Siellä kaukana
missä silmäsi seuraavat sanoja.
Olen käsillä,
sisällä sielussa.
Kapinoin
tietä tuonne, ulos.
Purista,
purista minut pahan lumosta,
hämärän usvaan kuiskatuista runoista.
dagen efter
3
155
Vastaukset
Kapinoitko...vähän kuin
minun protesti mielialaa
joka joskus nostaa päätään.
Hieno runo jota haluaa
puristaa.- padme_amidala
..olisi ennen nettiä lähetetty sähköttimellä sinulle vastaukseksi:
"DDD - merkitys "Shut Up", ole hiljaa. Tätä käskyä ei lennätinmies ottanut koskaan loukkauksena, sillä se oli vain merkki siitä, että toisella ei ollut nyt hänelle aikaa
GTH - tulee sanoista "Go To Hell", painu helvettiin, hieman voimakkaampi ilmaisu kuin DDD "
Mutta voisihan sitä aikansa käyttää huonomminkin, kuin kirjoittelemalla/lukemalla runoja.
Kiitos lukuhetkestä : ) - lindalinda1
vaikuttava runo Sinulta,
tästä mie pidin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492