Rakastaa

kaaru

Rakastaa
ei tulla rakastetuksi
koskettaa
antaa rakkauden
kulkea toiseen

pilke silmäkulmassa

tiesin heti
osaan rakastaa

20

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on erikoista

      entäs vaimo

      • kaaru

        nyt eksyksissä, ei mul
        mitään vaimoo oo???


    • Minänoita

      taas me ollaan jollain
      lailla samoilla linjoilla

      samassa linja-autossa
      samalla pysäkillä
      kaksi ystävystä

      virtuaalimaailmaa
      ihmettelemässä = ))))))

      • kaaru

        huomasin ja siirryinkin
        viereesi penkille
        huomenta,en heti hokannut
        ja jäin taaksesi...:)))

        on tää oma maailmansa....


    • lindalinda1

      pilke silmäkulmassa kirjoitettu,
      mutta silti niin söpö kun mikä :=)

      • kaaru

        sen verran pilkettä
        eilen taas tuo suoni aukesi
        syntyi taas muutama
        tänne tuotavaksi
        ehkä???


    • *MURUKULTA*

      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      R akastaa
      A ntaa rakkaudella
      K oskettaa kosketuksella
      A voimin mielin
      S inulle ja minulle

      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Näinkin Muru kirjoittaa, jotta mukva pwää wuaan! :)

      • kaaru

        Lämmin haluas päivääsi Muru:)


    • olet*

      oikein unelmieni nainen vaikka vähempi meikki kyllä riittäisi :)

      • kaaru

        luulin ensin, että
        puhuit runostani

        mutta tiedoksi:

        olen niin allerginen
        että nuo meikit ei mulle
        oikein sovi, ihoni on tuon
        värinen saunapuhtaanakin
        ripsiväri (vain tietty merkki käy)
        ja huulipuna
        siin mun meikit...

        mut tää on runopalsta
        siit jään odottamaan kommenteja
        eilen niitä syntyi useampi
        ja huomenna laitan tänne uuden:)))


      • ON koskettava
        kaaru kirjoitti:

        luulin ensin, että
        puhuit runostani

        mutta tiedoksi:

        olen niin allerginen
        että nuo meikit ei mulle
        oikein sovi, ihoni on tuon
        värinen saunapuhtaanakin
        ripsiväri (vain tietty merkki käy)
        ja huulipuna
        siin mun meikit...

        mut tää on runopalsta
        siit jään odottamaan kommenteja
        eilen niitä syntyi useampi
        ja huomenna laitan tänne uuden:)))

        ja sinusta huokuu lämpöä ja empatiaa vaikka muille jakaa :)


      • kaaru
        ON koskettava kirjoitti:

        ja sinusta huokuu lämpöä ja empatiaa vaikka muille jakaa :)

        Sanoistasi olen otettu:)


    • löysät silmät

      osaat sinä, sen näkee.

      • kaaru

        ???

        halaus Sinulle tuntematon;)


    • runo64-1

      ...oikein hehkut runossasi.
      taidat olla rakastunut nainen
      mitä kauniista runostasi voi päätellä.
      anna mennä,oikein neliveto päällä!!!
      hyvä kaaru!!!

      • kaaru

        eletystä, tästä päivästä
        unelmista tulevaisuuden
        puhkeaa päivän valoon
        milloin mitäkin;)

        Kiitos runopoika:)))


    • Lyhyt- paljon kertovaa ja
      tuntevaa tekstiä Sinulta
      näin nopsaan sanottuna.

      • kaaru

        ...kiva että poikkesit
        kauniin sanoin kannustit
        runoa Sinulta
        jään odottamaan:)

        tauko oli minulla
        mutta eilen niitä
        vain tuli...huomiseksikin:)


    • Päivänsäde olet tällä runolla..
      ehdottomasti:)))

      • kaaru

        mikä päivänsäde???

        nauraa Sinulle ystäväni:)))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe