Itse sain viimeset korjuu
Vastaukset 5
- On...
Kotosarka seipäällä.
- jos vähän on ja aikaseen
tehty nekin suotusaan paikkaan. Vaan eilen olin niittokeikalla vähän pidemmästi, reilun sadan kilometrin matkalla näin kahdella tilalla puitua ohraa, joista toinen oli jättänyt kesken varsin pienen harjoittelun jälkeen ja kaveri ajeli vaariaan kotosalle. Toisella oli jo kärry täynnä, mutta oli lopettanut homman siihen.
Omat viljat menee väkisinkin syyskuun puolelle, on vielä niin värikkäitä. Pystyssä je terveitä ovat, että en ole vielä huolestunut.
- että.
aloitan syyskuun lopulla voi mennä lokakuulle.
vehnät näyttää olevan vain lujaa punahomeessa.- ekat
Rukiit kuivattuna. Sakoa himppa yli 200 ja 2200 kg ha. Ohria voisi kokeilla parin viikon päästä, kauroja kuukauden. Kuminat tosi hyvin kypsyneitä, eli helppoja nyt puida ja kuivata.
- 50 ha
Rukiista osa puitu kosteus 25 paikkeilla ohraa myös aloteltu kosteus 24 - 28 % Sato huonon puoleinen kun lakoontuivat kesällä.itä-häme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202462Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401642Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531076- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728