"sara mee heti reksin luo.."
havahduin taas unelmistani.. "vittu" sylkäisin opettajalle.. hitaasti lampsin reksin kansliaan.. 5minuuttia luokassa ja taas mut viskataan tonne homon luo, ajattelin..
Hei, huikkasin reksille.. jaa, ja taas sara.reksi huokaisi..
jep..sanoin ja huomaamattani katselin reksin jalkoväliin..
mitä sä....?Reksi ei saanu lausetta loppuun ku sanoin jo että "Naidaan"..
Hyppäsin reksin eteen ja aloin avaa housuja ja kopeloimaan kalua.. kiskasin reksin housut alas ja otin sen suuhuni.. ymmm... reksi äännähteli..
sitten lopetin ja annoin reksille kortsun ja kiskasin housuni kinttuun ja loikkasin pöydälle haarat levällään.. "ooh" reksi intoili ja laittoi kortsun paikalleen ja tuli pilluni sisään.. uuuuuuh.. molemmat huokailimme ja hytkyimme ja rytkytimme... reksi oli jo lopussa mutta en luovuttanut vaan käskin reksin selälleen lattialle ja menimme 69 asentoon.. otin suihin ja reksi nuoli mua.. niin kului se 40 minuuttia puuhastellen.. ääniä alkoi kuulua puimme äkkiä ja häippäsin silmää iskien...
Kommentteja kiitos
reksi ja mä
ppp
4
5855
Vastaukset
- ryde
- Jussi2003
tämä oli!
- mie
reksin ois pitäny suunilleen raiskata sut eikä sun sitä!ja pitempi,raaempaa seksiä reksisi alistamana ja tällasta sit ois ollu pro
- mä...
Harjottele kirjottamaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987