Siis ongelma on tämä;
olemme järjestämässä kamuni kanssa halloweenejä ja asu pitää saada... Omaa rahaa ei juurikaan ole joten pitäisi tehdä asu itse! tietenkin äidiltäni voin saada rahaa mutta yritän selvitä itse.
Eli tarvitsen kunnon halloween asun! Olen suunnitellut että pitäis tehdä/ostaa musta mekko, tiedättekö sellaisia "prinsessa" tyylisiä, että helma ei mene suoreen alas vaan on semmonen kello. Ja pitkä pitkä pitkä musta peruukki, pitkät tekokynnet sekä teko verta. Kotona meillä on jo sellaista valkoista kasvo maalia.
Osaako kukaan arvioida kuinka paljon tämä maksaisi?! Ja voisiko joku ystävällinen laittaa jon kun linkin mahd. peruukkiin, mekkoon, tekokynsiin... APUA VASTATKAA!!!
mahdollisimman monta vastausta...
2
633
Vastaukset
- rt5hh5
Minäkin aattelin tehdä puvun itse. Eli eurokankaassa kannattaa käydä. Sellanen paikka löytyy ainakin lahdesta, kouvolasta, ja tampereelta muualla en sitten ookkaan siihen törmänny. Sieltä ns. "palapuolelta" eli laatikoista kannattaa kattella kankaita niin tulee halvemmaksi. Kun toissa vuonna tein halloweeniksi gootti-tyylisen mekon niin se maksoi noin 30€ lankoineen päivineen. Kynsiä ja peruukkia kannattaa katsella pilailupuodeista tai voit vierailla punanaamion sivuilla.
;) - ompelutaitoinenkin
Minä ostin viime vuonna goottihenkisen puvun Pilailupuodista noin kolmella kympillä.
Tuohon hintaan en viitsinyt alkaa itse ompelemaan, vaikka ompelutaitoinen olenkin.
Kynnet, peruukit ym. matskut saat samasta liikkeestä.
www.pilailupuoti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368