Citikan Berlinon 1.8i vm 2002 keskuslukkko ei toimi, vika ilmenee kun laitat oven lukkoon joko oik tai vasemmalta etuovesta niin kaikkia ovet käy lukossa ja avautuu heti. kaukosäädin ei ole toiminut aikoihin.Missä vika ja missä on keskuslukon Boksi? Onko kenelläkään ollut vastavaa ongelmaa . Kiitos
Keskuslukko vika Citikka Berlino 1.8i
2
385
Vastaukset
- Sivulllinen
Ei Citroeneissä mallia "Berlino 1.8i"
Muuten merkkikorjaamo on parempi kyselypaikka kuin tämä varsinkin kun ei ole auton merkistä oikein varma. Jokin ovista ei sulkeudu kunnolla tai sitten jossakin ovimoottorissa on vikaa. Kuitenkin syyhyn tuohon on se että joku ohjaavista moottoreista, eli yleensä jommankumman etuoven, jää antamaan auki-tietoa. Berlingosta ei ole kokemusta mutta tämä ihan yleisellä keskuslukon tietämyksellä. Berlingo on kuitenkin sen verran yksinkertainen auto että vian rajaaminen voisi onnistua yksinkertaisella kokeilulla ... irroita ensin toisen etuoven johtosarjan liitin a-pilarista. Ja kokeile lukita toisesta ovesta. Jos onnistuu, vika on tuossa ovessa jonka liitin on auki. Jos ei onnistu, kokeile sama toisinpäin. Takaovet tuskin ovat ohjaavia mutta jos ei noin selviä niin kokeile vaikka ovi kerrallaan noin erottaaksesi sen oven jossa ongelma piilee. Ja se voi muuten piillä ihan tuossa liittimessäkin, niiden avaamisesta ja puhdistamisesta voisi kanssa aloittaa. Jos ei näillä selviä niin sitten voikin olla jo mystisempää ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842