Tekis mieli lähteä matkalle. Ongelmana vaan on, ettei ole kaveria kenen kanssa lähtis. Lokakuun alussa olis vielä muutama paikka Mallorcalle, mikä kiinnostais. Miten siellä suhtaudutaan yksin matkustavaan naiseen? Uskaltaako yksin kulkea?
Yksin matkalle
2
988
Vastaukset
- yksin matkustanut
Olen matkustellut yksin, harmitaa vaan "yhdenhengen lisämaksu".Kun saat huoneen tarkista heti ettei se ole takapihalle jos niin pyydä heti toinen huone.
Kyllä päivällä voi liikkua yksinkin ja olen käynyt illallisellakin yksin ongelmitta. Olen huono tutustumaan vieraisiin mutta melkein jokamatkalla on tullut uusia tuttuja ja sitten yhdessä on katseltu paikkoja. Siis suosittelen rohkeasti vaan matkalle. - uskaltaa
Mallorcalla olen käynyt useasti, mutta tänä vuonna matkustin sinne ensimmäistä kertaa yksin.
En varannut omaa huonetta lisämaksusta.
Kämppikseni kanssa tultiin hyvin toimeen, välillä liikuttiin yhdessä, välillä erikseen.
Tutustun suht helposti uusiin ihmisiin, varsinkin espanjalaisiin koska osaan espanjaa.
Kyllä siellä naisena uskaltaa liikkua yksin yölläkin (paitsi ihan kaatokännissä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742047
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42908
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775