Meillä on 1 ylimääräinen kissa, joka ei meidän perheeseen kuulu. =)
Tuntomerkkejä vastaan voi täällä kysellä. Viedään huomenna eläinsuojaan, tänään voidaan vielä toimittaa kotiin takaisin.
Löydetty
10
994
Vastaukset
- Kissa hukassa
Harmaa, jolla toinen takajalka valkoinen?
- Kissan löytäjä.
valitan, ei tuo väritys täsmää.
- zeze
oisko sininen,molemmat takajalat hopeiset ja väärinpäin.kaulassa kultainen risti riipus jossa lukee bling bling?
- Kissan löytäjä.
Sininenkään.
Jos joku nyt oikeasti kaipaa kissaansa, niin omasta kadonneesta kissasta voi laittaa tuntomerkkejä myös sähköpostiin : [email protected]
- täplikäs
kertoa missä asustelet!!! Ei tää kymenlaakso nyt niin pieni paikka ole että kannattais vaan tuntomerkkejä huudella.
- gefa
On turhan karvainen, älä ainakaan lähetä sitä tänne...
- tarhuri-iruhrat
mut jos sen puutarha on kunnossa ja n.50 kg vaalea niin tänne vaan...ja kiima-aika lasketaan eduksi!
- (--)
tarhuri-iruhrat kirjoitti:
mut jos sen puutarha on kunnossa ja n.50 kg vaalea niin tänne vaan...ja kiima-aika lasketaan eduksi!
pitää olla kunnossa ja n.50 kg vaalea niin tarkoittaako se että sinne on levitetty kalkkia säkillinen? Kalkki on hyväksi nurmikolle mutta suosittelen sen levittämistä keväällä.
- oiskohan?
kadonnu valkonen kissa jossa myös oranssia.ei kyl puhtaan valkonen,suht likanen turkki mein katilla.ollu jo pari viikkoa kateis.
- xxbbb
Oliko pitkäkarvainen tyttökisu kyseessä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091