MUUMIPAPAN POJAN KOSTO????

Oletteko pelanneet sellaista peliä, kun muumipapan pojan kosto?? Pelasin tota joskus jonkun kaverin luona, mutta nyt ei peliä voi pelata enää missään osoitteessa, ainakaan mitä minä olen kokeillut. Mutta jos tiedätte jonkun paikan missä tuo toimii ni kertokaa jooko :)
76895
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

tiietään:www.fi sieltä löytyy tietoja jos jonkinmoisesta asiasta mutten tiedä löytyykö mitään ''muumipeleistä´´

Äänestä

mäkin oon yrittäny löytää tota pelii mut eihän sitä saamarisoikoon löydä mistään, ei sitä varmaan pysty enää pelaa

Äänestä

kannattaa yrittää googleen sanaa muumipapan pojan kosto pelin lataus

Äänestä

elikkäs sivut on vähän epämääräsen kuuloset mutta kyllä toimii =)) elikkäs osote on www.muumipapankivespussit.fi/muumipapanpojankostohtml

Äänestä

Löytyykö tätä peliä enää mistään? Tuli yhtäkkiä mieleeni tämä lapsuusajan peli ja olis kiva taas pelata.

Äänestä
  • Mistä tämän voi löytää? Tuli itselläkin flashback lapsuudesta :D

Äänestä

Kommentoi aloitusta

diddy** kirjoitti:

Oletteko pelanneet sellaista peliä, kun muumipapan pojan kosto?? Pelasin tota joskus jonkun kaverin luona, mutta nyt ei peliä voi pelata enää missään osoitteessa, ainakaan mitä minä olen kokeillut. Mutta jos tiedätte jonkun paikan missä tuo toimii ni kertokaa jooko :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu