Rakastaa

kaaru

Rakastaa
ei tulla rakastetuksi
koskettaa
antaa rakkauden
kulkea toiseen

pilke silmäkulmassa

tiesin heti
osaan rakastaa

20

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on erikoista

      entäs vaimo

      • kaaru

        nyt eksyksissä, ei mul
        mitään vaimoo oo???


    • Minänoita

      taas me ollaan jollain
      lailla samoilla linjoilla

      samassa linja-autossa
      samalla pysäkillä
      kaksi ystävystä

      virtuaalimaailmaa
      ihmettelemässä = ))))))

      • kaaru

        huomasin ja siirryinkin
        viereesi penkille
        huomenta,en heti hokannut
        ja jäin taaksesi...:)))

        on tää oma maailmansa....


    • lindalinda1

      pilke silmäkulmassa kirjoitettu,
      mutta silti niin söpö kun mikä :=)

      • kaaru

        sen verran pilkettä
        eilen taas tuo suoni aukesi
        syntyi taas muutama
        tänne tuotavaksi
        ehkä???


    • *MURUKULTA*

      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      R akastaa
      A ntaa rakkaudella
      K oskettaa kosketuksella
      A voimin mielin
      S inulle ja minulle

      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Näinkin Muru kirjoittaa, jotta mukva pwää wuaan! :)

      • kaaru

        Lämmin haluas päivääsi Muru:)


    • olet*

      oikein unelmieni nainen vaikka vähempi meikki kyllä riittäisi :)

      • kaaru

        luulin ensin, että
        puhuit runostani

        mutta tiedoksi:

        olen niin allerginen
        että nuo meikit ei mulle
        oikein sovi, ihoni on tuon
        värinen saunapuhtaanakin
        ripsiväri (vain tietty merkki käy)
        ja huulipuna
        siin mun meikit...

        mut tää on runopalsta
        siit jään odottamaan kommenteja
        eilen niitä syntyi useampi
        ja huomenna laitan tänne uuden:)))


      • ON koskettava
        kaaru kirjoitti:

        luulin ensin, että
        puhuit runostani

        mutta tiedoksi:

        olen niin allerginen
        että nuo meikit ei mulle
        oikein sovi, ihoni on tuon
        värinen saunapuhtaanakin
        ripsiväri (vain tietty merkki käy)
        ja huulipuna
        siin mun meikit...

        mut tää on runopalsta
        siit jään odottamaan kommenteja
        eilen niitä syntyi useampi
        ja huomenna laitan tänne uuden:)))

        ja sinusta huokuu lämpöä ja empatiaa vaikka muille jakaa :)


      • kaaru
        ON koskettava kirjoitti:

        ja sinusta huokuu lämpöä ja empatiaa vaikka muille jakaa :)

        Sanoistasi olen otettu:)


    • löysät silmät

      osaat sinä, sen näkee.

      • kaaru

        ???

        halaus Sinulle tuntematon;)


    • runo64-1

      ...oikein hehkut runossasi.
      taidat olla rakastunut nainen
      mitä kauniista runostasi voi päätellä.
      anna mennä,oikein neliveto päällä!!!
      hyvä kaaru!!!

      • kaaru

        eletystä, tästä päivästä
        unelmista tulevaisuuden
        puhkeaa päivän valoon
        milloin mitäkin;)

        Kiitos runopoika:)))


    • Lyhyt- paljon kertovaa ja
      tuntevaa tekstiä Sinulta
      näin nopsaan sanottuna.

      • kaaru

        ...kiva että poikkesit
        kauniin sanoin kannustit
        runoa Sinulta
        jään odottamaan:)

        tauko oli minulla
        mutta eilen niitä
        vain tuli...huomiseksikin:)


    • Päivänsäde olet tällä runolla..
      ehdottomasti:)))

      • kaaru

        mikä päivänsäde???

        nauraa Sinulle ystäväni:)))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe