Lue runoni

tomppa2006

Tiedän sinun pitävän
runoista
kirjoitan sinulle
- vain sinulle

Sanat ja säkeet
on pieniä ajatuksia
tästä hetkestä
- rakkaudestani

Kun olen poissa
runoni on muistona
tunteestani
- katoamattomasti

16

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

      näinhän tuo on
      runoista jää jälki
      jos vain haluaa lukea

      rakkaudesta Sinuun
      senkin voi kuoleman
      jälkeen tietää

      jos ei sitä aikaisemmin
      kukaan ymmärrä

      taas sanoma runossasi Tomppa
      ja tietysti pidin:)

      ...hymyilee

      • tomppa2006

        ...olisin voinut kirjoittaa "Lue runoni silloin"...

        Mutta toisin kirjoitettuna runoni olisi kuullostanut vielä enemmän muistokirjoitukselta. Tarkoitin runollani myös, että sitä voi lukea silloin, kun itse ei ole läsnä, siis muuten vaan poissa, kauempana rakkaasta.

        *hymyilee*


    • lindalinda1

      luin runosi, ja pidin lukemastani - tänäänkin.
      Katoamaton on kynäsi jälki.

      • tomppa2006

        ...minut tuntemaan ylpeyttä, aivan vaatimatonta ylpeyttä, mutta kuitenkin...

        Sillä tiedän sinun kynäsi jäljen ja arvostan sanojasi tavattomasti.


    • *MURUKULTA*

      Kivasti häntä muistat kun muistutat,
      'vain sinulle runoni kirjoitan' - henkilökohtaista viestintää,
      josta toinen ei voi olla kun hyvillään! :)

      Iloista elokuun 25 pvää tomppa, toivottelee Murukulta! :)

      • tomppa2006

        ...muunkin signeeraavan runonsa henkilökohtaisesti, heh...

        Ja runon aiheena ja ajatuksissa olevan juuri tietty henkilö.

        Kiitos Muru iloisesta viestistä.

        *hymyilee*


    • Minänoita

      No kah ,luenhan mie,
      ja täytyy sanoa että
      kaunista Tomppaa
      tämäkin = )

      • tomppa2006

        ...kiitos juuri Sinulle, etta luit runoni ja lisäbonuksena, kun kerran pidit...

        *kumarrus*


    • Luin ja huomasin, ettet kadonnut,
      vaan koukkasit takaoikealta taas minuun=)

      *ihQu*

      • tomppa2006

        ...vaan takavasemmalta koukkaan halaamaan sinua...

        Mukava nähdä sinua taas Mari.

        *hymyilee*


    • padme_amidala

      ..katoamattomia sanoja katoamattomasta tunteesta. Kauniisti kirjoitettu sinun miellyttävällä tyylilläsi.

      Kunpa minäkin pystyisin sanomaan jotakin katoamatonta, mutta *huokaus* etsin vielä sitä katoamatonta sanajoukkoa omasta katoamattomasta tunteestani : )

      Onhan sinulla koko joukko hyviä runoja kirjoitettuna tänne. Ne löytyvät tuolta arkistoista (tietoja palstasta) kun häviävät näiltä etusivuilta : )

      Näin meidän kesken voin tunnustaa, että minullakin on runojasi talletettuna, höppänä kun olen hyvien runojen perään : )

      • tomppa2006

        ...rakkaus ei koskaan katoa...

        Älä yhtään aliarvio runojasi, hyviä runoja kirjoitat ja ennenkaikkea positiivisia rakkausrunoja. Kuten varmaan olet huomannut, täällä on hieman synkkyyteen taipuvaa porukkaa. Sinä olet ilopilleri joukossamme!

        Tuosta runojeni tallentamisesta olen oikein otettu. Kiitos. Pakko kertoa tähän liittyen, että olen nähnyt kahden eri ihmisen tallentaneen omalle galleriasivulleen minun runoni. En oikein tiedä mitä siitä ajattelisin. Eihän se kiellettyä ole, mutta kuitenkin?


      • padme_amidala
        tomppa2006 kirjoitti:

        ...rakkaus ei koskaan katoa...

        Älä yhtään aliarvio runojasi, hyviä runoja kirjoitat ja ennenkaikkea positiivisia rakkausrunoja. Kuten varmaan olet huomannut, täällä on hieman synkkyyteen taipuvaa porukkaa. Sinä olet ilopilleri joukossamme!

        Tuosta runojeni tallentamisesta olen oikein otettu. Kiitos. Pakko kertoa tähän liittyen, että olen nähnyt kahden eri ihmisen tallentaneen omalle galleriasivulleen minun runoni. En oikein tiedä mitä siitä ajattelisin. Eihän se kiellettyä ole, mutta kuitenkin?

        ..mutta mielestäni hyviin tapoihin kuuluisi kysyä lupa asianosaiselta. Minä en käy galleriasivuilla ollenkaan, enkä kyllä usko minun runojeni kenenkään sivuille pääsevän (*nauraa*, oisipa siinä lukemista, eilen katsoin niitä olevan 1560 kappaletta).


    • Pyynnöstäsi luin runosi

      ...elämä antaa ja ottaa,
      miten siihen itse kukin
      voi vaikuttaa,että
      lopputulos olisi
      positiivinen.

    • "linnanneito"

      ...Taas kirjoitat sanoja hänelle...
      Niiaa ja kiittää lukuelämyksestä.=)

      -K-

    • Luettu ja samaistettu tunne, kiitos!
      Tarkkis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe