lääkkeen vaikutuksista

Onko teillä trileptal tai joku muu epilepsialääke aiheuttanut lisääntynyttä virtsaamistarvetta? Olen lääkkeen syömisen jälkeen joutunut käymään vessassa yöllä ja heti aamulla on taas kiire vessaan.
3434
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Syön itse trileptalia olen syönnyt sitä viime marraskuusta, minä en ainakaan viellä ole huomannut, että tarvitsisi juosta vessas sen enempää kuin yleensäkin, ainoa mitä tämä lääke minulle alussa aiheutti niin oli ainakin kuukauden verran mahdoton huonovointisuus joka on mennyt kylläkin ohi, syön 1125mg vuorokaudessa kolmoishermosairauteen.Aikaisemmin söin 9 vuotta tähän samaansairauteen Tegretoli nimistä epilepsialääkettä, se lääkitys sopi minulle aika hyvin kunnes valkosolut laskivat niin alas, että lääke jouduttiin vaihtamaan, harmi koska tämä lääke auttoi hyvin kipuihin. onko sinulla ollut muita sivuvaikutuksia tästä Trileptalista

Äänestä
  • Muita sivuvaikutuksia on ollut ainakin väsymys ja iho-ongelmat. Näppylöitä on jatkuvasti suupielissä ja pigmenttihäiriöitä on myös tullut.
    Lisäksi on ollut masennusta mutta se ei välttämättä johdu lääkkeestä.

    Äänestä

  • Epi33 kirjoitti:

    Muita sivuvaikutuksia on ollut ainakin väsymys ja iho-ongelmat. Näppylöitä on jatkuvasti suupielissä ja pigmenttihäiriöitä on myös tullut.
    Lisäksi on ollut masennusta mutta se ei välttämättä johdu lääkkeestä.

    Nyt kun oikein mietin niin kyllähän minullakin on tuota väsymystä en tiedä johtuuko se lääkkeistä vai jostain muusta, pahoinvointi on tullut takaisin ja sitä on aina silloin tällöin, muovipussi pitää olla laukussa aina mukana kun johonkin lähtee. Oletko kokeillut karpalomehua tuohon vessassa juoksemiseen, en tiedä auttaako se tässä tapauksessa mutta kannattaa kokeilla, minulla jos on muusta syystä pissavaivoja niin karpalomehu on hyvä lääke ja vaaraton ei tarvitse ottaa myrkkyjä.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Epi33 kirjoitti:

Onko teillä trileptal tai joku muu epilepsialääke aiheuttanut lisääntynyttä virtsaamistarvetta? Olen lääkkeen syömisen jälkeen joutunut käymään vessassa yöllä ja heti aamulla on taas kiire vessaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu