Sienien suolauksesta sanotaan, että lopuksi laitetaan paino päälle. Hankala lasipurkkiin suolatessa tuo on laittaa. Elikkä mitä teen. Riittääkö tiivis ladonta sieniä ja suolaa vuorotellen ja päällimmäiseksi suolakerros. kiitos ohjeista
Sienien suolaaminen
5
2785
Vastaukset
- ..kyllä...
..., noin on tehty aina ja hyvin säilyvät. Merisuolaa on muistettava panna todella reilusti, eikä muutama ripaus.....
- Suolasieni
Kauanko tuo sulan sulaminen liemeksi kestää?
- Säilyke-Äijä.
Suolasieni kirjoitti:
Kauanko tuo sulan sulaminen liemeksi kestää?
Suolauksen lähes ainoa mahdollinen virhe on se, että suolaa laitataan liian vähän.
Merisuola ei maksa paljon mitään, ja sitä ja ryöpättyjä sieniä laittaa purkkiin kerroksittain, ja samalla painelee sisältöä, että ilmakuplat tulevat pois, niin siinä se.
Ylimmäiseksi kerrokseksi suolaa.
Säilytyksessä suola ja sienissä oleva vesi liukenevat liemeksi, ja ilmakuplatkaan ei haittaa, kun vaan muistaa nyrkkisäännön, että suolaa pitää olla vähintään 20 % kokonaispainosta. Noin.
Paino sienien päällä ei ole välttämättömyys.
Sitä käytti wanha kansa, kun suolaakin piti säästää.
- ja tiukasti kiinni
Toimii!
- pussiin
Minä suolaan aika paljon,ja ämpäriin,tosin minulla on kellari.Olen hakenut kiviä ja pessyt ne.sitten muovipussiin ja painoksi.Pienet kivet toimii varmaan lasipurkissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742