Satakunnassa männynherkkutatit odottavat poimijoita. Nyt korin kanssa metsään. Itse löysin niin paljon että taisi tulla talven sienet kerralla. Dallavalle alkaa tiistaina kiertää täällä joten myydäkin tatteja voi.
TATTEJA
4
592
Vastaukset
- kokkailija
Olen pari kesää sitten opetellut tattien keruuta ja säilöntää, herkkutatit ja voikut kelpaa. Mutta kun pakastan ne omassa liemessään, mitä sitten? Että saisin parempaa ja parempaa. Heitetäänkö tämä oma liemi menenmään, valutetaan ja pestään vai kuinka?
- haihduta
ei liian kuivaksi
- fdgdfgdg
Herkkutatit kuivatan. Voitatit keitän omassa liemessään. Ruskotatit (parempia kuin kumpikaan näistä!) yleensä kuivatan. Jos keität omassa liemessään, niin valuta ja laita pussissa pakkaseen. Yksi keino on tehdä litteä levy, josta murtaa ne.
- Hemtas
Espoon keskuspuistossa näin eilen ensimmäiset herkkutatit. Ovat täällä ilmeisesti juuri tulollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972