulluutta?
Entäpä jos hankkii rannekellon joka näyttää kuun vaiheet tosiajassa ja pälyilee sitä jatkuvasti, onko se kuuhulluutta?
Entä jos tutkii vanhoista almanakoista kuun nousu- ja laskuaikoja, onko se kuuhulluutta?
Entä jos täysikuun aikaan alkaa pukata paksua karvaa niskasta ja kulmahampaat kasvaa nopeasti. Aamulla ei muista juuri mitään yön tapahtumista, mutta naapurin koira luikkii pakoon häntä koipien välissä. Onko kuuhulluutta?- se tai hän
2 ekaa kohtaa on ---
viimeinen on sci-fiä.
- tämä kuuhulluutta?
- Menen yöllä pihamaalle sahapukin päälle joikaamaan.
- Kannan kotiin kassillisen kossua ja teen niistä naapurin akalle kasvovettä.
- Kattelen pesukoneen ikkunaavaiikei siellä ole edes pyykkejä pyörimässä.
- Pyörin itse pesukoneen ympäri ja alan täristä kun linkoamisen aika koittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent592681Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks1712611Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär621866En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1051503Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa281375Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina1861195viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu12920Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa62915Ei rakennuslupaa
Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?83851- 106783