reksi ja mä

ppp

"sara mee heti reksin luo.."
havahduin taas unelmistani.. "vittu" sylkäisin opettajalle.. hitaasti lampsin reksin kansliaan.. 5minuuttia luokassa ja taas mut viskataan tonne homon luo, ajattelin..
Hei, huikkasin reksille.. jaa, ja taas sara.reksi huokaisi..
jep..sanoin ja huomaamattani katselin reksin jalkoväliin..
mitä sä....?Reksi ei saanu lausetta loppuun ku sanoin jo että "Naidaan"..
Hyppäsin reksin eteen ja aloin avaa housuja ja kopeloimaan kalua.. kiskasin reksin housut alas ja otin sen suuhuni.. ymmm... reksi äännähteli..
sitten lopetin ja annoin reksille kortsun ja kiskasin housuni kinttuun ja loikkasin pöydälle haarat levällään.. "ooh" reksi intoili ja laittoi kortsun paikalleen ja tuli pilluni sisään.. uuuuuuh.. molemmat huokailimme ja hytkyimme ja rytkytimme... reksi oli jo lopussa mutta en luovuttanut vaan käskin reksin selälleen lattialle ja menimme 69 asentoon.. otin suihin ja reksi nuoli mua.. niin kului se 40 minuuttia puuhastellen.. ääniä alkoi kuulua puimme äkkiä ja häippäsin silmää iskien...

Kommentteja kiitos

4

6106

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryde

• Jussi2003

tämä oli!

• mie

reksin ois pitäny suunilleen raiskata sut eikä sun sitä!ja pitempi,raaempaa seksiä reksisi alistamana ja tällasta sit ois ollu pro

• mä...

Harjottele kirjottamaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe