Neitsyen tilanne nyt

Neitsytnainen

Onko muilla neitsyeillä sama tilanne parhaillaan kuin mulla: kesäkuusta lähtien elämässä on tapahtunut ihan kauheesti kaikkea. Esimerkiks poika sai kämpän ja muutti luotani eli jäin yksin asumaan- suuri elämänmuutos. Oon tavannut kuukauden sisällä kolme sellaista ihmistä, jotka kuuluivat joskus elämääni: naispuolinen koulukaveri ja pari miespuolista ex-miehen työkaveria/frendiä. Näitä ihmisiä en oo nähnyt enkä kuullut heistä yli kymmeneen vuoteen ja nyt niitä pukkaa joka puolelta. Tosi kivaa, mutta omituista. Muutenkin mulla on tunne että mun elämä on muuttumassa täydellisesti. Kertokaa omia kokemuksianne kesän/syksyn ajalta.

60

4688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt m

      No joo, kieltämättä alkukesästä asti on tapahtunut aika hiton paljon. Uusia ihmisiä on tullut elämään useitakin ja elämäntilanne on muuttunut aika oleellisesti. Muutto kerrostaloon omakotitalosta, pitkän suhteen loppuminen, keväällä lyhyt suhde, joka päättyi aika nopeasti. Myös töissä puhaltelee muutoksen tuulet. Työnkuva muuttuu jonkun verran.

      Melkoista myllerrystä ollut =)

      • Neitsytnainen

        Kiva kuulla, että jollain muullakin (neitsyellä) sattuu ja tapahtuu. Ikävää että sulla pitkä suhde ja vielä sen jälkeinen lyhytkin loppuivat mutta ehkä ne on vaan ollut välivaiheita jotka johtavat parempaan :) En muista, koska mulla olis ollut vastaavaa elämänvaihetta kuin nyt, tuntuu että mitä vaan vois tapahtua. Positiivisessa mielessä!!! Kaikkea hyvää sulle, neitsyt m!


    • Codetsu

      neitsyiden tähtikartassa on ollu nousu suhdanne koko kesän ajan
      ja nyt elo syys kuussa
      tähtitaivas on jopa kosmisen voimakas
      jos jotain meinaa tänä vuonna oikeasti tehdä se on tehtävä tässä ja nyt
      henkisiä voimia on jakaa vaikka kuinka paljon

      ei siis ihme jos tapahtuu ja rätisee :D

      .. oli jo kyllä aikakin xD

      • Neitsytnäinen

        Mä arvasin et jotain ihmeellistä on tapahtumassa. Oon niin levotonkin, että en tiedä mitä tekisin. Huhhuh! Kiitti muuten neitsyt m, joka oot vastannut jo pariin mun aloitukseen ;)


      • NNainen

        Ihan tarpeeks asti on tapahtunut tähän mennessäkin: työpaikka tulee muuttumaan, ihmissuhderintamalla vaikka mitä intohimosta epätoivoon... Uudelleentapaaminen vanhan ystävän kanssakin.
        Ai että pitäis tarttua toimeen... Saisinkohan itsepäisen Härkä-herran vihdoin "selätettyä"..?!


      • neitsyt m
        Neitsytnäinen kirjoitti:

        Mä arvasin et jotain ihmeellistä on tapahtumassa. Oon niin levotonkin, että en tiedä mitä tekisin. Huhhuh! Kiitti muuten neitsyt m, joka oot vastannut jo pariin mun aloitukseen ;)

        Mielenkiintoisia aloituksia olet heittänyt, niin pakkohan niihin on ollut vastata =)

        Kaikella on tarkoituksensa ja mielenkiinnolla odottelen mitä kaikkea tässä syksyn mittaan vielä tapahtuu.


      • Neitsytnainen
        NNainen kirjoitti:

        Ihan tarpeeks asti on tapahtunut tähän mennessäkin: työpaikka tulee muuttumaan, ihmissuhderintamalla vaikka mitä intohimosta epätoivoon... Uudelleentapaaminen vanhan ystävän kanssakin.
        Ai että pitäis tarttua toimeen... Saisinkohan itsepäisen Härkä-herran vihdoin "selätettyä"..?!

        meinaan sen härkämiehen. Mulla mielessa vielä se neitsytmies, jos vaikka pe yrittäis vielä... Jos ei oo aktiivisempi niin siirryn muihin horoskooppimerkkeihin, vai mitä sanoo neitsyt m?


      • neitsyt m
        Neitsytnainen kirjoitti:

        meinaan sen härkämiehen. Mulla mielessa vielä se neitsytmies, jos vaikka pe yrittäis vielä... Jos ei oo aktiivisempi niin siirryn muihin horoskooppimerkkeihin, vai mitä sanoo neitsyt m?

        Kannattaa toki yrittää vielä, josko se neitsytmies vaikka vähän rohkaistuisi. Teet sen vaan niin ettei miehelle jää tilanne epäselväksi. Väännät vaikka rautalangasta tai piirrät sarjakuvan =) Jos se ei herätä vastakaikua, niin sitten sitä ei herätä mikään.

        Jäin tosin nyt miettimään, että mitä tarkoittaa tuo aktiivisuuden puute? Ei tee aloitteita vai ei pidä yhteyttä ollenkaan? Vai jotain muuta? Jos saan olla vähän utelias? =)


      • Neitsytnainen
        neitsyt m kirjoitti:

        Kannattaa toki yrittää vielä, josko se neitsytmies vaikka vähän rohkaistuisi. Teet sen vaan niin ettei miehelle jää tilanne epäselväksi. Väännät vaikka rautalangasta tai piirrät sarjakuvan =) Jos se ei herätä vastakaikua, niin sitten sitä ei herätä mikään.

        Jäin tosin nyt miettimään, että mitä tarkoittaa tuo aktiivisuuden puute? Ei tee aloitteita vai ei pidä yhteyttä ollenkaan? Vai jotain muuta? Jos saan olla vähän utelias? =)

        Noh, ollaan vasta kaksi kertaa "törmätty" ja vietetty ilta yö yhdessä. Mitään ei olla sovittu jatkosta. Oon ollut tapaamisisissa aktiivisempi eli ehdottanut asioita - tanssitaanko, mennäänkö, lähdetäänkö... Se on ollut erittäin suostuvainen, siitä ei ole kyse. On sanonut olevansa "ei ujo mutta arka". Annoin viimeks numeroni (pyytämättä), ei oo puhelua kuulunut. Mua vaivaa tää aika paljon, ehkä just sen ristiriitaisen käytöksen vuoksi. Saattaa olla että sille riittäis yöpymiset ja voi olla että mullekin, mutta se asia on selvitettävä. Siispä tod.näk. menen siihen samaan ravintolaan ja katson mitä tapahtuu.


      • NNainen
        Neitsytnainen kirjoitti:

        meinaan sen härkämiehen. Mulla mielessa vielä se neitsytmies, jos vaikka pe yrittäis vielä... Jos ei oo aktiivisempi niin siirryn muihin horoskooppimerkkeihin, vai mitä sanoo neitsyt m?

        sen verran mehevä paisti, et tarttis päästä vähän muutakin kuin vain "maistelemaan"... ;-)
        Kova luu (heh hee...) mutta niinpä tuntuu Härät oleven muutenkin - niihin mä aina vaan kompastelen...


      • neitsyt m
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Noh, ollaan vasta kaksi kertaa "törmätty" ja vietetty ilta yö yhdessä. Mitään ei olla sovittu jatkosta. Oon ollut tapaamisisissa aktiivisempi eli ehdottanut asioita - tanssitaanko, mennäänkö, lähdetäänkö... Se on ollut erittäin suostuvainen, siitä ei ole kyse. On sanonut olevansa "ei ujo mutta arka". Annoin viimeks numeroni (pyytämättä), ei oo puhelua kuulunut. Mua vaivaa tää aika paljon, ehkä just sen ristiriitaisen käytöksen vuoksi. Saattaa olla että sille riittäis yöpymiset ja voi olla että mullekin, mutta se asia on selvitettävä. Siispä tod.näk. menen siihen samaan ravintolaan ja katson mitä tapahtuu.

        Tuo käytös ei välttämättä ole kiinni horoskoopista vaan siitä, että kyseessä on MIES =)

        No, vitsit sikseen. Aika hankala tietysti edes arvailla mitä mahtaa miehen korvien välissä liikkua. Mutta keikuta vähän miehen venettä ja katso mikä on lopputulos. Kokeilemallahan se selviää.


      • tällä neitsytmiehellä
        neitsyt m kirjoitti:

        Tuo käytös ei välttämättä ole kiinni horoskoopista vaan siitä, että kyseessä on MIES =)

        No, vitsit sikseen. Aika hankala tietysti edes arvailla mitä mahtaa miehen korvien välissä liikkua. Mutta keikuta vähän miehen venettä ja katso mikä on lopputulos. Kokeilemallahan se selviää.

        on jo niin monta muijaa tulessa, että ei pysy itse laskuissa mukana ja vielä, kun on se oma akka kotona ja ne muksutkin.

        Kova oot, jos saat neitsytmiehen perheestään irti ittelles!

        Väitän, että ei kannata lähteä yrittämään ainakaan voiton toivossa, mutta jos haastetta kaipaat niin, mikä ettei?


      • Neitsytnainen
        neitsyt m kirjoitti:

        Tuo käytös ei välttämättä ole kiinni horoskoopista vaan siitä, että kyseessä on MIES =)

        No, vitsit sikseen. Aika hankala tietysti edes arvailla mitä mahtaa miehen korvien välissä liikkua. Mutta keikuta vähän miehen venettä ja katso mikä on lopputulos. Kokeilemallahan se selviää.

        Luuletko, että voisin jättää keikuttamatta =))
        Kiinnostaako sua vielä tietää, miten keikutus onnistuu?


      • neitsyt m
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Luuletko, että voisin jättää keikuttamatta =))
        Kiinnostaako sua vielä tietää, miten keikutus onnistuu?

        Tiedän kyllä, että naisilla on keinonsa, mutta kerro toki =)


    • Neitsyt nainen minäkin

      Todella lohdullista että muillakin sattuu ja tapahtuu. Itselläni on kokoajan kovin levoton olo. Työpaikkaa vaihdoin tossa toukokuussa ja työnkuva laajentunut todella paljon ja vastuuta tullut huimasti lisää. Uusia ihmisiä en ole tavannut kuin työn puolesta ja vapaalla ei niin väliksikään. Mieheni ärsyttää jo ihan tarpeeksi paljon. Onko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia? Olemme kuitenkin olleet yhdessä 12 vuotta enkä koskaan aiemmin ole kokenut tälläistä ärsytystä. Välillä tuntuu että riittä kun mies sanoo huomenta niin jo on meikäläisellä niskakarvat pystyssä. Hieman olen huolissani.

      • Neitsytnainen

        Oliskohan toikin vaan sitä levottomuutta. Meillä sinkuilla ilmenee ilmeisesti aktiivisuutena... ja teillä vakiintuneillä ärtymyksenä puoliskoa kohtaan. Koita kestää ja kerro miehelles, että meillä neitsyillä on nyt vaan tällanen vaihe ;))


      • Codetsu
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Oliskohan toikin vaan sitä levottomuutta. Meillä sinkuilla ilmenee ilmeisesti aktiivisuutena... ja teillä vakiintuneillä ärtymyksenä puoliskoa kohtaan. Koita kestää ja kerro miehelles, että meillä neitsyillä on nyt vaan tällanen vaihe ;))

        Jep levottomuus yleensä tuppaa purkautumaan
        muihin ärtyisyytenä se on kyllä valitettavaa :(
        muutama tosi Frendi on se saanut täss kuulla
        ja välit on tilapäiseti mun osalta poikki
        ottaa Hattuun ihan sikana
        on sellainen olo et nyt !!
        Pitäs tehdä jotain muttako ei tiedä mitä xD
        no pää asia ettei asiat ainakaan jää hoitamatta
        siksi ettei jaksas ;D
        tehoja on ja rohkeutta paljon enemmän tehdä ja sanoa
        kuin milloinkaan ennen
        tää tuntuu kyllä hyvältä kuin voi olla itseensä edes joskus tyytyväinen :))


      • Neitsytnainen
        Codetsu kirjoitti:

        Jep levottomuus yleensä tuppaa purkautumaan
        muihin ärtyisyytenä se on kyllä valitettavaa :(
        muutama tosi Frendi on se saanut täss kuulla
        ja välit on tilapäiseti mun osalta poikki
        ottaa Hattuun ihan sikana
        on sellainen olo et nyt !!
        Pitäs tehdä jotain muttako ei tiedä mitä xD
        no pää asia ettei asiat ainakaan jää hoitamatta
        siksi ettei jaksas ;D
        tehoja on ja rohkeutta paljon enemmän tehdä ja sanoa
        kuin milloinkaan ennen
        tää tuntuu kyllä hyvältä kuin voi olla itseensä edes joskus tyytyväinen :))

        Neitsyet barrikaadeille! Nyt on meidän hetki ja kaikki on mahdollista :))


      • Neitsyt nainen minäkin
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Oliskohan toikin vaan sitä levottomuutta. Meillä sinkuilla ilmenee ilmeisesti aktiivisuutena... ja teillä vakiintuneillä ärtymyksenä puoliskoa kohtaan. Koita kestää ja kerro miehelles, että meillä neitsyillä on nyt vaan tällanen vaihe ;))

        Olen naimisissa skopun kanssa, eikä se varmaan ole edes huomannu mitään. Sil on nyt niin paljon omia ajatuksia ja töitä. Hyvä et aamul näkee sitäkin mikä tietysti on ihan hyvä. Ei tarvi äristä koko päivää.=)))


    • Suojautukaa kaikki!

      Neitsyet hilluu vapaana voimansa tunnossa!

      Tästä ei voi hyvää seurata!

      Iso parku ja huuto luvassa!

      Kohta sattuu monta ja pahasti, neitsyt ei vaan sitä huomaa, ei ainakaan ymmärrä olevansa syyllinen kipuun ja tuskaan!

      • NNainen

        meidän vikaahan kaikki tyynni!
        Yrittäkääs nyt edes, muutkin, älkääkä olko vinkuvia ressukoita... :-))


      • Neitsytnainen

        Maailmankirjat on nyt järjestyksessä ja neitsyet voimissaan :))
        Me ihanaiset mitään kipua ja tuskaa aiheuteta - paitsi jos sä sitä nimenomaan haluut ;) Vai mitä, neitsykäiset?


      • palatkaa maanpinnalle
        NNainen kirjoitti:

        meidän vikaahan kaikki tyynni!
        Yrittäkääs nyt edes, muutkin, älkääkä olko vinkuvia ressukoita... :-))

        Ei teistä edelleenkään ole kenenkään elämänikuiseksi kumppaniksi.

        Älkää ikinä muuta kenelekään luvatko!

        Lupaatteko?

        Pystyykö täydellinen neitsyt antamaan tämän lupauksen?


      • 100%neitsytN
        palatkaa maanpinnalle kirjoitti:

        Ei teistä edelleenkään ole kenenkään elämänikuiseksi kumppaniksi.

        Älkää ikinä muuta kenelekään luvatko!

        Lupaatteko?

        Pystyykö täydellinen neitsyt antamaan tämän lupauksen?

        Aivan varmasti. Olen tämän lupauksen antanut ja siinä myös pysyn. Takana monta monituista avioliittovuotta. Kaikki ei niin onnellisia mutta yhdessä pysytty ja lapsiakin siunaantunut. Toki myönnän että täydellisyyteen pyrkiminen saattaa hieman rasittaa puolisoani, mutta jokaisessa meissä on vikansa:)


      • 100%NeitsytN
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Maailmankirjat on nyt järjestyksessä ja neitsyet voimissaan :))
        Me ihanaiset mitään kipua ja tuskaa aiheuteta - paitsi jos sä sitä nimenomaan haluut ;) Vai mitä, neitsykäiset?

        Puhut asiaa ja eikös sitä sanota et niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Mehän olemme mitä parhaimpia kumppaneita kunhan meitä kohtelee kunnolla. Huolehtivaisia ja asiat järjestyksessä pitäviä:))


    • neitsyt m

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000007&conference=4500000000000581&posting=22000000037461837

      Valitettavasti joudun toteamaan, että muut horoskooppimerkit ovat saaneet vihiä juonestamme. Joudumme toteuttamaan suunnitelmamme nopeammin kuin alkuun suunnittelimme. Mutta älkää huolestuko! Olemme valmistautuneet hyvin, eikä meitä voida enää pysäyttää!

      Lähden suorittamaan tiedusteluretkeä vihollisen maaperälle. Ellen ole palannut vuorokauden sisällä niin... odottakaa hieman kauemmin! Virgo over and out!

      Sori, en voinut vastustaa kiusausta =)

      • NNainen

        Härkää sarvista... Ja pistän pari Jouskaria ja Kaksosta järjestykseen. Ja palautan Veskarin maan pinnalle... Here I come..! :-)))


      • sydänverta on vuotanut
        NNainen kirjoitti:

        Härkää sarvista... Ja pistän pari Jouskaria ja Kaksosta järjestykseen. Ja palautan Veskarin maan pinnalle... Here I come..! :-)))

        Niin, olisit hoitanut homman loppuun.

        Mutta ei, ei neitsyestä ole pariksi härälle!

        Hävisit!

        Neitsyet ovat kevyttä kauraa härille!

        Härkä voi olla itsepäisyydessään järkähtämätön.

        Tässä pelissä härkää ei neitsyt voita!


      • Neitsyt kovis
        sydänverta on vuotanut kirjoitti:

        Niin, olisit hoitanut homman loppuun.

        Mutta ei, ei neitsyestä ole pariksi härälle!

        Hävisit!

        Neitsyet ovat kevyttä kauraa härille!

        Härkä voi olla itsepäisyydessään järkähtämätön.

        Tässä pelissä härkää ei neitsyt voita!

        Minä voitin ja jätin. Härkämies on rakkaudessaan jota siksi kutsuu pikkulapsi. Hänen rakkautensa on sana jota käyttää siihen että alistaa tulee koska sattuu vaatii silti naisen kotinurkas odottelee. Menee itse ympäri maailmaa. Puhuu rakkaudestaan. Eli selvitin hänelle kolmen vuoden jälkeen. Härkäseni sun rakkus on sitä että sulla hyvä olla saat et anna kun sen rakastelun. Häviät taas tulet ja rakkauden nimissä. Sitä se ei ole. Lähet tyydytettynä puhut rakkaudesta minuun. Aina hyöty mieles. Kävi niin että alkoi kosimaan ja sanoi nyt sinusta tulee minun vaimo. Oli kiirus tunne mulla miksi kolmen vuoden päästä näin kiirus yhteenmuutto. Tutkin asian. Kas kas härän asunnos alkoi remmppa 3kuukauden. Eli olisi siinä asustellu mun luona ja sit alannu syyskuun lopul ahdistaa ku remppa valmis joopa joo. Nyt kulkee äitinsä kämpän mieskaverinsa kämpäs yöpyen lapsen lapsiensa kanssa.Niitäki sinaantunu kahelle akalle. Teki samaa niille kun minulle. Mustasukkanen piru vielä. Saa laakeja ei vie minnekkään itse kulkee ja saa tietää naisensa ollu jossain saa melkein turpiin tai rangaistus häviää kuukaudeksi känny kii. Mut muhun tuo ei menny koskaan otin kuljin ja rakastelin. Siinä hommas hänellä ainut hyvä piirre.Nyt katkera käy panettelemassa minua ympäri kylää. Unohtaa yhden asian kaikki tietää ja nauraa hänen rakkaudesta minuun. Pääsipä tosta kieroilijasta vihdoin eroon. Horoskoopis pitäs lukea hyötyhärkärakkaus. Varotus siis hyötyhärkä liikentees länsisuomes....


    • neitsyt m

      Ihan kohtuullisen ok provoja tullut tähän threadiin. Olisin tosin kaivannut enemmän mielikuvitusta ja kokeilunhalua. Luotetaan vähän liikaa perinteiseen ränttätänttään. Mennään yli siitä mistä aita on matalin...

      Asteikolla 1-10 antaisin näille provoille arvosanaksi ehkä 7 ... Mitäs mieltä muut neitsyet?

      • Codetsu

        juuh aika ponnetonta menoa etten sanois xD


      • Neitsytnainen
        Codetsu kirjoitti:

        juuh aika ponnetonta menoa etten sanois xD

        häiriköintiä, sanoisin. Neitsyet ovat niin arvonsa tuntevia, että onneks ei mitään vaikutusta. Tiedoksi vaan noihin kommentteihin: mies, josta mainitsin, ei ole härkä vaan neitsyt (oisit lukenut tarkemmin). Jos on vaimo ja muksut (väittää ettei ole), toivon, etten ole aiheuttanut onnellisessa perheessä mitään kauhiaa myrskyä ;).


      • nyhräämistä

        Neitsyet todellakin ikäviä ja mielikuvituksettomia ihmisiä.

        Riidanhaluisiakin vielä!


      • vastaus.......................
        nyhräämistä kirjoitti:

        Neitsyet todellakin ikäviä ja mielikuvituksettomia ihmisiä.

        Riidanhaluisiakin vielä!

        Neitsyt on mahtava mut just tommoset hyväksikäyttäjät saavat kiltin tunnollisen nyhräämään. Siis nrsistit. Neitsyt ei meinaa ymmärtää oikeudenmukaisena ihmisenä että jokku voi tehdä vaikka mitä kauheeta. Ei siis ymmärrä että on tutustunu ihmisiin jotka eivät tunne sanaa väärä oikea ..... Kun sitten neitsyt nainen esim. kohtaa miehen siis puhe tosimiehistä ja tämä mies pitkäjännitteisenä ottaa rakkaakseen muuttuu neitsyt nainen kun luottaa voi on yllätys miehelle ei voi sanoin kuvata sitä rakkauden intohimon määrää mitä neitsytnainen antaa. Sitä vaikeempi on saada neitstytnaisen luottamus mitä enempi hän on törmännyt sadisteihin epäluotettaviin ihmisiin.


    • tosiaan tapahtunut:)

      Tänä vuonna on kyllä säpissyt. Seurustelin kolme vuotta miehn kanssa joka petti muo useampaan kertaan. Keväällä sitten tuli viimeinen niitti kun petti kaverin kanssa ja vielä kertoi siitä ihan innoissaan. Jätti minut sen naisen takia:(

      No pari viikkoa vierähti ja tapasin kivan miehen. Ja nyt oon ihanasti rakastunut. Kivoja miehiäkin vielä löytyy:)

      Eikä tässä vielä kaikki pettäjä/jättäjä on taas alkanut piirittää ja haluu saada mut takas. Mutta takas en ota!

      Että sellasta tää neitsyen yhrina oleminen.

      • Neitsytnainen

        ja potki vaan kauemmas sitä exää :=)


      • tehdä...
        Neitsytnainen kirjoitti:

        ja potki vaan kauemmas sitä exää :=)

        On se vaan kumma, että ensin mulle voi tehdä ihan mitä halutaan ja sitten kun kaikki on ohi ja mulla raja tullut vastaan (vit***lussa)niin sitte huomataan, että olipas se mukava nainen - otanpa sen takasin.

        Ei se vaan niin toimi:)


    • hyvä että perässä ehtii

      Kesäkuussa erosin 7 vuoden suhteesta. Uusi työpaikka ja uusi asuinpaikka. Ja vielä sen lisäksi "vanhan" suhteen lämmitys menossa... Tuntuu tapahtuvan.. Ja näiden lisäksi mullakin on tullut näitä monen vuoden takaisia kavereita mukaan elämään jollain tavalla. Positiivisessa mielessä kaikki on tapahtunut,tämä suunta saisi jatkua....

      • neitsyt m

        Pitkän suhteen loppuminen kirpaisee, tiedän kokemuksesta. Kaikella on tarkoituksensa, eikä ikinä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Mutta se tekee tästä maailmasta mielenkiintoisen paikan =)

        Ikinä ei tiedä mitä hyvää seuraavan nurkan takana odottaa ;)


      • Neitsytnainen
        neitsyt m kirjoitti:

        Pitkän suhteen loppuminen kirpaisee, tiedän kokemuksesta. Kaikella on tarkoituksensa, eikä ikinä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Mutta se tekee tästä maailmasta mielenkiintoisen paikan =)

        Ikinä ei tiedä mitä hyvää seuraavan nurkan takana odottaa ;)

        Lupasinhan kertoa sulle miten sen neitsytmiehen kanssa käy. Ei näkynyt eilen, joten ei mitään edistystä :( Onneks oli muuten hauska ilta joten ei kauheesti kaivele. Odottelen mielenkiinnolla mitä siellä seuraavan nurkan takana on.


      • neitsyt m
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Lupasinhan kertoa sulle miten sen neitsytmiehen kanssa käy. Ei näkynyt eilen, joten ei mitään edistystä :( Onneks oli muuten hauska ilta joten ei kauheesti kaivele. Odottelen mielenkiinnolla mitä siellä seuraavan nurkan takana on.

        Eipä noita asioita kannata etukäteen murehtiakaan. Hauska kuulla, ettei sun ilta mennyt pilalle kyseisen yksilön takia =)

        Sieltä seuraavan nurkan takaa saattaa löytyä vaikka mitä, jos vaan uskaltaa kurkata =D


      • Neitsytnainen
        neitsyt m kirjoitti:

        Eipä noita asioita kannata etukäteen murehtiakaan. Hauska kuulla, ettei sun ilta mennyt pilalle kyseisen yksilön takia =)

        Sieltä seuraavan nurkan takaa saattaa löytyä vaikka mitä, jos vaan uskaltaa kurkata =D

        ja me neitsyethän uskalletaaan :)


      • neitsyt m
        Neitsytnainen kirjoitti:

        ja me neitsyethän uskalletaaan :)

        Juuri näin, uskallusta ja kokeilunhalua löytyy =)

        Codetsua lainatakseni: Elo-, syyskuussa neitsyillä tapahtuu ja rätisee =)


      • hahahahahahahah
        Neitsytnainen kirjoitti:

        Lupasinhan kertoa sulle miten sen neitsytmiehen kanssa käy. Ei näkynyt eilen, joten ei mitään edistystä :( Onneks oli muuten hauska ilta joten ei kauheesti kaivele. Odottelen mielenkiinnolla mitä siellä seuraavan nurkan takana on.

        han oli minun kanssa eilen,sen takia ei tullut,olen vietteleva rapu nainen jota neitsyt mies ei voi vastustaa


    • mitämitähäh

      täälläkin...16 vuoden avioliitto päättyi erittäin vaikeasti ja pohjamutia myöden...sairaslomaa..usean eri ikäisen lapsen kannustamista arkeen ylipäätään...hillitön määrä ihania ihmisiä yllättäviltäkin tahoilta auttamassa ja jakamassa huolia...

      Uusi järjettömän voimakas rakkaus (joka ei tosiaan mikään laastarisuhde) vaan jotain niin voimakasta että nyt tuntuu että näinhän kaiken kuuluukin olla..

      lisäksi tehtiin juuri viikko sitten raskaustesti ja odotamme yhteistä lastakin,mies enemmän kuin onnellinen...

      ja kaikenlisäksi juuri päättymässä oleva sijaisuus työelämässä..jota en ehtinyt murehtimaan kun minua jo soitettiin toiseen työpaikkaan ja vakituiseksi,enkä itse ollut edes ehtinyt töitä etsiä...uskomatonta!!

      • neitsyt 31.08-63

        Olen ystävystynyt tänä kesänä erään neitsyt-naisen kanssa.Hän on itseasiassa ollut ylä-asteella rinnakkaisluokalla.
        Hänellä on sama etunimi ja toinekin nimi.....!

        Hän on valtavan näyttävä nainen,naisellinen,hieman salaperäinen kuten minäkin tippaakaan kehumatta.

        Hän tulkitsee ja kertoo horoskooppeja,ja olen tiennyt että elokuun ekasta viikosta alkaen olemme suosiossa,niin sanotusti.

        Ollaan liikuttu baareissa ja käyty katsomassa bändejä.Miehet pörrää ympärillä.Varsinkin hänen....minutkin huomataan,mutta olen sen verran kokenut kipeetä muutaman miehen kanssa,kahden kuluneen vuoden aikana,että olen vaikeasti lähestyttävä.

        Rakastuin keväällä 20v mieheen,hän on yli puolet minua vanhempi.Suhde oli aika myrskyisä,tavattiin yhden viikonlopun verran,mut ne puhelut,tekstarit ja varsinkin se mitä hän kirjoitti nettiin,minusta.

        Hirveitä loukkauksia,sovintoja ja taas loukkauksia.En tietenkään kuvitellu oikeaa suhdetta,puhuttiin siitä.Mut olisin voinu käydä seksisuhteeseen.Kaikki kaatui parin viikon sisällä,kahden kuukauden päästä yhteydenpito loppui yhteisestä sopimuksesta.

        En saa häntä mielestä,pahin tuska on helpottanut.Mut sen viikonlopun muistot palaa aina mieleen.Minulla on n.24 valokuvaa,joita katselen joskus ja suren.

        Tän takia en kauheasti halua miesseuraa,onhan se imartelevaa kun nuoret ja vanhemmatkin katselee ja hymyilee,tulee juttelemaan.Varsinkin tän elokuun aikana olen ollu suosiossa.

        Onneksi on tämä ystävä,hänen kanssa puhutaan miesasioista,ja siitä tuskasta.
        Hänellä on tarot-kortit ja katsotaan aina niistä vastauksia.

        Hän antoi luettavaksi Minä olen-lehtiä,ja siitä löysin uuden maailman.Minulla on toisenlaiset tarot-kortit tällä hetkellä ja ostin myös Löydä sisäinen jumalattaresi- kortit.Kirjojen kanssa tietysti,että osaan tulkata niitä.

        Lehdissä on pitkät pätkät eri kirjoista,tilasin aika monta minua kiinnostavaa kirjaa.Kun luen näitä lehtiä,katson korteista,ylitseni virtaa valtavan hyvä olo.Sydänsuru helpottaa.

        Minulla on myös toinen muutos tulossa elämässäni.Olen ollut pitkään masennus ja uupumiskierteessä työni ja lasten kanssa.Olen ollu psyk.osastolla 4 kertaa,monta sairaslomaa kotona tai päiväosastolla,kuuden vuoden ajan.

        Olen eronnut 9v sitten,lapset ovat nyt teini-iässä,nuorempi on ollut"vaikea tapaus" aina.Hän on kaksonen ja hän syö kaikki voimani.Toinen on oinas,hän on helpompi mutta joskus tosi jästi.

        Siinä on kunnon soppa,uuvuttava raskas työ,oinas,kaksonen ja neitsyt yhdessä ja teini-ikä,minun sekava rakkauselämä sydän suruineen.Olen polttanu näpit kahden muunkin miehen kanssa,kuluneen kahden vuoden aikana.

        Nyt työasiani on hoidossa,pidettiin palaveri.Minun piti päästä työkiertoon.Siis piti.Mutta toinen osapuoli ei suostunut,joten työtaakastani vähennetään 20min työt.

        Olin niin katkera ja pettynyt,tiesin jo etukäteen että hän ei tule suostumaan,koska minun osaton työ on hullun hommaa,ja liian raskasta henkisesti ja psyykkisesti,ei sinne kukaan halua.Sijaiset pimahtaa kolmessa viikossa,minä olen ollut siellä yli 7 vuotta!

        Nyt tuli raja vastaan.Minulla on ollut selkäsärkyä ainakin kolme vuotta,nyt palattuani töihin saikulta ja kesälomalta,pamahti selkä lopullisesti.

        En kykene tekemään työtä.Olen nyt selän takia saikulla.Sain tänään lähetteen fysioterapiaan ja tulehduskipulääkettä.En todellakaan halua enää tehdä sitä työtä,helpotetulla 20 minuutilla.
        En kestä sitä enää fyysisesti enkä psyykkisesti.Toivon että saan siirron muualle.

        Minä en ole edes vakituinen,olen ollu määräaikainen tän reilu 7v,kerran on sanottu irti,että lomat paloi.Sit kahden viikon päästä otettiin takaisin.

        Ei täs muuta kummempaa,tuskin kukaan vaihtasi osia minun kanssa.Kuitenkin uskon vahvasti että muutos tulee,kortitkin sanoo niin.Kaikki käy vaan kärsimyksen kautta ja niin fucking hitaasti.

        Toivon että tässä neitsyen syyskuun tähtisateessa löydän lopultakin vastarakkautta,läheisyyden kaipuuni on pohjaton.

        Toivottavasti tää ei kuullosta valitusvirreltä,tää on analyysi ja yhteenveto.Uskoni ei ihan täysin ole vielä mennyt.


      • neitsyt 31.08-63
        neitsyt 31.08-63 kirjoitti:

        Olen ystävystynyt tänä kesänä erään neitsyt-naisen kanssa.Hän on itseasiassa ollut ylä-asteella rinnakkaisluokalla.
        Hänellä on sama etunimi ja toinekin nimi.....!

        Hän on valtavan näyttävä nainen,naisellinen,hieman salaperäinen kuten minäkin tippaakaan kehumatta.

        Hän tulkitsee ja kertoo horoskooppeja,ja olen tiennyt että elokuun ekasta viikosta alkaen olemme suosiossa,niin sanotusti.

        Ollaan liikuttu baareissa ja käyty katsomassa bändejä.Miehet pörrää ympärillä.Varsinkin hänen....minutkin huomataan,mutta olen sen verran kokenut kipeetä muutaman miehen kanssa,kahden kuluneen vuoden aikana,että olen vaikeasti lähestyttävä.

        Rakastuin keväällä 20v mieheen,hän on yli puolet minua vanhempi.Suhde oli aika myrskyisä,tavattiin yhden viikonlopun verran,mut ne puhelut,tekstarit ja varsinkin se mitä hän kirjoitti nettiin,minusta.

        Hirveitä loukkauksia,sovintoja ja taas loukkauksia.En tietenkään kuvitellu oikeaa suhdetta,puhuttiin siitä.Mut olisin voinu käydä seksisuhteeseen.Kaikki kaatui parin viikon sisällä,kahden kuukauden päästä yhteydenpito loppui yhteisestä sopimuksesta.

        En saa häntä mielestä,pahin tuska on helpottanut.Mut sen viikonlopun muistot palaa aina mieleen.Minulla on n.24 valokuvaa,joita katselen joskus ja suren.

        Tän takia en kauheasti halua miesseuraa,onhan se imartelevaa kun nuoret ja vanhemmatkin katselee ja hymyilee,tulee juttelemaan.Varsinkin tän elokuun aikana olen ollu suosiossa.

        Onneksi on tämä ystävä,hänen kanssa puhutaan miesasioista,ja siitä tuskasta.
        Hänellä on tarot-kortit ja katsotaan aina niistä vastauksia.

        Hän antoi luettavaksi Minä olen-lehtiä,ja siitä löysin uuden maailman.Minulla on toisenlaiset tarot-kortit tällä hetkellä ja ostin myös Löydä sisäinen jumalattaresi- kortit.Kirjojen kanssa tietysti,että osaan tulkata niitä.

        Lehdissä on pitkät pätkät eri kirjoista,tilasin aika monta minua kiinnostavaa kirjaa.Kun luen näitä lehtiä,katson korteista,ylitseni virtaa valtavan hyvä olo.Sydänsuru helpottaa.

        Minulla on myös toinen muutos tulossa elämässäni.Olen ollut pitkään masennus ja uupumiskierteessä työni ja lasten kanssa.Olen ollu psyk.osastolla 4 kertaa,monta sairaslomaa kotona tai päiväosastolla,kuuden vuoden ajan.

        Olen eronnut 9v sitten,lapset ovat nyt teini-iässä,nuorempi on ollut"vaikea tapaus" aina.Hän on kaksonen ja hän syö kaikki voimani.Toinen on oinas,hän on helpompi mutta joskus tosi jästi.

        Siinä on kunnon soppa,uuvuttava raskas työ,oinas,kaksonen ja neitsyt yhdessä ja teini-ikä,minun sekava rakkauselämä sydän suruineen.Olen polttanu näpit kahden muunkin miehen kanssa,kuluneen kahden vuoden aikana.

        Nyt työasiani on hoidossa,pidettiin palaveri.Minun piti päästä työkiertoon.Siis piti.Mutta toinen osapuoli ei suostunut,joten työtaakastani vähennetään 20min työt.

        Olin niin katkera ja pettynyt,tiesin jo etukäteen että hän ei tule suostumaan,koska minun osaton työ on hullun hommaa,ja liian raskasta henkisesti ja psyykkisesti,ei sinne kukaan halua.Sijaiset pimahtaa kolmessa viikossa,minä olen ollut siellä yli 7 vuotta!

        Nyt tuli raja vastaan.Minulla on ollut selkäsärkyä ainakin kolme vuotta,nyt palattuani töihin saikulta ja kesälomalta,pamahti selkä lopullisesti.

        En kykene tekemään työtä.Olen nyt selän takia saikulla.Sain tänään lähetteen fysioterapiaan ja tulehduskipulääkettä.En todellakaan halua enää tehdä sitä työtä,helpotetulla 20 minuutilla.
        En kestä sitä enää fyysisesti enkä psyykkisesti.Toivon että saan siirron muualle.

        Minä en ole edes vakituinen,olen ollu määräaikainen tän reilu 7v,kerran on sanottu irti,että lomat paloi.Sit kahden viikon päästä otettiin takaisin.

        Ei täs muuta kummempaa,tuskin kukaan vaihtasi osia minun kanssa.Kuitenkin uskon vahvasti että muutos tulee,kortitkin sanoo niin.Kaikki käy vaan kärsimyksen kautta ja niin fucking hitaasti.

        Toivon että tässä neitsyen syyskuun tähtisateessa löydän lopultakin vastarakkautta,läheisyyden kaipuuni on pohjaton.

        Toivottavasti tää ei kuullosta valitusvirreltä,tää on analyysi ja yhteenveto.Uskoni ei ihan täysin ole vielä mennyt.

        siis minä olen yli puolet vanhempi kuin tämä mies,tietenkin,sorry.......


      • Neitsytnainen
        neitsyt 31.08-63 kirjoitti:

        Olen ystävystynyt tänä kesänä erään neitsyt-naisen kanssa.Hän on itseasiassa ollut ylä-asteella rinnakkaisluokalla.
        Hänellä on sama etunimi ja toinekin nimi.....!

        Hän on valtavan näyttävä nainen,naisellinen,hieman salaperäinen kuten minäkin tippaakaan kehumatta.

        Hän tulkitsee ja kertoo horoskooppeja,ja olen tiennyt että elokuun ekasta viikosta alkaen olemme suosiossa,niin sanotusti.

        Ollaan liikuttu baareissa ja käyty katsomassa bändejä.Miehet pörrää ympärillä.Varsinkin hänen....minutkin huomataan,mutta olen sen verran kokenut kipeetä muutaman miehen kanssa,kahden kuluneen vuoden aikana,että olen vaikeasti lähestyttävä.

        Rakastuin keväällä 20v mieheen,hän on yli puolet minua vanhempi.Suhde oli aika myrskyisä,tavattiin yhden viikonlopun verran,mut ne puhelut,tekstarit ja varsinkin se mitä hän kirjoitti nettiin,minusta.

        Hirveitä loukkauksia,sovintoja ja taas loukkauksia.En tietenkään kuvitellu oikeaa suhdetta,puhuttiin siitä.Mut olisin voinu käydä seksisuhteeseen.Kaikki kaatui parin viikon sisällä,kahden kuukauden päästä yhteydenpito loppui yhteisestä sopimuksesta.

        En saa häntä mielestä,pahin tuska on helpottanut.Mut sen viikonlopun muistot palaa aina mieleen.Minulla on n.24 valokuvaa,joita katselen joskus ja suren.

        Tän takia en kauheasti halua miesseuraa,onhan se imartelevaa kun nuoret ja vanhemmatkin katselee ja hymyilee,tulee juttelemaan.Varsinkin tän elokuun aikana olen ollu suosiossa.

        Onneksi on tämä ystävä,hänen kanssa puhutaan miesasioista,ja siitä tuskasta.
        Hänellä on tarot-kortit ja katsotaan aina niistä vastauksia.

        Hän antoi luettavaksi Minä olen-lehtiä,ja siitä löysin uuden maailman.Minulla on toisenlaiset tarot-kortit tällä hetkellä ja ostin myös Löydä sisäinen jumalattaresi- kortit.Kirjojen kanssa tietysti,että osaan tulkata niitä.

        Lehdissä on pitkät pätkät eri kirjoista,tilasin aika monta minua kiinnostavaa kirjaa.Kun luen näitä lehtiä,katson korteista,ylitseni virtaa valtavan hyvä olo.Sydänsuru helpottaa.

        Minulla on myös toinen muutos tulossa elämässäni.Olen ollut pitkään masennus ja uupumiskierteessä työni ja lasten kanssa.Olen ollu psyk.osastolla 4 kertaa,monta sairaslomaa kotona tai päiväosastolla,kuuden vuoden ajan.

        Olen eronnut 9v sitten,lapset ovat nyt teini-iässä,nuorempi on ollut"vaikea tapaus" aina.Hän on kaksonen ja hän syö kaikki voimani.Toinen on oinas,hän on helpompi mutta joskus tosi jästi.

        Siinä on kunnon soppa,uuvuttava raskas työ,oinas,kaksonen ja neitsyt yhdessä ja teini-ikä,minun sekava rakkauselämä sydän suruineen.Olen polttanu näpit kahden muunkin miehen kanssa,kuluneen kahden vuoden aikana.

        Nyt työasiani on hoidossa,pidettiin palaveri.Minun piti päästä työkiertoon.Siis piti.Mutta toinen osapuoli ei suostunut,joten työtaakastani vähennetään 20min työt.

        Olin niin katkera ja pettynyt,tiesin jo etukäteen että hän ei tule suostumaan,koska minun osaton työ on hullun hommaa,ja liian raskasta henkisesti ja psyykkisesti,ei sinne kukaan halua.Sijaiset pimahtaa kolmessa viikossa,minä olen ollut siellä yli 7 vuotta!

        Nyt tuli raja vastaan.Minulla on ollut selkäsärkyä ainakin kolme vuotta,nyt palattuani töihin saikulta ja kesälomalta,pamahti selkä lopullisesti.

        En kykene tekemään työtä.Olen nyt selän takia saikulla.Sain tänään lähetteen fysioterapiaan ja tulehduskipulääkettä.En todellakaan halua enää tehdä sitä työtä,helpotetulla 20 minuutilla.
        En kestä sitä enää fyysisesti enkä psyykkisesti.Toivon että saan siirron muualle.

        Minä en ole edes vakituinen,olen ollu määräaikainen tän reilu 7v,kerran on sanottu irti,että lomat paloi.Sit kahden viikon päästä otettiin takaisin.

        Ei täs muuta kummempaa,tuskin kukaan vaihtasi osia minun kanssa.Kuitenkin uskon vahvasti että muutos tulee,kortitkin sanoo niin.Kaikki käy vaan kärsimyksen kautta ja niin fucking hitaasti.

        Toivon että tässä neitsyen syyskuun tähtisateessa löydän lopultakin vastarakkautta,läheisyyden kaipuuni on pohjaton.

        Toivottavasti tää ei kuullosta valitusvirreltä,tää on analyysi ja yhteenveto.Uskoni ei ihan täysin ole vielä mennyt.

        Hei! Kirjoituksesi kosketti, olet kokenut paljon ja olet vaikeassa elämäntilanteessa. Koska me täällä keskusteluissa ei olla asiantuntijoita enkä sinuna ihan kortteihinkaan pelkästään luottaisi, ehdotan, että menisit juttelemaan vaikkapa työpaikkasi työterveyshoitajan kanssa. Hänen tehtävänsä on kuunnella sinua ja tarvittaessa ohjata eteenpäin asiantuntijoiden juttusille. Voimia sinulle!


      • neitsyt m
        neitsyt 31.08-63 kirjoitti:

        Olen ystävystynyt tänä kesänä erään neitsyt-naisen kanssa.Hän on itseasiassa ollut ylä-asteella rinnakkaisluokalla.
        Hänellä on sama etunimi ja toinekin nimi.....!

        Hän on valtavan näyttävä nainen,naisellinen,hieman salaperäinen kuten minäkin tippaakaan kehumatta.

        Hän tulkitsee ja kertoo horoskooppeja,ja olen tiennyt että elokuun ekasta viikosta alkaen olemme suosiossa,niin sanotusti.

        Ollaan liikuttu baareissa ja käyty katsomassa bändejä.Miehet pörrää ympärillä.Varsinkin hänen....minutkin huomataan,mutta olen sen verran kokenut kipeetä muutaman miehen kanssa,kahden kuluneen vuoden aikana,että olen vaikeasti lähestyttävä.

        Rakastuin keväällä 20v mieheen,hän on yli puolet minua vanhempi.Suhde oli aika myrskyisä,tavattiin yhden viikonlopun verran,mut ne puhelut,tekstarit ja varsinkin se mitä hän kirjoitti nettiin,minusta.

        Hirveitä loukkauksia,sovintoja ja taas loukkauksia.En tietenkään kuvitellu oikeaa suhdetta,puhuttiin siitä.Mut olisin voinu käydä seksisuhteeseen.Kaikki kaatui parin viikon sisällä,kahden kuukauden päästä yhteydenpito loppui yhteisestä sopimuksesta.

        En saa häntä mielestä,pahin tuska on helpottanut.Mut sen viikonlopun muistot palaa aina mieleen.Minulla on n.24 valokuvaa,joita katselen joskus ja suren.

        Tän takia en kauheasti halua miesseuraa,onhan se imartelevaa kun nuoret ja vanhemmatkin katselee ja hymyilee,tulee juttelemaan.Varsinkin tän elokuun aikana olen ollu suosiossa.

        Onneksi on tämä ystävä,hänen kanssa puhutaan miesasioista,ja siitä tuskasta.
        Hänellä on tarot-kortit ja katsotaan aina niistä vastauksia.

        Hän antoi luettavaksi Minä olen-lehtiä,ja siitä löysin uuden maailman.Minulla on toisenlaiset tarot-kortit tällä hetkellä ja ostin myös Löydä sisäinen jumalattaresi- kortit.Kirjojen kanssa tietysti,että osaan tulkata niitä.

        Lehdissä on pitkät pätkät eri kirjoista,tilasin aika monta minua kiinnostavaa kirjaa.Kun luen näitä lehtiä,katson korteista,ylitseni virtaa valtavan hyvä olo.Sydänsuru helpottaa.

        Minulla on myös toinen muutos tulossa elämässäni.Olen ollut pitkään masennus ja uupumiskierteessä työni ja lasten kanssa.Olen ollu psyk.osastolla 4 kertaa,monta sairaslomaa kotona tai päiväosastolla,kuuden vuoden ajan.

        Olen eronnut 9v sitten,lapset ovat nyt teini-iässä,nuorempi on ollut"vaikea tapaus" aina.Hän on kaksonen ja hän syö kaikki voimani.Toinen on oinas,hän on helpompi mutta joskus tosi jästi.

        Siinä on kunnon soppa,uuvuttava raskas työ,oinas,kaksonen ja neitsyt yhdessä ja teini-ikä,minun sekava rakkauselämä sydän suruineen.Olen polttanu näpit kahden muunkin miehen kanssa,kuluneen kahden vuoden aikana.

        Nyt työasiani on hoidossa,pidettiin palaveri.Minun piti päästä työkiertoon.Siis piti.Mutta toinen osapuoli ei suostunut,joten työtaakastani vähennetään 20min työt.

        Olin niin katkera ja pettynyt,tiesin jo etukäteen että hän ei tule suostumaan,koska minun osaton työ on hullun hommaa,ja liian raskasta henkisesti ja psyykkisesti,ei sinne kukaan halua.Sijaiset pimahtaa kolmessa viikossa,minä olen ollut siellä yli 7 vuotta!

        Nyt tuli raja vastaan.Minulla on ollut selkäsärkyä ainakin kolme vuotta,nyt palattuani töihin saikulta ja kesälomalta,pamahti selkä lopullisesti.

        En kykene tekemään työtä.Olen nyt selän takia saikulla.Sain tänään lähetteen fysioterapiaan ja tulehduskipulääkettä.En todellakaan halua enää tehdä sitä työtä,helpotetulla 20 minuutilla.
        En kestä sitä enää fyysisesti enkä psyykkisesti.Toivon että saan siirron muualle.

        Minä en ole edes vakituinen,olen ollu määräaikainen tän reilu 7v,kerran on sanottu irti,että lomat paloi.Sit kahden viikon päästä otettiin takaisin.

        Ei täs muuta kummempaa,tuskin kukaan vaihtasi osia minun kanssa.Kuitenkin uskon vahvasti että muutos tulee,kortitkin sanoo niin.Kaikki käy vaan kärsimyksen kautta ja niin fucking hitaasti.

        Toivon että tässä neitsyen syyskuun tähtisateessa löydän lopultakin vastarakkautta,läheisyyden kaipuuni on pohjaton.

        Toivottavasti tää ei kuullosta valitusvirreltä,tää on analyysi ja yhteenveto.Uskoni ei ihan täysin ole vielä mennyt.

        Kylläpä veti aika hiljaiseksi tuota lukiessa... Voisi tosiaan olla hyvä jos hakisit keskustelu-apua, koska sulla on ollut todella vaikeaa. Pelkästään sillä, että saa puhua sitä ahdistusta/pahaa oloa itsestään ulos on valtavan suuri vaikutus.

        Sun kirjoituksen viimeinen lause kuulosti mun korviin hyvältä: et ole menettänyt toivoasi. Erittäin jees =)Minäkin toivotan sulle paljon voimia.


      • codetsu
        neitsyt 31.08-63 kirjoitti:

        Olen ystävystynyt tänä kesänä erään neitsyt-naisen kanssa.Hän on itseasiassa ollut ylä-asteella rinnakkaisluokalla.
        Hänellä on sama etunimi ja toinekin nimi.....!

        Hän on valtavan näyttävä nainen,naisellinen,hieman salaperäinen kuten minäkin tippaakaan kehumatta.

        Hän tulkitsee ja kertoo horoskooppeja,ja olen tiennyt että elokuun ekasta viikosta alkaen olemme suosiossa,niin sanotusti.

        Ollaan liikuttu baareissa ja käyty katsomassa bändejä.Miehet pörrää ympärillä.Varsinkin hänen....minutkin huomataan,mutta olen sen verran kokenut kipeetä muutaman miehen kanssa,kahden kuluneen vuoden aikana,että olen vaikeasti lähestyttävä.

        Rakastuin keväällä 20v mieheen,hän on yli puolet minua vanhempi.Suhde oli aika myrskyisä,tavattiin yhden viikonlopun verran,mut ne puhelut,tekstarit ja varsinkin se mitä hän kirjoitti nettiin,minusta.

        Hirveitä loukkauksia,sovintoja ja taas loukkauksia.En tietenkään kuvitellu oikeaa suhdetta,puhuttiin siitä.Mut olisin voinu käydä seksisuhteeseen.Kaikki kaatui parin viikon sisällä,kahden kuukauden päästä yhteydenpito loppui yhteisestä sopimuksesta.

        En saa häntä mielestä,pahin tuska on helpottanut.Mut sen viikonlopun muistot palaa aina mieleen.Minulla on n.24 valokuvaa,joita katselen joskus ja suren.

        Tän takia en kauheasti halua miesseuraa,onhan se imartelevaa kun nuoret ja vanhemmatkin katselee ja hymyilee,tulee juttelemaan.Varsinkin tän elokuun aikana olen ollu suosiossa.

        Onneksi on tämä ystävä,hänen kanssa puhutaan miesasioista,ja siitä tuskasta.
        Hänellä on tarot-kortit ja katsotaan aina niistä vastauksia.

        Hän antoi luettavaksi Minä olen-lehtiä,ja siitä löysin uuden maailman.Minulla on toisenlaiset tarot-kortit tällä hetkellä ja ostin myös Löydä sisäinen jumalattaresi- kortit.Kirjojen kanssa tietysti,että osaan tulkata niitä.

        Lehdissä on pitkät pätkät eri kirjoista,tilasin aika monta minua kiinnostavaa kirjaa.Kun luen näitä lehtiä,katson korteista,ylitseni virtaa valtavan hyvä olo.Sydänsuru helpottaa.

        Minulla on myös toinen muutos tulossa elämässäni.Olen ollut pitkään masennus ja uupumiskierteessä työni ja lasten kanssa.Olen ollu psyk.osastolla 4 kertaa,monta sairaslomaa kotona tai päiväosastolla,kuuden vuoden ajan.

        Olen eronnut 9v sitten,lapset ovat nyt teini-iässä,nuorempi on ollut"vaikea tapaus" aina.Hän on kaksonen ja hän syö kaikki voimani.Toinen on oinas,hän on helpompi mutta joskus tosi jästi.

        Siinä on kunnon soppa,uuvuttava raskas työ,oinas,kaksonen ja neitsyt yhdessä ja teini-ikä,minun sekava rakkauselämä sydän suruineen.Olen polttanu näpit kahden muunkin miehen kanssa,kuluneen kahden vuoden aikana.

        Nyt työasiani on hoidossa,pidettiin palaveri.Minun piti päästä työkiertoon.Siis piti.Mutta toinen osapuoli ei suostunut,joten työtaakastani vähennetään 20min työt.

        Olin niin katkera ja pettynyt,tiesin jo etukäteen että hän ei tule suostumaan,koska minun osaton työ on hullun hommaa,ja liian raskasta henkisesti ja psyykkisesti,ei sinne kukaan halua.Sijaiset pimahtaa kolmessa viikossa,minä olen ollut siellä yli 7 vuotta!

        Nyt tuli raja vastaan.Minulla on ollut selkäsärkyä ainakin kolme vuotta,nyt palattuani töihin saikulta ja kesälomalta,pamahti selkä lopullisesti.

        En kykene tekemään työtä.Olen nyt selän takia saikulla.Sain tänään lähetteen fysioterapiaan ja tulehduskipulääkettä.En todellakaan halua enää tehdä sitä työtä,helpotetulla 20 minuutilla.
        En kestä sitä enää fyysisesti enkä psyykkisesti.Toivon että saan siirron muualle.

        Minä en ole edes vakituinen,olen ollu määräaikainen tän reilu 7v,kerran on sanottu irti,että lomat paloi.Sit kahden viikon päästä otettiin takaisin.

        Ei täs muuta kummempaa,tuskin kukaan vaihtasi osia minun kanssa.Kuitenkin uskon vahvasti että muutos tulee,kortitkin sanoo niin.Kaikki käy vaan kärsimyksen kautta ja niin fucking hitaasti.

        Toivon että tässä neitsyen syyskuun tähtisateessa löydän lopultakin vastarakkautta,läheisyyden kaipuuni on pohjaton.

        Toivottavasti tää ei kuullosta valitusvirreltä,tää on analyysi ja yhteenveto.Uskoni ei ihan täysin ole vielä mennyt.

        kuulostaa aika syvältä uimiselta ':(
        toivottavasti se ei kuitenkaan lannista sinua
        koska passivinen odottaminen ei nyt todellakaan kannata
        vaikka monesti itse luotan siihen että asiat tapahtuvat ja tulevat eteen omalla painollaan ja jokaiselle karikolle matkan varrella on jokin syy miksi niitä eteeni asetellaan
        toivon että voima on vielä sinullakin säästössä ei vastoinkäymiset ikuisesti jatku jossain on se alamäkikin olemassa mutta se pitää osata nähdä ja kääntää katse aurinkoon silloin kuin siihen on tilaisuus

        voimia sinne me selviämme kyllä !


      • neitsyt 31.8-63
        codetsu kirjoitti:

        kuulostaa aika syvältä uimiselta ':(
        toivottavasti se ei kuitenkaan lannista sinua
        koska passivinen odottaminen ei nyt todellakaan kannata
        vaikka monesti itse luotan siihen että asiat tapahtuvat ja tulevat eteen omalla painollaan ja jokaiselle karikolle matkan varrella on jokin syy miksi niitä eteeni asetellaan
        toivon että voima on vielä sinullakin säästössä ei vastoinkäymiset ikuisesti jatku jossain on se alamäkikin olemassa mutta se pitää osata nähdä ja kääntää katse aurinkoon silloin kuin siihen on tilaisuus

        voimia sinne me selviämme kyllä !

        ...kannustavista sanoista,olen aika päreinä,mutta en vielä luovuta.Olen kokenut useasti tunteen:"kuinka paljon ihminen saa kestää,ennen kuin se sekoaa"..........se tunne ei ole mukava.

        Vielä tuosta nuorukaisesta,hän on vaaka.Juu tiedän että se on vaikea merkki,ex-mieheni oli vaaka.Jossain ketjussa luki:vaaka on selkäänpuukottaja.Se on hyvin totta,meillä oli aivan ihanaa yhdessä,sit tuli ne puukotukset.Anteeksi kaikki vaakaihmiset,en halua yleistää.Yksi hyvä ystäväni on vaaka,eikä hän puukota koskaan.Hän on kylläkin naisvaaka...

        Nämä kaksi muuta miestä olivat vesimies ja oinas.Mikään näistä ei ole sopiva herkälle neitsykäiselle,myös he puukottivat pahasti.Vesimies oli todella teflon,mutta hänen kanssa olin seksuaalisesti samoilla vesillä,uimme aika syvillä vesillä......Hänen kanssa olen kokenut upeimmat hetket.

        Noh,anyway.Minun on todella vaikea päästä yli miehestä johon rakastun.Tätä vesimiestä rakastin eniten,suhde kesti n10kk.Siis seksisuhdehan se oli hyvin pitkälti.

        Onneksi tää vaaka asuu kaukana,jos olisimme tavanneet useammin,olisin rakastunut häneen vielä syvemmin.Hän sanoi että jos asuisin samassa kaupungissa,hän tulisi joka päivä minun luo.Parempi niin,että en asu.Minuun sattui ihan tarpeeksi,kaikki ne negatiiviset asiat.Sitä viikonloppua en kuitenkaan unohda koskaan.Se oli unohtumaton monessakin mielessä..

        Jos nyt ihan totta puhutaan,minulla ei ole koskaan ollut suhdetta,jossa ei olis tarvinnu pelätä että toinen pettää,jättää,loukkaa yms.Ja minusta se on aika sääli,minua rakastavampaa ja uskollisempaa ihmistä saa hakea.

        En tiedä mikä mättää?Ulkonäkö on ok,minusta pidetään,mutta?Olenko sit liian kiltti?Siedän liikaa huonoa käytöstä,en suutu,huuda yms.vaikka minua sattuu ja pahoitan mieleni.Lähinnä vaan itken ja sitäkin salaa.

        En vissiin ole koskaan kasvanut aikuiseksi,taidan olla ihan lapsi.En osaa pitää puoliani,töissä enkä kotona,en miesten kanssa.

        Nyt kuitenkin panostan itseni hoitamiseen.Sain lähetteen fysioterapiaan,10 käyntiä.Varaan ajan terkkarille.Miehiä en vilkuile,tai voihan sitä katsoa,mutta parannan nää haavani rauhassa.

        Odotan syyskuun tähtisadetta,jotain hyvää on tulossa.Ihan varmasti.Jotain?


      • neitsyt m
        neitsyt 31.8-63 kirjoitti:

        ...kannustavista sanoista,olen aika päreinä,mutta en vielä luovuta.Olen kokenut useasti tunteen:"kuinka paljon ihminen saa kestää,ennen kuin se sekoaa"..........se tunne ei ole mukava.

        Vielä tuosta nuorukaisesta,hän on vaaka.Juu tiedän että se on vaikea merkki,ex-mieheni oli vaaka.Jossain ketjussa luki:vaaka on selkäänpuukottaja.Se on hyvin totta,meillä oli aivan ihanaa yhdessä,sit tuli ne puukotukset.Anteeksi kaikki vaakaihmiset,en halua yleistää.Yksi hyvä ystäväni on vaaka,eikä hän puukota koskaan.Hän on kylläkin naisvaaka...

        Nämä kaksi muuta miestä olivat vesimies ja oinas.Mikään näistä ei ole sopiva herkälle neitsykäiselle,myös he puukottivat pahasti.Vesimies oli todella teflon,mutta hänen kanssa olin seksuaalisesti samoilla vesillä,uimme aika syvillä vesillä......Hänen kanssa olen kokenut upeimmat hetket.

        Noh,anyway.Minun on todella vaikea päästä yli miehestä johon rakastun.Tätä vesimiestä rakastin eniten,suhde kesti n10kk.Siis seksisuhdehan se oli hyvin pitkälti.

        Onneksi tää vaaka asuu kaukana,jos olisimme tavanneet useammin,olisin rakastunut häneen vielä syvemmin.Hän sanoi että jos asuisin samassa kaupungissa,hän tulisi joka päivä minun luo.Parempi niin,että en asu.Minuun sattui ihan tarpeeksi,kaikki ne negatiiviset asiat.Sitä viikonloppua en kuitenkaan unohda koskaan.Se oli unohtumaton monessakin mielessä..

        Jos nyt ihan totta puhutaan,minulla ei ole koskaan ollut suhdetta,jossa ei olis tarvinnu pelätä että toinen pettää,jättää,loukkaa yms.Ja minusta se on aika sääli,minua rakastavampaa ja uskollisempaa ihmistä saa hakea.

        En tiedä mikä mättää?Ulkonäkö on ok,minusta pidetään,mutta?Olenko sit liian kiltti?Siedän liikaa huonoa käytöstä,en suutu,huuda yms.vaikka minua sattuu ja pahoitan mieleni.Lähinnä vaan itken ja sitäkin salaa.

        En vissiin ole koskaan kasvanut aikuiseksi,taidan olla ihan lapsi.En osaa pitää puoliani,töissä enkä kotona,en miesten kanssa.

        Nyt kuitenkin panostan itseni hoitamiseen.Sain lähetteen fysioterapiaan,10 käyntiä.Varaan ajan terkkarille.Miehiä en vilkuile,tai voihan sitä katsoa,mutta parannan nää haavani rauhassa.

        Odotan syyskuun tähtisadetta,jotain hyvää on tulossa.Ihan varmasti.Jotain?

        Olen kuullut sanonnan ettei ihmiselle anneta kannettavaksi enempää kuin jaksaa kaatumatta kantaa. Kaikki saavat omalla kohdallaan päättää pitääkö tuo paikkansa vai ei.

        Ehkä hieman ironinen yhteensattuma, että mulla on kaksi perättäistä kokemusta vaaka-naisista. Molemmat päättyivät enemmän tai vähemmän katastrofiin. Tulin siihen lopputulokseen, että neitsyt ja vaaka ei oikein sovi yhteen parisuhteen kannalta. Ja tämä on vain näppituntuma, eikä mikään ehdoton fakta.

        Tätä seuraavaa asiaa en voi tarpeeksi painottaa: älä helvetissä ajattele, että olisit jotenkin viallinen ihminen. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Kaikki ihmissuhteet ei vaan kanna läpi elämän. Joistain suhteista jää paljon hyviä muistoja ja ok fiilikset ja joistain suhteista jää pelkästään pa*skan maku suuhun.

        Liika kiltteys ja rauhallisuus taitaa olla neitsyillä ihan perusluonteessa. Eipä me suuremmin riehuta tai räyhätä =)

        Ja niinkuin neitsytnaiselle sanoin aikaisemmin tässä keskustelussa, sanon saman sulle: Ikinä ei tiedä mitä hyvää seuraavan nurkan takana odottaa =) Joten pää pystyyn ja sisulla eteenpäin.


      • neitsyt 3108-63
        neitsyt m kirjoitti:

        Olen kuullut sanonnan ettei ihmiselle anneta kannettavaksi enempää kuin jaksaa kaatumatta kantaa. Kaikki saavat omalla kohdallaan päättää pitääkö tuo paikkansa vai ei.

        Ehkä hieman ironinen yhteensattuma, että mulla on kaksi perättäistä kokemusta vaaka-naisista. Molemmat päättyivät enemmän tai vähemmän katastrofiin. Tulin siihen lopputulokseen, että neitsyt ja vaaka ei oikein sovi yhteen parisuhteen kannalta. Ja tämä on vain näppituntuma, eikä mikään ehdoton fakta.

        Tätä seuraavaa asiaa en voi tarpeeksi painottaa: älä helvetissä ajattele, että olisit jotenkin viallinen ihminen. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Kaikki ihmissuhteet ei vaan kanna läpi elämän. Joistain suhteista jää paljon hyviä muistoja ja ok fiilikset ja joistain suhteista jää pelkästään pa*skan maku suuhun.

        Liika kiltteys ja rauhallisuus taitaa olla neitsyillä ihan perusluonteessa. Eipä me suuremmin riehuta tai räyhätä =)

        Ja niinkuin neitsytnaiselle sanoin aikaisemmin tässä keskustelussa, sanon saman sulle: Ikinä ei tiedä mitä hyvää seuraavan nurkan takana odottaa =) Joten pää pystyyn ja sisulla eteenpäin.

        Niinhän se menee että sitä alkaa etsiä vikaa itsestä,kun ihmissuhde menee pieleen.Ja neitsythän on kriittinen itselleen,jos muillekkin.

        On hyvin totta nää horoskooppien luonteenkuvaukset,toki jokaisellahan on oma persoona pelissä,eikä ihan kaikki päde.Mut kyl vaan aika hyvin pitää kutinsa.

        Tunnen tosi monta rapua,yhden härän,pari skorpionia.On kokemusta oinaasta,vesimiehestä,vaaoista,kaksosista.Kaksonen ja härkä työkaverina on ihan painajaista.7v kokemus siitäkin.

        Neitsyeitä en tunne kuin tän yhden naisen,haluaisin tuntea enemmänkin neitsyeitä.Ikäänkuin puhuisi samaa kieltä.Siksi kai tupsahdin tälle sivulle.

        En vaan kovin kauan pysty istumaan tän säryn takia.Pitää joskus lukea näitä juttuja kauemmin,kun paranen.

        Minulle sopisi härkä tai rapu.Yhtään mieshärkää ei ole tullu vastaan,nää ravut on suuri osa naisia.Yksi on mies,hänellä on vaikea persoonallisuushäiriö,joten ollaan vaan kavereita.

        Minä kysyn aina kaikilta jossain vaiheessa horoskooppimerkkiä,on jotenkin pakko saada tietää.Joskus arvailen ja harvoin menee metsään.Töissäkin katson ihmisen syntymäaikaa,siitä saa selville horoskooppimerkin.(olen tekemisissä ihmisten kanssa,olen sairaalassa töissä)

        Olen hirveä kiinnostunut tästä "rajatiedosta"koska olen myös ikuinen lapsi,vähän oman tien kulkija,ja tiedonjanoni on loputon.Minulle tulee niin hyvä olo,en tietty usko ihan sokeana kaikkea mitä luen,olen kriittinen aina jossain kohtaa.

        Ehkä "henkisyys"kantaa minut tän vaikean ajan yli,kipu syö hermoja ja voimia.Kun ei voi edes kävellä,asun lähellä kaupunkia ja satamaa.Tulee hirveä syyllisyys,kun joka paikkaan pitää mennä autolla.Satamassa ja rannalla olis kivaa kävellä,lepuuttaa silmää ja hermoja.

        Tää meni nyt tosi kauas keskustelun aloituksesta,mut eiks nää aika usein menekin.Asiasta kukkalaatikkoon.....
        Kiitos kun saan ymmärrystä,se helpottaa oloa huomattavasti.

        Nyt katson päivän viestin jumalattarelta....


      • Neitsyelle
        neitsyt 31.8-63 kirjoitti:

        ...kannustavista sanoista,olen aika päreinä,mutta en vielä luovuta.Olen kokenut useasti tunteen:"kuinka paljon ihminen saa kestää,ennen kuin se sekoaa"..........se tunne ei ole mukava.

        Vielä tuosta nuorukaisesta,hän on vaaka.Juu tiedän että se on vaikea merkki,ex-mieheni oli vaaka.Jossain ketjussa luki:vaaka on selkäänpuukottaja.Se on hyvin totta,meillä oli aivan ihanaa yhdessä,sit tuli ne puukotukset.Anteeksi kaikki vaakaihmiset,en halua yleistää.Yksi hyvä ystäväni on vaaka,eikä hän puukota koskaan.Hän on kylläkin naisvaaka...

        Nämä kaksi muuta miestä olivat vesimies ja oinas.Mikään näistä ei ole sopiva herkälle neitsykäiselle,myös he puukottivat pahasti.Vesimies oli todella teflon,mutta hänen kanssa olin seksuaalisesti samoilla vesillä,uimme aika syvillä vesillä......Hänen kanssa olen kokenut upeimmat hetket.

        Noh,anyway.Minun on todella vaikea päästä yli miehestä johon rakastun.Tätä vesimiestä rakastin eniten,suhde kesti n10kk.Siis seksisuhdehan se oli hyvin pitkälti.

        Onneksi tää vaaka asuu kaukana,jos olisimme tavanneet useammin,olisin rakastunut häneen vielä syvemmin.Hän sanoi että jos asuisin samassa kaupungissa,hän tulisi joka päivä minun luo.Parempi niin,että en asu.Minuun sattui ihan tarpeeksi,kaikki ne negatiiviset asiat.Sitä viikonloppua en kuitenkaan unohda koskaan.Se oli unohtumaton monessakin mielessä..

        Jos nyt ihan totta puhutaan,minulla ei ole koskaan ollut suhdetta,jossa ei olis tarvinnu pelätä että toinen pettää,jättää,loukkaa yms.Ja minusta se on aika sääli,minua rakastavampaa ja uskollisempaa ihmistä saa hakea.

        En tiedä mikä mättää?Ulkonäkö on ok,minusta pidetään,mutta?Olenko sit liian kiltti?Siedän liikaa huonoa käytöstä,en suutu,huuda yms.vaikka minua sattuu ja pahoitan mieleni.Lähinnä vaan itken ja sitäkin salaa.

        En vissiin ole koskaan kasvanut aikuiseksi,taidan olla ihan lapsi.En osaa pitää puoliani,töissä enkä kotona,en miesten kanssa.

        Nyt kuitenkin panostan itseni hoitamiseen.Sain lähetteen fysioterapiaan,10 käyntiä.Varaan ajan terkkarille.Miehiä en vilkuile,tai voihan sitä katsoa,mutta parannan nää haavani rauhassa.

        Odotan syyskuun tähtisadetta,jotain hyvää on tulossa.Ihan varmasti.Jotain?

        Toivoo muuan Rapu..Jolle horoskooppi on aina neitsyttä povannut, vaan ei ole tullut vastaan..
        Leijonan kynsissä raavittuna ja pohjamutia syksynpimeydessä vaeltavana koetan valonpilkahdusta etsiä..jaksellaan..


      • neitsyt m
        neitsyt 3108-63 kirjoitti:

        Niinhän se menee että sitä alkaa etsiä vikaa itsestä,kun ihmissuhde menee pieleen.Ja neitsythän on kriittinen itselleen,jos muillekkin.

        On hyvin totta nää horoskooppien luonteenkuvaukset,toki jokaisellahan on oma persoona pelissä,eikä ihan kaikki päde.Mut kyl vaan aika hyvin pitää kutinsa.

        Tunnen tosi monta rapua,yhden härän,pari skorpionia.On kokemusta oinaasta,vesimiehestä,vaaoista,kaksosista.Kaksonen ja härkä työkaverina on ihan painajaista.7v kokemus siitäkin.

        Neitsyeitä en tunne kuin tän yhden naisen,haluaisin tuntea enemmänkin neitsyeitä.Ikäänkuin puhuisi samaa kieltä.Siksi kai tupsahdin tälle sivulle.

        En vaan kovin kauan pysty istumaan tän säryn takia.Pitää joskus lukea näitä juttuja kauemmin,kun paranen.

        Minulle sopisi härkä tai rapu.Yhtään mieshärkää ei ole tullu vastaan,nää ravut on suuri osa naisia.Yksi on mies,hänellä on vaikea persoonallisuushäiriö,joten ollaan vaan kavereita.

        Minä kysyn aina kaikilta jossain vaiheessa horoskooppimerkkiä,on jotenkin pakko saada tietää.Joskus arvailen ja harvoin menee metsään.Töissäkin katson ihmisen syntymäaikaa,siitä saa selville horoskooppimerkin.(olen tekemisissä ihmisten kanssa,olen sairaalassa töissä)

        Olen hirveä kiinnostunut tästä "rajatiedosta"koska olen myös ikuinen lapsi,vähän oman tien kulkija,ja tiedonjanoni on loputon.Minulle tulee niin hyvä olo,en tietty usko ihan sokeana kaikkea mitä luen,olen kriittinen aina jossain kohtaa.

        Ehkä "henkisyys"kantaa minut tän vaikean ajan yli,kipu syö hermoja ja voimia.Kun ei voi edes kävellä,asun lähellä kaupunkia ja satamaa.Tulee hirveä syyllisyys,kun joka paikkaan pitää mennä autolla.Satamassa ja rannalla olis kivaa kävellä,lepuuttaa silmää ja hermoja.

        Tää meni nyt tosi kauas keskustelun aloituksesta,mut eiks nää aika usein menekin.Asiasta kukkalaatikkoon.....
        Kiitos kun saan ymmärrystä,se helpottaa oloa huomattavasti.

        Nyt katson päivän viestin jumalattarelta....

        No joo, me neitsyet ollaan melkoisen itsekriittisiä. Se voi olla hyvä tai huono juttu tilanteesta riippuen.

        Rajatieto on aiheena melkoisen mielenkiintoinen, ehkäpä sen takia, ettei sitä pysty järjellä ja logiikalla selittämään =)

        Samanhenkisten ihmisten kanssa saa aikaiseksi hyviä keskusteluja/väittelyitä. Voisin oikeastaan ihan hetken mielijohteesta laittaa mun s-postiosoitteen tänne. Haluan ihan piruuttani katsoa, millaisiin ihmisiin sitä mahtaa tätä kautta törmätä =) [email protected]


      • lønne
        Neitsyelle kirjoitti:

        Toivoo muuan Rapu..Jolle horoskooppi on aina neitsyttä povannut, vaan ei ole tullut vastaan..
        Leijonan kynsissä raavittuna ja pohjamutia syksynpimeydessä vaeltavana koetan valonpilkahdusta etsiä..jaksellaan..

        olen aikainen sellainen ja tuli neitsyt eteeni. valehteli,kiero pihi,kauhee muutenkin ja viela luuli etta,oli tarpeeksi monelle naiselle,huh!!hae harka jos halaut ihanan ja turvallisen miehen, skorppari jos halaut ihanan rakastelijan.neitsyt kun ei osaa edes sita taitoa


    • muija87777

      silloin kun muutin toukokuus tänne treella niin mul elämää muuti täysiin erilaiseks ja sama juttu kun sullakin mä en ole nähnyt edes 5vuottaa sit vanhat tuttut nyt yhtäkkiä kaikki tuttut mul olevat tulleet juttelee jne mist ihme yhtäkkiä kaikki mua muista jne..vähä omituista kyllä..
      mul itse asiaa ei kyl mee hyvin ku pitää ku en oikeen edes halua olla vanhaa kavereiten kaa tai yht äkkiä mut exä tulee vastaa ja sano hei mitäs sul menee jne..oudo kyl juttu että menee niin nyt..onko jollakin sama ongelma kun mulla???

    • niza

      ihan samaa,vanhoja kavereita alkanut tupsahdella ihan sattumalta eteen,todellakin 100km päässä siitä kaupungista missä ennen kaikki asuttiin..nyt taas samoilla kulmilla..ihan pelottaa kuka seuraavaksi..mä sain ihan älyttömän hyvän duunipaikan ja kaikki tosiaan tuntuu muuttuvat ja itse on todella hämmentynyt kaikesta...

    • Virgowomani

      Sama tilanne täällä :)
      Kesäkuusta eteenpäin olen vaihtanut asuntoa ja työpaikkaa, saanut uusia ystäviä ja toteuttanut pitkäaikaisia haaveita.

      • neitsytman

        Keväästä alkaen vaihdoin vakituisen työpaikan ja paikkakuntaa yhden naisen takia!Hyvin meni syksyyn sitten kaikki hajosi käsiin!!Tuli ero lopetin työt vaihdoin paikkakuntaa taas!Hetken mietin mites tässä näin kävi??Ja syntyi päätös et aloitan kaikki alusta ja näin samalla et tässä on mun elämässä uusi mahdollisuus??Nyt kevään aikana oma yritys pystyyn ja netsyt merkkisen naisen kanssa vähän alkavaa juttua saas nähdä miten käy??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe