Nähdäänkö

"Queen"

Lontoossa 2012?

Yllätysvalinta oli roudata Jimmy Page Pekinginkiin soittamaan bussin katolle.

Kun eräs Brian May on soittanut Buckingham Palacen katolla.
http://www.youtube.com/watch?v=_4nsifplvpk

Mutta olipa Jimmy Page rupsahtanut.

8

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi ollut

      "Yllätysvalinta oli roudata Jimmy Page Pekinginkiin soittamaan bussin katolle."

      Jep, mutta äijälle ei taida nykyään olla muutakaan duunia


      Loogisempaa olisi tietysti ollut roudata
      Brian May soittamaan sinne "we are the champions" se olisi paremmin sopinutkin urheilukisoihin

      Brianilla vaan taitaa vaan olla vielä joku bändi ja duunikin, joten ehkä ei työkiireiltään ehtinyt

    • ennustaja...

      Vuoden 2012 "Queen" koostuu Rogerin lisäksi Danny Mirandasta ja Spike Edneystä, ja tuhannet fanit pitävät tätäkin vain luonnollisena jatkumona alkuperäisen yhtyeen mahtavalle uralle.

      • Edney ...

        on Queenin viides jäsen tai ainakin itse pitää itseään Queenin jäsenenä. Kuka opetti Freddielle laulujen sanat, kun Freddie ne unohti?


    • mikä ettei

      Vuoden 2012 olympialaisten aikaan Brian on vain puoli vuotta vanhempi kuin Page nyt
      Brianilla on vielä yllättävän tumma tukka noin Pageen verrattuna, mahtaakohan se värjätä sitä?

      Todennäköisesti 'Queen' on jollain tavalla mukana seuraavissa olympialaisissa, mikäli äijät on vielä elossa tai edes kohtuullisessa kunnossa. Onhan "we will rock you/Champions" tunnetuimpia urheiluun liittyviä hittejä, joten eiköhän olympialaisten järjestäjät halua Brianin ja Rogerin esittämään ne esim. avajaisissa tms.

      • Innuendo.

        Queen, tai oikeastaan Freddie, ei ole uusi asia olympialaisissa. Freddien piti laulaa 1992 Barcelonan olympialaisten avauksessa barcelona duettona Montserrat Caballéen kanssa.


      • ja Roger

    • QFC

      Brian May on kieltäytynyt aiemmistakin olympialaisista joihin hänet on pyydetty soittamaan ja vasta kommentoi ettei ainakaan tällä hetkellä kiinnosta 2012.

      • QFC

        Mutta toivossa on hyvä elää! Vielähän on aikaa pari vuotta päätöksen tekoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe