Onko ketään miespuolista tanssin harrastajaa joka haluaisi opettaa minua lavatanssin saloihin. Kurssin olen käynyt vuosi sitten mutta tanssiparin puuttuessa harjoittelu on jäänyt. Mieli tekisi kovasti oppia tanssimaan.
Olen nelikymppinen nainen uudelta maalta. Vastaa minulle: [email protected]
Miespuolista tanssikaveria vailla
6
2015
Vastaukset
- Parkettien partaveitsi
Kyllä meitä opettajia piisaa, mutta että ottaisin oppilaan suinpäin keskustelun pohjalta.
Pitäisi tanssia ainakin yksi tanssi, siinä selviäisi oletko kehityskelpoinen.
Jos tanssigeenimme ovat hyvin kaukana toisistaan, ei tanssi tule sujumaan, vaikka harrastaisimme koko ensi talven.
Mene rohkeasti lavoille, sieltä sinä löydät opettajan, jonka geenit sopivat sinulle.
Mutta sinhän etsitkin miestä, etkä niinkään hyvää tanssinopetusta.
Mies haluaa opettaa, jos nainen kiinnosta häntä.- mutta,kun ei kiinnosta
Jos mies kiinnostuu opit tanssimaan? Mutta miten käy,jos kukaan ei suostu?
Onneksi on urheilussa reilumpaa. - Ensi askel
Totta tietty toinen puoli mutta tosiaan haen tanssiparia.
Kyllä minulla muuten vientiä piisaa ei se nyt tästä ole kiinni. Iski vain moinen tarve oppia tanssimaan ja kun kurssille kuitenkin olen menossa olisi kiva jos olisi joku jonka kanssa olisi helppo aloittaa tanssiminen oikeassa tanssipaikassa :) - tanssiJussi
Ensi askel kirjoitti:
Totta tietty toinen puoli mutta tosiaan haen tanssiparia.
Kyllä minulla muuten vientiä piisaa ei se nyt tästä ole kiinni. Iski vain moinen tarve oppia tanssimaan ja kun kurssille kuitenkin olen menossa olisi kiva jos olisi joku jonka kanssa olisi helppo aloittaa tanssiminen oikeassa tanssipaikassa :)Noo se tärkee pointti
miten pitkä ja painoinen oot??
se vienti kun on kovasti siitäkin kiini
muun habituksen lisäksi
ja askeleitakin pitää vähän kokeilla.
Muuten kyll voi olla harjotusparina ja opettaa tai sanotaan että harjotuttaa sinua saamaan hyvän lavatanssikilometrit ja rutiinin..
vastailehan - Anonyymi
tanssiJussi kirjoitti:
Noo se tärkee pointti
miten pitkä ja painoinen oot??
se vienti kun on kovasti siitäkin kiini
muun habituksen lisäksi
ja askeleitakin pitää vähän kokeilla.
Muuten kyll voi olla harjotusparina ja opettaa tai sanotaan että harjotuttaa sinua saamaan hyvän lavatanssikilometrit ja rutiinin..
vastailehanNo sinua en opettajaksi ottaisi sillä jos paino on tärkein kriteeri niin se kertoo aika paljon ihmisestä,nythän oli kyse tanssista ei avioliitosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinua en opettajaksi ottaisi sillä jos paino on tärkein kriteeri niin se kertoo aika paljon ihmisestä,nythän oli kyse tanssista ei avioliitosta.
Et yhtään vanhempaa juttua saanut kaivettua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774