Tekis mieli lähteä matkalle. Ongelmana vaan on, ettei ole kaveria kenen kanssa lähtis. Lokakuun alussa olis vielä muutama paikka Mallorcalle, mikä kiinnostais. Miten siellä suhtaudutaan yksin matkustavaan naiseen? Uskaltaako yksin kulkea?
Yksin matkalle
2
1003
Vastaukset
- yksin matkustanut
Olen matkustellut yksin, harmitaa vaan "yhdenhengen lisämaksu".Kun saat huoneen tarkista heti ettei se ole takapihalle jos niin pyydä heti toinen huone.
Kyllä päivällä voi liikkua yksinkin ja olen käynyt illallisellakin yksin ongelmitta. Olen huono tutustumaan vieraisiin mutta melkein jokamatkalla on tullut uusia tuttuja ja sitten yhdessä on katseltu paikkoja. Siis suosittelen rohkeasti vaan matkalle. - uskaltaa
Mallorcalla olen käynyt useasti, mutta tänä vuonna matkustin sinne ensimmäistä kertaa yksin.
En varannut omaa huonetta lisämaksusta.
Kämppikseni kanssa tultiin hyvin toimeen, välillä liikuttiin yhdessä, välillä erikseen.
Tutustun suht helposti uusiin ihmisiin, varsinkin espanjalaisiin koska osaan espanjaa.
Kyllä siellä naisena uskaltaa liikkua yksin yölläkin (paitsi ihan kaatokännissä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159