"sara mee heti reksin luo.."
havahduin taas unelmistani.. "vittu" sylkäisin opettajalle.. hitaasti lampsin reksin kansliaan.. 5minuuttia luokassa ja taas mut viskataan tonne homon luo, ajattelin..
Hei, huikkasin reksille.. jaa, ja taas sara.reksi huokaisi..
jep..sanoin ja huomaamattani katselin reksin jalkoväliin..
mitä sä....?Reksi ei saanu lausetta loppuun ku sanoin jo että "Naidaan"..
Hyppäsin reksin eteen ja aloin avaa housuja ja kopeloimaan kalua.. kiskasin reksin housut alas ja otin sen suuhuni.. ymmm... reksi äännähteli..
sitten lopetin ja annoin reksille kortsun ja kiskasin housuni kinttuun ja loikkasin pöydälle haarat levällään.. "ooh" reksi intoili ja laittoi kortsun paikalleen ja tuli pilluni sisään.. uuuuuuh.. molemmat huokailimme ja hytkyimme ja rytkytimme... reksi oli jo lopussa mutta en luovuttanut vaan käskin reksin selälleen lattialle ja menimme 69 asentoon.. otin suihin ja reksi nuoli mua.. niin kului se 40 minuuttia puuhastellen.. ääniä alkoi kuulua puimme äkkiä ja häippäsin silmää iskien...
Kommentteja kiitos
reksi ja mä
ppp
4
5946
Vastaukset
- ryde
- Jussi2003
tämä oli!
- mie
reksin ois pitäny suunilleen raiskata sut eikä sun sitä!ja pitempi,raaempaa seksiä reksisi alistamana ja tällasta sit ois ollu pro
- mä...
Harjottele kirjottamaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561428
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu611340Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611311Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle651178Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041131Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58947Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu250941- 55916
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin82870