.Koska minulla on niin paljon naisystäviä ja tiedän, että näitä palstoja kollaatte, joita tarkoitan, niin ilmoitan teille, että Sonnimiehen puutarhajuhlat ovat 5.9.
Ruokaa ja boolia riittää, samoin musiikkia. Kyllähän te tiedätte. Pari "uuttakin" naista tulee mukaan. Olette sydämellisesti tervetulleet.
Sonnimiehen bileet !!!!!!!!!
Sonnimies
4
2177
Vastaukset
- Mansikki...
Kiitos, mielelläni tulen märehtimään samaan parteen kanssasi, oi uljas sonni. Taitaa olla käsillä silloin "se" aikakin, joten olehan valmiina palvelukseen. Sammiollinen vettä ja heinätukko riittää tarjoiluksi, sinä olet parasta antia! Ihan pötsissä huippaa kun sinun varusteitasi ajattelenkin.
Ammuuuuu...- nyt edes
odotellut tunnin, ennen kuin vastailet itse itsellesi.
en pääse juuri silloin tulemaan :=)
mitä musiikkia olisi tarjolla?
kyselen wain että iskisi oikein kowa harmitus päälle
"lue witutus" kun olen poissa puutarhajuhlistasi :=)
rEPEEEEEEE- Maho Lehmä
taisin myöhästyä :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942593- 196990
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti129722- 55616
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15536- 51535
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 40494
- 55485