kertokaa f 650 oikeesti ajaneet et täristääkö kone ja jos niin kuinka paljon ja millä kierroksilla.onko värinää niin paljon et alkaa tuntumaan kuskin kropassa.tarkotan vanhempaa 1 pyttystä mallia.turo--inkerin kommentit ei sit kiinnosta minua,vaan tommosen oikeesti omistaneiden.kiitos.
f 650 gs/dakar
3
1465
Vastaukset
- ekaksi
Ostin keväällä vm 2000(kaasariversio siis)ensimmäiseksi pyöräksi pariin vuosikymmeneen. Tärinästä tiesin mutta se ei minua haittaa, tärinää n 4000 kierroksella ja yleensäkin tarvitaan yli 3000 hyvään vetoon. Kaikenkaikkiaan olen hyvin tyytyväinen pyörään jolla hoidan kaikki rutiiniajot kuten lasten harjoituksiin kuskaamiset ja asioinnit yleensäkin. En ole kertaakaan katunut ostostani, pyörä on juuri sellainen kuin haluankin.
- f650 pelkkä
Ei ole tärinää haitaksi asti.
Erinomainen yleispyörä sellaiselle, kenelle 52 hp riittää. - Lars
Mulla on -04 bebu (voin kyllä myydä sen isomman tieltä pois)eikä se mitään täristä. Alustana on ollu niin asfalttia kuin pienen pientä soraakin. Ja soralla vasta se huvi alkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1032350- 2251976
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761762Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1021334- 381280
- 1221128
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo27785290kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit180701Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli48700Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo51690