...tai olisko pitänyt kysyä myös, että mikä Tekisi Sinut Onnelliseksi juuri nyt?
Kaikkihan ei sitä ole:(
Mikä Tekee Sinut nyt Onnelliseksi?
37
957
Vastaukset 37
- ensin
miksi käytät noita isoja kirjaimia keskellä lausetta, et ole koskaan sitä kertonut?
- erikoisuuden tavoittelua
kyseinen persoona ei kyllä tarvitsi yhtään. omalaatuisuus ollaan huomattu muutenkin.
- merkuria
nikki oli kerran sellainen että se alkoi, sen keskellä oli ja loppui konsonanttiin. Siitä se lähti namun alitajuntaa siemen ja alkoi elää omaa elämäänsä.
- namisuku
....mitenkähän tuohon nyt vastaisi....Se vaan on ja Pysyy...olankohautus....En tiedä itsekkään:O
- namisuku
erikoisuuden tavoittelua kirjoitti:
kyseinen persoona ei kyllä tarvitsi yhtään. omalaatuisuus ollaan huomattu muutenkin.
...... Mitähän Tuo nyt tarkoitti???
- nyt bonjasin
erikoisuuden tavoittelua kirjoitti:
aurinko on vissiin häikäissyt tänä kesänä etten ole huomannut :)
- namisuku
merkuria kirjoitti:
nikki oli kerran sellainen että se alkoi, sen keskellä oli ja loppui konsonanttiin. Siitä se lähti namun alitajuntaa siemen ja alkoi elää omaa elämäänsä.
...tuo nyt liity Aiheeseen ollenkaan?
- alima
että ihan kaikki. Pienimmätkin asiat. Yleensä se, että elän ja jaksan nauttia elämisestä.
Kun on oikein pohjilla masennuksen kanssa käynyt ja sieltä pikku hiljaa ylös päässyt niin, että pystyy taas jostain nauttimaan, niin nyt todella tuntuu, että olen niin täynnä elämän iloa, että ihan pursuan sitä.
Huokailen vain lähes päivittäin, miten ihanaa, et tämänkin päivän sain kokea.
Ruoka maistuu taivaallisen hyvältä, samoin juomat.
Nautin suunnattomasti istuttamistani kukista pihalla ja muutenkin pihasta, mitä olen tänä kesänä päässyt vähän kunnostamaan.
Ensi kesälle jäi vielä paljon uudistettavaa, mutta nautin jo tästäkin.
Kotiin olen erittäin tyytyväinen, kun on rempat suurimmalta osalta tehty ja kaikki on uutta ja kaunista, paitsi tietty huonekalut, joita olen vain uudistanut.
Jouluksi valmistui vihdoin saunaremppa ja sain hetivalmis saunan ja siitä nautin erityisesti, kun voi mennä ihan koska vaan ja saa ihanat löylyt. Muutenkin pesuhuoneesta tuli aika ihana myös.
Kaikki kätteni aikaansaannokset ja ideani läpi viemiset, siis myös mieheni käden jäljet tekevät minut onnelliseksi.
Myös siitä olen onnellinen, ettei ideat ole suinkaan loppuneet, vaan odottamassa on vielä pari aika isoakin projektia.
Mulle suunnittelu ja visiointi on elämän suola, siitä saan voimaa ja nautin.
Tuntuu, että kaikki on menossa parempaan suuntaan, jopa rakkauselämä mieheni kanssa. Alkaa taas 28 vuoden jälkeen löytyä jopa romantiikkaa.
Muutenkin meillä on hauskaa yhdessä ja ainakin minä viihdyn hänen kanssaan ja nyt kun hän on työkyvyttömyyseläkkeellä ollut jo pari vuotta, niin hän myös todella on aina mun seurana, tai sit puuhailee jotain, mutta on kuitenkin lähellä.
Vielä olis pikkusen varaa olla onnellisempi, nimittäin jos terveyttä saisi vielä vähän kohennettua, että pystyis kunnolla nukkumaan, eikä jalat kiusais ja vähän lihois, et ei kaikki rypyt näkyis. Kyllä petraamisen varaakin olis, mutta pitää nyt nauttia tästäkin mitä on.- namisuku
...Ihanalle Onnellisuudellesi ja Miehesi=D
- täti puskasta
heräät uuteen aamuun, kuin myös sinun kumppanisikin. (yksi yö/päivä voi kaiken muuttaa)
Onnellisuus on yhteinen aamiainen,
onnellisuutta on jälkikasvu, heidän perheensä.
Onnellisuutta on terveys, onnellisuuta on läheistesi terveys.
Laulun sanoin, ole pienistä hetkistä onnellinen, kaiken minkä sä saada vain voit.
Kaikilla ihmisllä ei ole taitoa nauttia elämän tuomista hetkistä, moni huomaa asioiden hyvyyden vasta sitten kun se on jo liian myöhäistä.
Maallinen mammona, romu, raha, ym, ei ole onnen tuojia, ne ovat hetkellisiä onnen kiljahduksia. Näin uskon/tiedän sen olevan.- namisuku
...saman kuin minäkin...Onnea=D
- ja rakastavat
lähimmäiset tekisivät / tekevät onnelliseksi.
Onnen eteen myös on tehtävä työtä , näin olen kuullut en luullut.- namisuku
...Sinä Läheisesi Onnelliseksi?
- syysunelma
onnelliseksi eräs ihana ihminen :)
- namisuku
...ba vau Vau;) Kiva=D
asiat, esim. tämä pikku tauko tässä :)
- namisuku
...tämä pikku tauko tässä..heh=D
- IsoWerneri
Löytyi jääkaapista. Kaalin takaa.
- namisuku
...mieleen että mikä Pirkka-Olut, mut olut kun olut...Yllärinä...Aamudarraan;)
- HTZA
tyhjä pesä.
Kävin kuvaamassa sitä aamulla, molemmat poikaset pääsivät lentoon, toivottavasti pärjäävät muuttomatkalla ja tulevat ensivuonna takaisin "kotialueelleen" ja tekevät ylpeänä ensimmäisen pesänsä. Muuttolinnuissa on se kiva puoli että ne kuvaavat hienosti sitä miten elämä jatkuu ja Suomi on, ja pysyy.
Hölmömpi voisi, helposti, kuvitella että ne tuntevat, jopa, koti-ikävää.- Pirre*
sieltä...;)
- HTZA
Pirre* kirjoitti:
sieltä...;)
siellä aina ollut.
Kukaan ei vaan ole osannut kysyä, oikein.
H. - HTZA
Pirre* kirjoitti:
sieltä...;)
mutta olen ollut huvittunut siitä, että melkein kaikki, lukevat viestini aina "asenteella".
Viesteissäni on aina jotain hyvää ja kaunista.
Jutut miehen mukaan, sanoisin. - Pirre*
HTZA kirjoitti:
siellä aina ollut.
Kukaan ei vaan ole osannut kysyä, oikein.
H.kokoisena :)
- Pirre*
HTZA kirjoitti:
mutta olen ollut huvittunut siitä, että melkein kaikki, lukevat viestini aina "asenteella".
Viesteissäni on aina jotain hyvää ja kaunista.
Jutut miehen mukaan, sanoisin."tykättävä", kuin kivi kengässä, - yritän aina etsiä syytä ihmisten kulloisellekin käytökselle..:) Mielikuvituksissani..
- namisuku
..Mulla on vain Elämyksiä KanaHaukasta, Naaraasta....kun lastoitin sen jalan...en tiedä menikö oikein...mutta lentoon lähti...siitä on ainaskin 25v...mut silti=D
Sinäkin välillä inhoot Eläimiä ja kuiteskin kuvailet sun muuta...???? - HTZA
namisuku kirjoitti:
..Mulla on vain Elämyksiä KanaHaukasta, Naaraasta....kun lastoitin sen jalan...en tiedä menikö oikein...mutta lentoon lähti...siitä on ainaskin 25v...mut silti=D
Sinäkin välillä inhoot Eläimiä ja kuiteskin kuvailet sun muuta...????minä inhoan. En tuotanto-, metsästys-,suojelu-,opas- jne. koiria.
- en tunnusta mitään
Toivottavasti joskus tulevaisuudesta edes jostain voisi olla. Nyt ei ole sellainen onnellisuuden aika, joten on elettävä sitä, mitä on elettäväkseen saanut. Kunhan arjen rutiineista selviän, niin joskushan se huominenkin tulee. Pakkohan sen on tulla?
- namisuku
...tietää mitä Onni on , jos ei ole käynyt...surkeasti...niin ne viisaat väittää??
OnnenHetkiä Sinulle=D
- rrino.
tekee onelliseksi yli 40 vuotta joten-kuten kestänyt rakaustarina ja onhan se aika hyvää ollut jo lähes 20 vuotta,
kun
vertailee sitä nykyajan menoihin ja eroihin, harva liitto kestää kuin siihen saaka kun lapset tulevat murrosikään, tai hajoavat viimeistään kun lapset lähtevät opiskelemaan.- namisuku
...että ajattelet noin....Positiivisesti=D
- täyteen ja
nokka taivasta kohden,sitt ois probleemat loppu!
- namisuku
...sit Tulis Ikävä Sua=D
- todeksi
Mielestäni tein hyvän maanvuokrasopimuksen kymmeneksi vuodeksi.
Ensi kesänä sitten näkee, miten maisemat on muuttuneet.
Vuokralainen pisti heti hösseliksi ja antoi koneitten voiman puhua.- namisuku
...Hyvä Mieli, sehän sen oli Tarkoitus=D
Läheisteni ihmisten ja ystävieni seura.
- namisuku
...NiiN..=D
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63926
- 83880
- 116875
- 62825
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49589Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534