vaaka ja oinas

Nimetön

kuinka kävis?

20

3671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missas

      oinaksen itsekkyys, se suhde ei pitkään kestä. Ja vaikka molemmat ovatkin rehellisiä toisilleen, kaksi täysin erilaista ihmistä. Onnistumisen mahdollisuus kasvaa, jos on paljon yhteisiä harrastuksia, ei muuten..Itse eroan 9v.yhteiselämän jälkeen.Riitti ns.

      • G. Rand

        ..sen että nuo ovat oppositiomerkkejä, niin onko ihme tuo erilaisuus. Toisaalta vaaka on ollut vauhdikas tämän vuoden aikana. Lisäksi näyttää sinullakin olevan saturnuksen paluunhetki. Aitaa kaatuu.


      • missas
        G. Rand kirjoitti:

        ..sen että nuo ovat oppositiomerkkejä, niin onko ihme tuo erilaisuus. Toisaalta vaaka on ollut vauhdikas tämän vuoden aikana. Lisäksi näyttää sinullakin olevan saturnuksen paluunhetki. Aitaa kaatuu.

        Mitä se saturnuksen paluunhetki tarkoittaa? Kiitos


    • vaakanainen

      voisi hyvinkin saada kunnon kumppanin, jos kemiat toimii. Yhteisiä, molempia kiinnostavia asioita pitää myös luonnollisesti löytyä. Rohkeasti lähestymään.

    • miesvaaka

      Oinaan ja vaa'an suhde on kiihkeä, hyvä mutta valitettavasti lyhyt, kuten tuossa aiemmin joku jo taisi todetakkin. Kokemusta nimittäin on!

      • ihana mies

        Tapasin alkukesästä sattumalta ,itseni valitseman oinasmiehen.Ja heti kolahti.Se oli vain joku hänessä.
        Odottelin soittoa,ei kuulunut,kunnes sitten parin viikon päästä soittikin!
        Olin otettu ja leijuin melkein pilviin...
        Tapasimme ja hän sai minut suostutelluksi seksiin ja moista en vielä näillä vuosikymmenillä ole kokenut!
        Se oli hellyyttä,toisen huomioimista,suostuttelua ihan hiljaa ja jälleen tunsin olevani maailman halutuin ja kiihkein ihminen.
        Sitä jatkui viikon välein,kesällä jouduin odottelemaan muutaman viikon hänen ollessaan muualla mutta jälleen näkemisen suloinen ihanuus oli sitäkin hellempi.
        Tiedän että tällainen ei kestä ja kun siihen tulee rutiini,hän tulee silloin kuin haluaa,ja luulee mun odottavan aina valmiina.
        Ja nyt ollaan siinä pisteessä,että poistuin paikalta odottamasta,tuleeko vai ei,soitti ja ihmetteli,miks en olekkaan kotona?!
        JUteltuamme mulle ei tullut edes huono omatunto,päätin pysyä kauempana jonkun aikaa,kuin että olisin aina hänen käytettävissään vain hänelle sopivina aikoina.
        Saas nähdä kuis täs käy...tunteet on jäähtyneet ja järki alkaa saada voiton.
        Tällainen on tämä oinasmies,ihastukseni!


      • Javaaka
        ihana mies kirjoitti:

        Tapasin alkukesästä sattumalta ,itseni valitseman oinasmiehen.Ja heti kolahti.Se oli vain joku hänessä.
        Odottelin soittoa,ei kuulunut,kunnes sitten parin viikon päästä soittikin!
        Olin otettu ja leijuin melkein pilviin...
        Tapasimme ja hän sai minut suostutelluksi seksiin ja moista en vielä näillä vuosikymmenillä ole kokenut!
        Se oli hellyyttä,toisen huomioimista,suostuttelua ihan hiljaa ja jälleen tunsin olevani maailman halutuin ja kiihkein ihminen.
        Sitä jatkui viikon välein,kesällä jouduin odottelemaan muutaman viikon hänen ollessaan muualla mutta jälleen näkemisen suloinen ihanuus oli sitäkin hellempi.
        Tiedän että tällainen ei kestä ja kun siihen tulee rutiini,hän tulee silloin kuin haluaa,ja luulee mun odottavan aina valmiina.
        Ja nyt ollaan siinä pisteessä,että poistuin paikalta odottamasta,tuleeko vai ei,soitti ja ihmetteli,miks en olekkaan kotona?!
        JUteltuamme mulle ei tullut edes huono omatunto,päätin pysyä kauempana jonkun aikaa,kuin että olisin aina hänen käytettävissään vain hänelle sopivina aikoina.
        Saas nähdä kuis täs käy...tunteet on jäähtyneet ja järki alkaa saada voiton.
        Tällainen on tämä oinasmies,ihastukseni!

        Juuri niin aina silloin kun oinakselle sopii. Rasittavan itsekeskeinen. Sapelit soi 18-vuotta meillä, vaan ei soi enää.


      • mies oinas nainen vaaka
        Javaaka kirjoitti:

        Juuri niin aina silloin kun oinakselle sopii. Rasittavan itsekeskeinen. Sapelit soi 18-vuotta meillä, vaan ei soi enää.

        meillä kävi minun tutustumani vaaka naisen kanssa niinmpäin että halusin olla hieno tunteinen häneä kohtaan että en rupea tyrkytämään itseäni niin hän ehdotti seksiä kyllä ja ei ole vielä kuulunut soitoa toivoisin kyllä vakavampaa suhdetta hänen kanssa mutta entiedä miä hän haluaa toivottavasti hän ei pitänyt minään yhden illan hoitona


    • neo,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

      tapasin nyt ihan muutama päivä sitten iha mahtavan naisen joka on vaaka horoskoopiltaan ihastuin häneen ihan täysillä nyt hän soitti kyllä eilen pikaisesti mutta minulla ollut naisien kanssa todella huonoa tuuria nyt jotenkin on vaan niin voimakas tunne itselläni että tämä voisi vaikka toimiakkin ja en malta odotaa että kuulen hänestä mitä mieltä olette jos on oinas mies ja vaaka nainen niin toimiiko ja onko vaaka uskollinen ja onko vaaka mienkälainen luonne ettei ole helposti kaadettavissa jokaisen kanssa valmis menemään vaan että tarviiko hän todellakin jotain vahvempaakin kiinostusta ettei ole vain baari illan jälkeen kuhan jonkun saa vietyä kotiinsa sanoin kyllä hänelle että toivoisin vakavampaa suhdetta hänen kanssaan ja hän sanoikin että onhan meillä toistemme numerot että soitelaan =) ja niihän se on että ei hetkessä mitään mutta olen vaan niin maltamaton koska hän kolahti todella

      • vaakaGirl

        olen vuoden verran ollut tekemisissä oinas mieheen..
        itse olen ollut uskollinen ja häntä kohtaan kunnioittava, mutta jostain syystä yksi nainen ei riitä...
        meidän välissämme on myös eräs toinen joka viettelee hänet vähintään yhtä hyvin kuin minäkin...
        tämä toinen nainen on monen miehen kanssa toimeen tuleva eli miehiä ympäillä riittää joka lähtööön!!
        vaaka naiet ovat rauhallisia ja kunnioittavia siihen asti kunnes palaa kiinni :D
        tokaisinpa hänelle nyt suorat sanat ,että tilanne ärsyttää ja etten jaksa enään katsoa vierestä tätä..
        noh nyt tämä oinas mies yrittää lepytellä ja on minun käytöksestä ihmeissään..
        NYT RIITTI JOS MINUT HALUAA PITÄÄ OLLA VALMIS SEN ETEEN VUOROSTA TEKEMÄÄN!!


        VAAKA NAINEN= rauhallinen, ulospäin suuntautuva, paljon puhuva (joskus kulma ärsyttää):D, tunteellinen,taiteellinen ja tasapainoinen! EI KANNATA SUUTUTTAA SILLÄ SILLOIN SUUTUTAAN''! mutta kuitenkin jos mies oikein on suunnitellut miten saisi tämän takaisin tolalleen on kaikki taas hyvin...


        ps. voisikohan joku kertoa mitä teen nyt kun en ole vielä antanut anteeksi ja kannattaako edes antaa?? kaipaan jo kovasti tätä miestä....


    • MasterZeromus

      Inhoan sisimmässäni tuommoisia päälle käyviä porukoita kuin oinas ja leijona riippumatta heidän hyvistä puolista!

      Ei noin, vaakalle sopii ennemmin vaikka jousimies, no miksei neitsyt tai rapukin. Luonne(Nousu merkki ynnä Keskitaivas), harrastukset(Mars) ja elämänkatsomukset(Jupiteri) on vaan mentävä kohdalleen.

    • Kutulu

      vaaka MIES & oinas NAINEN


      Tätä ei olekaan kukaan vielä testannut täällä.

      Going well.

      • Vaaka-82

        Mulla kokemuasta jo parista oinas naisesta ja kemiat kyllä kohtaa pirun hyvin, edellisen kanssa kaatui hänen uskottomuuteen mikä taas johtui siitä että liian aikaisin aloimme suhteeseen erojemme jälkeen. Nykyisen oinaan kanssa menee aivan uskomattomasti, kaikki toimii kuin pitää, luottamus, seksi, yhdessä tekeminen ymym. Riippuu aika paljon henkilöstä mutta yleisesti voisin väittää että oinasN ja vaakaM käy hyvin yhteen.


      • libraman

        Niin Kutulu vaan kommentoi, ettei oo kovin suosittu näköjään toi vaakamiehen ja oinasnaisen suhde. Kävin lukemassa tuolla oinaidenkin juttuja ja ne siel hehkuttaa kahden oinaan suhdetta, oinaan ja leijonan suhdetta, jousimiehetkin kehutaan taivaaseen, mutta vaakoja ei edes mainita

        Mistä moinen? Kehutaanhan esimerkiksi maikkarin netissä helmen sivuilla Vaa'an ja Oinaan suhdetta hyvinkin toimivaksi

        En kyll yhtään ihmettele, miks vaaka ihastuu oinaaseen, kun jotenki vaa'alta tuntuu puuttuvan jotain, jonka oinas vois vaa'alle tarjota

        Mutta oinas taas kiertää vaa'at kaukaa... Voisko tästä päätellä, että oinaan ja vaa'an suhde on jotain, jota vaa'at etsii läpi elämänsä, mutta oinaat kiertää sen kaukaa etsien elämäänsä jotain täysin erilaista


      • Chieron49*
        libraman kirjoitti:

        Niin Kutulu vaan kommentoi, ettei oo kovin suosittu näköjään toi vaakamiehen ja oinasnaisen suhde. Kävin lukemassa tuolla oinaidenkin juttuja ja ne siel hehkuttaa kahden oinaan suhdetta, oinaan ja leijonan suhdetta, jousimiehetkin kehutaan taivaaseen, mutta vaakoja ei edes mainita

        Mistä moinen? Kehutaanhan esimerkiksi maikkarin netissä helmen sivuilla Vaa'an ja Oinaan suhdetta hyvinkin toimivaksi

        En kyll yhtään ihmettele, miks vaaka ihastuu oinaaseen, kun jotenki vaa'alta tuntuu puuttuvan jotain, jonka oinas vois vaa'alle tarjota

        Mutta oinas taas kiertää vaa'at kaukaa... Voisko tästä päätellä, että oinaan ja vaa'an suhde on jotain, jota vaa'at etsii läpi elämänsä, mutta oinaat kiertää sen kaukaa etsien elämäänsä jotain täysin erilaista

        Astro-tv:ssä kerrottiin Vaaka-persoonasta - Hajoita ja hallitse. Olen kohdannut useita Vaaka-ihmisiä : isäni oli todellinen malliesimerkki Vaaka-miehestä, hohtavia pukuja, vaatteet olivat yksi hänen jutuistaan naisten lisäksi. Tyttäreni on Vaaka äitinä toivoisin jotain muuta, onneksi hänellä on Kuu Härässä. Muita en tahdo mainita. Itse olen nousu Vaaka, Kuu Oinaassa. Kuitenkin painotan eniten elämänkokemuksia persoonan muodostumisessa, minuun ne ovat vaikuttaneet eniten.


      • libraman
        Chieron49* kirjoitti:

        Astro-tv:ssä kerrottiin Vaaka-persoonasta - Hajoita ja hallitse. Olen kohdannut useita Vaaka-ihmisiä : isäni oli todellinen malliesimerkki Vaaka-miehestä, hohtavia pukuja, vaatteet olivat yksi hänen jutuistaan naisten lisäksi. Tyttäreni on Vaaka äitinä toivoisin jotain muuta, onneksi hänellä on Kuu Härässä. Muita en tahdo mainita. Itse olen nousu Vaaka, Kuu Oinaassa. Kuitenkin painotan eniten elämänkokemuksia persoonan muodostumisessa, minuun ne ovat vaikuttaneet eniten.

        Eli sun mielestä vaakanaisen tulis välttää oinasmiestä ja myös oinasnaisen vaakamiestä?

        Entä muut tulen merkit? Tartteisko vaakojen vältellä Jouskareita ja Leijoniakin?


    • mööp

      aika hyvin pitävät horoskoopit paikkansa.. seurustelen vaaka miehen kanssa. Suhde toimii ja on kiihkeä.. mutta pelkään että se loppuu lyhyeen :(

      • Vaakanainen 22v

        Olen ollut nyt 13 vuotiaasta asti suhteessa oinasmiehen kanssa. Kaikenlaista on koettu ja riitojakin on tullut mutta tiiviinä tää paketti on pysynyt jo melkein 10 vuotta. Outoa noin levottomalta oinasmieheltä on se että yhdessä on pysytty ilman avioliittoa vaikka muita naisia on ympärillä pyörinytkin. Eniten joutskarit, härät ja leijonat ovat tuoneet paineita viettelevyydellään, mutta rehellisempää kumppania en ole voinut löytääkkään! Hän ei osaa yksinkertaisesti esittää tai valehdella joka jotenkin vetoaa minuun.
        Olen siis VAAKA. Sanon että VAAKA JA OINAS SUHDE TOIMII.


      • energy star

        miksi loppuisi?


      • vaaka11111
        Vaakanainen 22v kirjoitti:

        Olen ollut nyt 13 vuotiaasta asti suhteessa oinasmiehen kanssa. Kaikenlaista on koettu ja riitojakin on tullut mutta tiiviinä tää paketti on pysynyt jo melkein 10 vuotta. Outoa noin levottomalta oinasmieheltä on se että yhdessä on pysytty ilman avioliittoa vaikka muita naisia on ympärillä pyörinytkin. Eniten joutskarit, härät ja leijonat ovat tuoneet paineita viettelevyydellään, mutta rehellisempää kumppania en ole voinut löytääkkään! Hän ei osaa yksinkertaisesti esittää tai valehdella joka jotenkin vetoaa minuun.
        Olen siis VAAKA. Sanon että VAAKA JA OINAS SUHDE TOIMII.

        Lyhtyt aika oinasmiehen kanssa riitti. Tässä vain muutamia syitä, joiden vuoksi kiinnostukseni lopahti:

        - halusin seksiä, hän halusi saunoa ja tuijottaa synkkänä saunan seinään
        - halusin ulos maailmaan, hän halusi katsoa Kotikatua
        - halusin jutella maailman menosta, hän pieraisi, murahti ja nukahti
        - halusin lenkille raikkaaseen ilmaan, hän halusi kaljalle räkälään
        - halusin pitää vanhan koirani (tottahelvetissä!) hän halusi sen piikille, koska se sai kuulemma minulta liikaa huomioita ja oli hänen mielestään typerä

        Tämä viimeinen vaatimus olikin sitten se kaikkein viimeisin. Muutenkin mies oli täydellisen mustavalkoinen ja mikä pahinta TYLSÄ!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe