Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

RUOKAPAIKKOJA RIIKASSA

RAPITSU50

Tahtoisin vinkkejä hyvistä,mutta kohtuuhintaisista ruokapaikoista Riikan vanhassakaupungissa.Ei tarvitse olla luxusta,mutta siisti ja viihtyisä.

12

8410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee mieleen

      ensimmäiseksi Melnais kakis,joka ilmeisesti tarkoittaa mustaa kissaa.Heti kun vapauden patsaalta kuljet pitkin kalkuielaa aukiolle,jossa on paljon terasseja näet toki muitakin ruokapaikkoja,mutta itse olin tyytyväinen Melnais kakiksen hinta/laatu suhteeseen ja asialliseen palveluun ja ruoka itse oli myös hyvää.Sijaitsee tämän aukion oikealla laidalla.Saman niminen ravintola löytyy myös kanaalin toiselta puolen yliopiston vierestä.Sielläkin ruoka ihan jees,mutta oluen hinta verraten korkeahko.Riiassa yleisesti suosittelisin poikkeamaan paikkaan nimeltä Lidojosa varde,jonka osoite on Elizabetes iela 31. Eivät minua ainakaan ylilaskuttaneet,vaikka siellä luottokortilla maksoin lähtiessäni ja olin todella humalassa.Ruoka on todella hyvää eikä ole kallis paikka.Olen käynyt paikassa syömässä sekä tänä kesänä,että pari vuotta sitten.Yleensä sen terassi on täynnä,mutta sisällä on tilaa.Paikka on sisustettu omaperäisesti sammakoilla.

      • Pietu82

        Steiku Haos eli Steak House Vanhassa kaupungissa.HIeman hintavaa,mutta erinomaista ruokaa ja hyvä palvelu.T.G.I Friday`s (löytyy myös Briteistä jne.)listalla hyvää ruokaa myös ja mukava palvelu.


      • tosiaan h...
        Pietu82 kirjoitti:

        Steiku Haos eli Steak House Vanhassa kaupungissa.HIeman hintavaa,mutta erinomaista ruokaa ja hyvä palvelu.T.G.I Friday`s (löytyy myös Briteistä jne.)listalla hyvää ruokaa myös ja mukava palvelu.

        todella hintava.Sillä iso terassi iltaisin ja sisään heittäjä eikä ihme,sillä naapuriravintolan terassilla ruoka myös hyvää,mutta hinta paljon edullisempi.


      • käynyt....
        tosiaan h... kirjoitti:

        todella hintava.Sillä iso terassi iltaisin ja sisään heittäjä eikä ihme,sillä naapuriravintolan terassilla ruoka myös hyvää,mutta hinta paljon edullisempi.

        tosiaan hintava...ynseä palvelu...ruuan hintaan ei kuulu lisukkeita,esim perunat,salaatit yms.pitää tilata ja maksaa erikseen.
        Viereinen Pizza Malibu huomattavasti parempi paaikka.Nimestään huolimatta saa muutakin kuin pizzaa.


      • eikä huono eikä kallis

        Olen myös käynyt tässä paikassa, ei huonoa sanottavaa.
        Tiedä onko samaa ketjua vai vain suosittu nimi, Ventspilsissä n 2oo km Riiasta on myös Melnais Kakis baari. Päivällä kiva ruokapaikka mutta illan tummetessa muuttuu kiihkeäksi discoklubiksi.
        Marraskuussa taas mennään pikku pariisiin, pitää tarkistaa.


    • ...

      Dzirnavu 62. Ei halpa, mutta hyvä.

    • yumalation

      ..tuomiokirkkojen välissä seinänvierusterassilla on hyvä mesta. Lämpimät vihannekset aivan älyttömän hyviä ja iltahämärässä löytyy vielä viltti lämmikkeeksi.
      Kuhaa en suosittele, sain siitä salmonellan. Ruokapaikan nimeä en muista..

      • suositus...

        Ja lämpimät vihannekset ovat lempiruokaani. Kerro nyt tarkemmin, että varmasti osun oikeaan paikkaan!


      • tietysti säväyttää...
        suositus... kirjoitti:

        Ja lämpimät vihannekset ovat lempiruokaani. Kerro nyt tarkemmin, että varmasti osun oikeaan paikkaan!

        Mutta todella hienon matkakokemuksen voi itselleen Riiassa hankkia myös esim. Rozengrals-ravintolasta tilaamalla annoksen "butterfish". Pari ryhmän jäsentä teki niin ja miten sitten kävikään...:

        http://www.radaronline.com/features/2008/02/escolar_hawaiian_butterfish_anal_leakage_01.php

        Seurueessa oli mukana kaksi lääkäriäkin mutta eipä ollut kumpikaan ikinä ennen edes kuullut tuollaisesta efektistä :D

        Matkailu avartaa.


    • Riganieki

      hyvä vinkki on Kalku Varti

    • Riganieki

      Riian linnan puistossa on Piligrims. Se on mukava paikka, ja hintataso on jo huomattavasti mukavampi kuin esimerkiksi Livu Laukums´n ravintoloissa.

      Jos valkosipulista pitää, on "tris brali" talokolmikon lähellä hyvä ravintola. Kasvot kohti
      Tris brali taloja ja suuntaa vasemmalle. Noin 50m.
      En muista sitä ravintolan nimeä, mutta siellä se on.

      • Expat

        Kiploku Krogs, eli Valkosipulikrouvi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe