Onko teillä reippaammin ryypäneillä tullut kurkku kipeäski? Mä olen viitisen päivää ottanut aika rankasti kaljaa ja eilen yöllä herösin valtavaan kurkkukipuun. Vai olisko se kesäflunssaa?
Kurkku kipeäksi
8
14467
Vastaukset
- Plörinä-Eetu.
Terävästä viinasta ja pirtusta palaa nielun limakalvot, ja kalja kylmettää kurkun.
Ei ole kesäflunssaa.
Säädä jääkaappisi vähän lämpimämmäksi, siihen kahdeksaan, ja sitten voit uusia kaljakuurin. - Suolakurkku.
Luultavimmin olet kuorsannut. Kyllä juopottelemallakin saa kurkkunsa kipeäksi. Terävät vievät limat mennessään, kylmä kalja varmaan edesauttaa flunssaa.
Kokeile kyljellään nukkumista ja ota jotain kuumaa Finrexiniä. - sattuukurkkuun
On tullu otin n. viikon reilusti ja mitään ei pysty nielemään. ei ruokaa ja kaikki nestemäinen sattuu juoda vaikka on pakko jotain yrittää syödä, kun jää tuo syöminen vähemmälle..Tulee poltettua niin paljon että keuhkot on myös ihan kuivat ja ei meinaa henkeä saada krapulassa. Mynthoni ja närästyslääkkeet on auttanu vähän mulla.
- juoppo.kurkkutulehdus
Tuskin on kesäflunssaa, jos ei ole muita flunssan oireita. Mulla on tullut noin kolme kertaa kurkku kipeäksi ryyppäyksen takia, eli ei kovin monesti suhteutettuna ryyppäyskertoihin, mutta kuitenkin mahdollista.
Noin viikon - kahden putken jälkeen on tullut, eikä ole voinut sen jälkeen syödä eikä juoda. Lähtenyt pois neljässä päivässä. - saunass
minä eilen otin raakana viinaa aika runsaasti kyllä tulee krapula suuhun aika ikävästi
- Anonyymi
Taitaa johtua juurikin tästä "alkoholin runsaasta käytöstä, lopetin viikon putken..ja kurkku on herkkänä
- Anonyymi
Olen juonut kaljaa joka päivä viimeiset 25 vuotta eikä kurkku ole tullut kipeäksi.
- Anonyymi
Riippuu varmasti määrästä, jonka juot joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088