Lue runoni

tomppa2006

Tiedän sinun pitävän
runoista
kirjoitan sinulle
- vain sinulle

Sanat ja säkeet
on pieniä ajatuksia
tästä hetkestä
- rakkaudestani

Kun olen poissa
runoni on muistona
tunteestani
- katoamattomasti

16

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaaru

näinhän tuo on
      runoista jää jälki
      jos vain haluaa lukea

rakkaudesta Sinuun
      senkin voi kuoleman
      jälkeen tietää

jos ei sitä aikaisemmin
      kukaan ymmärrä

taas sanoma runossasi Tomppa
      ja tietysti pidin:)

...hymyilee

• tomppa2006

...olisin voinut kirjoittaa "Lue runoni silloin"...

Mutta toisin kirjoitettuna runoni olisi kuullostanut vielä enemmän muistokirjoitukselta. Tarkoitin runollani myös, että sitä voi lukea silloin, kun itse ei ole läsnä, siis muuten vaan poissa, kauempana rakkaasta.

*hymyilee*

• lindalinda1

luin runosi, ja pidin lukemastani - tänäänkin.
      Katoamaton on kynäsi jälki.

• tomppa2006

...minut tuntemaan ylpeyttä, aivan vaatimatonta ylpeyttä, mutta kuitenkin...

Sillä tiedän sinun kynäsi jäljen ja arvostan sanojasi tavattomasti.

• *MURUKULTA*

Kivasti häntä muistat kun muistutat,
      'vain sinulle runoni kirjoitan' - henkilökohtaista viestintää,
      josta toinen ei voi olla kun hyvillään! :)

Iloista elokuun 25 pvää tomppa, toivottelee Murukulta! :)

• tomppa2006

...muunkin signeeraavan runonsa henkilökohtaisesti, heh...

Ja runon aiheena ja ajatuksissa olevan juuri tietty henkilö.

Kiitos Muru iloisesta viestistä.

*hymyilee*

• Minänoita

No kah ,luenhan mie,
      ja täytyy sanoa että
      kaunista Tomppaa
      tämäkin = )

• tomppa2006

...kiitos juuri Sinulle, etta luit runoni ja lisäbonuksena, kun kerran pidit...

*kumarrus*

• Luin ja huomasin, ettet kadonnut,
      vaan koukkasit takaoikealta taas minuun=)

*ihQu*

• tomppa2006

...vaan takavasemmalta koukkaan halaamaan sinua...

Mukava nähdä sinua taas Mari.

*hymyilee*

• padme_amidala

..katoamattomia sanoja katoamattomasta tunteesta. Kauniisti kirjoitettu sinun miellyttävällä tyylilläsi.

Kunpa minäkin pystyisin sanomaan jotakin katoamatonta, mutta *huokaus* etsin vielä sitä katoamatonta sanajoukkoa omasta katoamattomasta tunteestani : )

Onhan sinulla koko joukko hyviä runoja kirjoitettuna tänne. Ne löytyvät tuolta arkistoista (tietoja palstasta) kun häviävät näiltä etusivuilta : )

Näin meidän kesken voin tunnustaa, että minullakin on runojasi talletettuna, höppänä kun olen hyvien runojen perään : )

• tomppa2006

...rakkaus ei koskaan katoa...

Älä yhtään aliarvio runojasi, hyviä runoja kirjoitat ja ennenkaikkea positiivisia rakkausrunoja. Kuten varmaan olet huomannut, täällä on hieman synkkyyteen taipuvaa porukkaa. Sinä olet ilopilleri joukossamme!

Tuosta runojeni tallentamisesta olen oikein otettu. Kiitos. Pakko kertoa tähän liittyen, että olen nähnyt kahden eri ihmisen tallentaneen omalle galleriasivulleen minun runoni. En oikein tiedä mitä siitä ajattelisin. Eihän se kiellettyä ole, mutta kuitenkin?

• padme_amidala
        tomppa2006 kirjoitti:

...rakkaus ei koskaan katoa...

Älä yhtään aliarvio runojasi, hyviä runoja kirjoitat ja ennenkaikkea positiivisia rakkausrunoja. Kuten varmaan olet huomannut, täällä on hieman synkkyyteen taipuvaa porukkaa. Sinä olet ilopilleri joukossamme!

Tuosta runojeni tallentamisesta olen oikein otettu. Kiitos. Pakko kertoa tähän liittyen, että olen nähnyt kahden eri ihmisen tallentaneen omalle galleriasivulleen minun runoni. En oikein tiedä mitä siitä ajattelisin. Eihän se kiellettyä ole, mutta kuitenkin?

..mutta mielestäni hyviin tapoihin kuuluisi kysyä lupa asianosaiselta. Minä en käy galleriasivuilla ollenkaan, enkä kyllä usko minun runojeni kenenkään sivuille pääsevän (*nauraa*, oisipa siinä lukemista, eilen katsoin niitä olevan 1560 kappaletta).

• Pyynnöstäsi luin runosi

...elämä antaa ja ottaa,
      miten siihen itse kukin
      voi vaikuttaa,että
      lopputulos olisi
      positiivinen.

• "linnanneito"

...Taas kirjoitat sanoja hänelle...
      Niiaa ja kiittää lukuelämyksestä.=)

-K-

• Luettu ja samaistettu tunne, kiitos!
      Tarkkis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      75
      5614
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4900
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3224
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2663
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2372
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1605
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1565
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1418
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1270
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      875
    Aihe