Lapsesta asti olen tykännyt iltaisin katsella kuuta, joka ikäänkuin on toiminut minulle rauhoittavana tekijänä ja olen nukahtanut hymy huulilla. Vedin aina verhot pois ikkunan edestä, että kuunvalo pääsi ikkunasta sisään.
Sama juttu on ukkosella. Mitä kovempi jyrinä ja sateen ropina, sen makeammin tämä tantta nukkuu.
Olen saanut joskus lapsena kovan sähköiskun, olisikohan sillä jotain osuutta asiaan, olen huomattavan väsynyt ukonilmalla?
Onko tämä
3
1590
Vastaukset
- tämä kuuhulluutta?
Entäpä jos hankkii rannekellon joka näyttää kuun vaiheet tosiajassa ja pälyilee sitä jatkuvasti, onko se kuuhulluutta?
Entä jos tutkii vanhoista almanakoista kuun nousu- ja laskuaikoja, onko se kuuhulluutta?
Entä jos täysikuun aikaan alkaa pukata paksua karvaa niskasta ja kulmahampaat kasvaa nopeasti. Aamulla ei muista juuri mitään yön tapahtumista, mutta naapurin koira luikkii pakoon häntä koipien välissä. Onko kuuhulluutta?- se tai hän
2 ekaa kohtaa on ---
viimeinen on sci-fiä.
- tämä kuuhulluutta?
- Menen yöllä pihamaalle sahapukin päälle joikaamaan.
- Kannan kotiin kassillisen kossua ja teen niistä naapurin akalle kasvovettä.
- Kattelen pesukoneen ikkunaavaiikei siellä ole edes pyykkejä pyörimässä.
- Pyörin itse pesukoneen ympäri ja alan täristä kun linkoamisen aika koittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522744775Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003556Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka272952Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672360Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931556Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli751294- 67966