sain kertauskäskyn ja unohdin lähettää b-osan aluetoimistoon, määräaika mennyt jo kuukausi sitte.
tuleeko jonki sortin sanktioita vai taputetaanko olalle ja sanotaan et ei se mitn?
B-osa
4
6306
Vastaukset
- kappari
Laita B-osa heti aluetoimistoon, kohta laittavat uuden käskyn ja kyselevät perään. Jos se on myöhässä, et vielä saa sanktioita, se on vaan paperi, jossa varmistetaan muutamia tietoja sinusta ja varmistetaan, että olet saanut käskyn.
Jos aluetoimisto lähettää sinulle uuden, se tulee ns saantitodistuksella, jossa allekirjoituksellasi varmennat, että olet saanut käskyn.
Sanktioita tulee vasta, kun et saavu harjoitukseen aikanaan ilman pätevää syytä.- ei ap.
jos en menisikään?
- jäägeri
ei ap. kirjoitti:
jos en menisikään?
poliisit ovelle, poliisien mukana asemalle, sakkoja ja nuhteita muuta ja myöhemmin uus käsky.....
näin se menis mun kuulemien mukaan. ei tulis spolleja hakeen kertaamaan....
- JÄI BEE OSAT PALAUTTAMATTA
Ei niitä tarvia palauttaa
-Aikansa yrittävät tavoitella
-Kun eivät kiinni saa puhelimitse tai postitse, polliisit tuleevat tuomaan lappusen koti ovelle, siinhän sitten allekirjoitat paprut ja sillä siisti.
toki naapurit kattelee ihmeissään että mitä nuo kissat tuolla hartikaisen ovella tekevät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481