Mistä "viiniruukku"

vesiaiheeseen

Hei. Olen tekemässä pihamaalle vesiaihetta kivistä. Tarkoituksenani on laittaa rinteeseen kiviä, ja kivien yläpäähän ns viiniruukku (eli suikulanmuotoinen joka kapenee yläpäästään)kyljelleen josta vesi valuu rinnettä alaspäin. Onko kellään hyviä ideoita mistä ruukkua voisi alkaa metsästämään. Ei ole omaan silmään sattunut vaikka olen kuinka etsinyt...

5

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi ...

mulla olisi muutama erimallinen ylimääräisiä, jos laitat sähköpostios, voin laittaa kuvat. edullisesti saat.
      nämä on umpiruukkuja joten joudut itse tekemään reiän vesiletkulle.

• Rikki

meillä oli tuollainen ruukku piha- altaalla. Edellinen talon omistaja oli laittanut mutta yllätys tuli tänä keväänä kun kivikasan päällä talvehtinut tyhjä ruukku oli aivan täynä pieniä halkeamia talven jäljeltä. Eli varmista ensin ettäm ostamasi ruukku kestää pakkasta tai kanna se sisään tyynyn alle talveksi. Nyt meillä on oikea suihkupatsas joka kestää pakkasta.

• sitä nyt

Jumalauta talveksi pihalle jätetä!!
        Pitäähän sieltä pumppukin ottaa pois, siis ja ehkä vesikin tyhjentää altaasta riippuen!
        Ihan oikein kun ruukkus hajos jos et tuota tajua!
        Vain harva ruukku on pakkasenkestävä. Eikä varmaan ainakaan vesipumput ole.

• sitä nyt
        sitä nyt kirjoitti:

Jumalauta talveksi pihalle jätetä!!
        Pitäähän sieltä pumppukin ottaa pois, siis ja ehkä vesikin tyhjentää altaasta riippuen!
        Ihan oikein kun ruukkus hajos jos et tuota tajua!
        Vain harva ruukku on pakkasenkestävä. Eikä varmaan ainakaan vesipumput ole.

Miten niin vesi pois? ja pumppukinko? talvellahan sitä käytetään lumitykkinä etttä saadaan lapsille pihaan hiihtolatu!

• sitten voipi
        sitä nyt kirjoitti:

Miten niin vesi pois? ja pumppukinko? talvellahan sitä käytetään lumitykkinä etttä saadaan lapsille pihaan hiihtolatu!

tehä vaikka luistinradan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      334
      8413
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2531
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2308
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1935
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1502
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1351
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1327
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      177
      1290
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1280
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1187
    Aihe