Olis mielenkiintoista itetää, onko kukaan tuonnut omaan käyttöön lannoitteita tai muuta maatalouskemiaa ulkomailta?
Itse olen tuonnut pieniä määriä Virosta kasvinsuojeluaineita, kun ovat olleet halvempia. Kuulin tässä juttua, että jotkut olisivat tuonneet lannoitettakin. Oma lannoitteentuontini tyssäsi aikanaan raskasmetallitodistukseen, vaikka oli kotimaista lannoitetta.
Onko kokemusta lannoitteiden
ym. t.panosten tuonnista?
2
568
Vastaukset
- en ymmmm
Miksi joku myis ulkomailla halvemmalle sinulle lannoitetta kun ovat ulkomailla yleisesti kalliimpia kuin Soomes
- ostamassa ulkomailta
oli kyllä huomattavasti halvempaa, mitä täällä Suomessa, samoin kasvinsuojeluaineet. Lannoite kauppa kaatui vain raskasmetallitodistukseen, vaikka olikin Suomessa tehtyä (Harjavallassa) tavaraa.
Ks.aineet ostin, koska ne olivat Suomessa hyväksyttyjä aivan samoja, mitä saa ostaa vaikkapa Agri-marketista, mutta huomattavasti halvempia ja kuitti kelpasi verotukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069