Citikan Berlinon 1.8i vm 2002 keskuslukkko ei toimi, vika ilmenee kun laitat oven lukkoon joko oik tai vasemmalta etuovesta niin kaikkia ovet käy lukossa ja avautuu heti. kaukosäädin ei ole toiminut aikoihin.Missä vika ja missä on keskuslukon Boksi? Onko kenelläkään ollut vastavaa ongelmaa . Kiitos
Keskuslukko vika Citikka Berlino 1.8i
2
346
Vastaukset
- Sivulllinen
Ei Citroeneissä mallia "Berlino 1.8i"
Muuten merkkikorjaamo on parempi kyselypaikka kuin tämä varsinkin kun ei ole auton merkistä oikein varma. Jokin ovista ei sulkeudu kunnolla tai sitten jossakin ovimoottorissa on vikaa. Kuitenkin syyhyn tuohon on se että joku ohjaavista moottoreista, eli yleensä jommankumman etuoven, jää antamaan auki-tietoa. Berlingosta ei ole kokemusta mutta tämä ihan yleisellä keskuslukon tietämyksellä. Berlingo on kuitenkin sen verran yksinkertainen auto että vian rajaaminen voisi onnistua yksinkertaisella kokeilulla ... irroita ensin toisen etuoven johtosarjan liitin a-pilarista. Ja kokeile lukita toisesta ovesta. Jos onnistuu, vika on tuossa ovessa jonka liitin on auki. Jos ei onnistu, kokeile sama toisinpäin. Takaovet tuskin ovat ohjaavia mutta jos ei noin selviä niin kokeile vaikka ovi kerrallaan noin erottaaksesi sen oven jossa ongelma piilee. Ja se voi muuten piillä ihan tuossa liittimessäkin, niiden avaamisesta ja puhdistamisesta voisi kanssa aloittaa. Jos ei näillä selviä niin sitten voikin olla jo mystisempää ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1842591- 1201983
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611652Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191101