Hei!
Haluaisin kuulla tarkemmin elintarvikesiivouksesta? Olisi kiva jos löytyisi sitä tekeviä tai tehneitä ihmisiä kertomaan mahdollisimman paljon työstä itsestään, rasittavuudesta, työajoista, työvaatetuksesta jne?
Elintarvikesiivous
3
1479
Vastaukset
- onneksi ex-siivooja
Älä missään nimessä mene töihin elintarvikesiivoukseen.Se on TODELLA raskasta.Palkka on tessin mukainen eli jotain 6,5 euroa/tunti.Siivous on yleensä kauppojen siivousta,jauhelihamyllyjen ja muiden lihankäsittelylaitteiden pesua (ei mitään kovinkaan inspiroivaa työtä..saada laitteet puhtaiksi siitä läskistä).Joskus siivous saattaa joissakin kohteissa tapahtua liikkeen vielä auki ollessa joten pyörit siellä asiakkaiden seassa moppien kanssa (kuten itse tein).Työajat yleensä iltaisin,sisältäen lauantai-iltoja.
- Milla
Tarkoitin elintarvikesiivousta ihan elintarviketuotannossa eli tehtaissa. En aio hakeutua missään vaiheessa kauppoihin, vaan tosiaan tarkoitin ihan teollisuudessa. Onko sulla siitä tietoa?
- Marjut
Minä olen ollut lihatehtaassa matalapaine pesijänä.
Minusta työ oli mukavaa, ei raskasta mut palkka huono työhön nähden. Työasauna oli sadevaatteet ja kumisaappaat.
Työaika oli iltatyötä ja pääsin aloittaan 16 jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak544042Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka333069- 352688
- 331926
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4891578- 521504
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode451422- 411330
- 691267
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171216