Voisi kuvitella, että elämä olisi jotenkin helpompaa, kun ulkonäkö on päällisin puolin kunnossa. Päinvastoin, ihmiset yhdistävät siistin ja keskimääräistä komeamman näköisen miehen heti pinnallisuuteen ja tyhmyyteen. Hänestä on helppo laskea leikkiä ja hänen kanssaan on kiva flirttailla, sanalla sanoen kukaan ei ota häntä vakavasti. Itsestäni tuntuu turhauttavalta vakuuttaa olevani koko ajan myös vastuuntuntoinen ihminen, tämä ei tietenkään koske lähimpiä ystäviäni. Kauniimpi sukupuoli taas (esim. ravintoloissa) ajattelee ettei tuota kannata ottaa vakavasti, kunhan nyt vähän aikaa tässä jotakin leikitään, turha heittää suurempia tunteita peliin...
Komean miehen ongelmia
49
8938
Vastaukset
- Cristina
Sama ongelma on täälläkin... tosin olen naispuolinen. Lisäksi on olemassa tämä ihana hirviö nimeltään naisten kateus. Jopa parhaat ystävätkin sortuvat siihen. Ravintolassa jos joku kerrankin on fiksu eikä heti perseessä kiinni niin sitten kaveri tekeen kaikkensa että valloittaisi tämän miehen koska se juttelee minulle... vaikka vain juttelisi enkä olisi sitten muuten kiinnostunut.
Haluatko tietää miksi esim. minä en lähesty mielestäni hyvännäköisiä miehiä?? Monesti ne näyttävät todellakin siltä että ulkonäkö on noussut päähän ja toinen asia mikä mieleeni tulee että se mies on kuitenkin varattu... vaikka eihän se asia välttämättä näin ole;) Kauneus/komeus on katsojan silmissä...
Mukava kuitenkin kuulla että sinunlaisia ihmisiä on olemassa sillä olen niin kyllästynyt paareissa juokseviin yhden illan iloa etsiviin miehiin. Olisi kiva kerrankin tutustua kunnolla niin että toinen olisi kiinnostunut myös siitä mitä sen kuoren alla on. Ei se ole rikos että haluaa pitää itsestään huolta ja näyttää kauniilta... vai mitä?? Törmätään ensikerralla...- Joey
Naisten kateus...niin no voi se olla sitäkin että kaveris vaan yrittää päästä samoille apajille, so to say.
Ulkonäkö voi tietty nouista päähän joillekin, se on sääli se...
Mukavaa ja virkistävää kommenttia sulla kyllä, suhun vois törmätä mielellään, en pistäisi pahakseni! - Cristina
Joey kirjoitti:
Naisten kateus...niin no voi se olla sitäkin että kaveris vaan yrittää päästä samoille apajille, so to say.
Mukavaa ja virkistävää kommenttia sulla kyllä, suhun vois törmätä mielellään, en pistäisi pahakseni!voisi törmätä ja kiitos kommentista! On kiva kuulla että arvostetaan...
Tästä naisten kateudesta vielä... ystäväni juuri viikonloppuna halusi kertoa että tuntee huonoa omaa tuntoa siitä että jollain tavalla loukkaa mua. Ihan fiksua myöntää.. hänen toiminta johtuu kuulemma huonosta itsetunnosta. Ja yritin selittää hänelle että eipä tuolla nyt niin hirveesti merkitystä ole kun en jokatapauksessa ollut kiinnostunut. Se siis siitä...
Jokatapauksessa kokonaisuus ratkaisee tässäkin asiassa... sillä todellakin on merkitystä että kuka siellä pään sisässä asustaa... vaikka ulkonäkökin omalla tavallaan kertoo ihmisestä paljon ja on siksi tärkeä. Minä ainakin haluan saman tyylisen rinnalleni kun itsekkin olen. Tömäämmekö?:) - Joey
Cristina kirjoitti:
voisi törmätä ja kiitos kommentista! On kiva kuulla että arvostetaan...
Tästä naisten kateudesta vielä... ystäväni juuri viikonloppuna halusi kertoa että tuntee huonoa omaa tuntoa siitä että jollain tavalla loukkaa mua. Ihan fiksua myöntää.. hänen toiminta johtuu kuulemma huonosta itsetunnosta. Ja yritin selittää hänelle että eipä tuolla nyt niin hirveesti merkitystä ole kun en jokatapauksessa ollut kiinnostunut. Se siis siitä...
Jokatapauksessa kokonaisuus ratkaisee tässäkin asiassa... sillä todellakin on merkitystä että kuka siellä pään sisässä asustaa... vaikka ulkonäkökin omalla tavallaan kertoo ihmisestä paljon ja on siksi tärkeä. Minä ainakin haluan saman tyylisen rinnalleni kun itsekkin olen. Tömäämmekö?:)Niinpä, samoin ajattelen minäkin, kokonaisuus ratkaisee. Elämäntilanne, luonne, elämän arvot, siinä joitakin asioita, jotka pitäis olla sellaiset, että ne eivät koidu rasitteeksi pitemmän päälle. Missä ja miten sunlaiseen naiseen vois törmätä?
- Cristina
Joey kirjoitti:
Niinpä, samoin ajattelen minäkin, kokonaisuus ratkaisee. Elämäntilanne, luonne, elämän arvot, siinä joitakin asioita, jotka pitäis olla sellaiset, että ne eivät koidu rasitteeksi pitemmän päälle. Missä ja miten sunlaiseen naiseen vois törmätä?
Jos nyt vaan yleensä kyselet niin on aika vaikea sanoa sillä en minäkään sinunlaiseen mieheen ole törmännyt... mutta meitä mukavia naisia on kaikkialla. Jos kyselet missä juuri minuun voisi törmätä niin sitten tiedän...;) Mutta kysy tarkemmin niin osaan vastata.
- Joey
Cristina kirjoitti:
Jos nyt vaan yleensä kyselet niin on aika vaikea sanoa sillä en minäkään sinunlaiseen mieheen ole törmännyt... mutta meitä mukavia naisia on kaikkialla. Jos kyselet missä juuri minuun voisi törmätä niin sitten tiedän...;) Mutta kysy tarkemmin niin osaan vastata.
Tarkoitin juuri Sinua... Eli kohdistan sen edellisen kysymyksen juuri Sinuun. :-) Siitäkin huolimatta, että sunlaisia naisia on kaikkialla (mitä vähän epäilen)!
- Cristina
Joey kirjoitti:
Tarkoitin juuri Sinua... Eli kohdistan sen edellisen kysymyksen juuri Sinuun. :-) Siitäkin huolimatta, että sunlaisia naisia on kaikkialla (mitä vähän epäilen)!
Töissähän minä tällähetkellä;) Tule tänne... Mistä sinut löytää?? Eikun ihan oikeesti.... olen tampereella, missä sinä?
- Joey
Cristina kirjoitti:
Töissähän minä tällähetkellä;) Tule tänne... Mistä sinut löytää?? Eikun ihan oikeesti.... olen tampereella, missä sinä?
Kas, on sitä oudompaakin tapahtunut. Töissä minäkin, mutta [email protected] uusi osoitteeni. Osoite on käytössä ihan kohta. Voin kertoa mitä toi nimi tarkoittaa jos vaan osaan käyttää sitä sähköpostia.
- Cristina
Joey kirjoitti:
Kas, on sitä oudompaakin tapahtunut. Töissä minäkin, mutta [email protected] uusi osoitteeni. Osoite on käytössä ihan kohta. Voin kertoa mitä toi nimi tarkoittaa jos vaan osaan käyttää sitä sähköpostia.
Vau... mä nimittäin jo kuvittelin että olet jostain inarista tai jostain "tosi lähteltä";) Katotaan kohta ookko e-mail-johtajaksi syntynyt;)
- Cristina
Joey kirjoitti:
Tiiäkkös... yritin päästä hakeen itellenikin suomelta e-mail osotetta mutta se ei päästäny sisään ollenkaan. Hullua!! Kai mun pitää keksiä jotain muuta kun en viitti työpostista vastata...;)
- Cristina
Joey kirjoitti:
Se sun osottees ei toimi... jos haluat yrittää tänne päin niin osote on [email protected]
- Joey
Cristina kirjoitti:
Se sun osottees ei toimi... jos haluat yrittää tänne päin niin osote on [email protected]
Vastasin viestiisi, toivottavasti homma etenee edes jollakin tavalla nyt sitten.
- arv
Cristina kirjoitti:
Tiiäkkös... yritin päästä hakeen itellenikin suomelta e-mail osotetta mutta se ei päästäny sisään ollenkaan. Hullua!! Kai mun pitää keksiä jotain muuta kun en viitti työpostista vastata...;)
EHKÄ siis EHKÄ näitä keskusteluja todellakin seurataan ja EHKÄ sulle ei anneta enää sähköpostiosoitetta (camoon - mistäpä johtuu, että sinun, hyvä ääliö häirikköni, osoitteessa on aina [email protected]???) haahaa!
- C
arv kirjoitti:
EHKÄ siis EHKÄ näitä keskusteluja todellakin seurataan ja EHKÄ sulle ei anneta enää sähköpostiosoitetta (camoon - mistäpä johtuu, että sinun, hyvä ääliö häirikköni, osoitteessa on aina [email protected]???) haahaa!
Taidat erehtyä henkilöstä!!!!!
- kale
Joey kirjoitti:
Mukavaa ja virkistävää kommenttia sulla kyllä, suhun vois törmätä mielellään, en pistäisi pahakseni!ei yksin komeus karkota tyttöjä, vaan myös jos tulee esille että on ns. uskovaine (myönteisesti) niin kyllä tuleee pakit. Ja kuitenkin olemme ihan tavallisia ihmisiä, mutta arvomaailmamme on erilainen, esim. ns, yhden illan juttuihin. Samo se
näin aattelee kale
- Sinkku (F)
Komeat ja itsestään huolta pitävät miehet ovat ilo jokaisen naisen silmälle, mutta harvimmiten sitä edes alkaa silmäpeliä pitämään tämänkaltaisen uroksen kanssa, koska ensimmäinen asia, joka mieleen tulee on, että mies on varattu tai ettei minulla ainakaan mahdollisuuksia tuohon mieheen olisi, vaikka se sinkku olisikin.
- Modesty
Nyt on pakko myötää, että ulkopuolisena alko kiinnostaa tuo teidän yhteydenpito...Ooteko mahdollisesti tavannut ja löytyikö sielujen sympatia???
- =)
Modesty kirjoitti:
Nyt on pakko myötää, että ulkopuolisena alko kiinnostaa tuo teidän yhteydenpito...Ooteko mahdollisesti tavannut ja löytyikö sielujen sympatia???
tänäänhän ne vasta kirjottelee o ruvennu...
- Joey
Modesty kirjoitti:
Ei olla vielä tavattu, eikä varmaan tavatakaan, tai kuka sitä tietää? Meilailukin on hauska harrastus. *huokaus*
- Cristina
Modesty kirjoitti:
Taisi tuo Joey huokaista liian aikaisin...;) Hän se huolestu kun en heti pysytynyt vastaamaan... ihana ihminen. Mailailu jatkuu...
- Erikoisen tavalliset
Cristina kirjoitti:
Taisi tuo Joey huokaista liian aikaisin...;) Hän se huolestu kun en heti pysytynyt vastaamaan... ihana ihminen. Mailailu jatkuu...
Joo ei kannata pettyä jos tämä täydellinen tyyppi onkin sitten tod. susiruma tai muuten aivoton itserakas olento, jonka omatkin kaverit pitää sitä pilkkanaan jos tollaset on edes kamuja kun noin tekevät "täydelliselle ihmiselle"...
Toivotan onnea kauniiden ja roh´keiden täydellisyys-klubiin kun niin kuvittelette olevanne. Ja todellisuudessa... - Demos
Itsekin olen tavallista komeampi mies 24v, ja välillä kyrsii, jos naiset pelkäävät, ettei ne nyt ainakaan minua voi saada isketyksi. Olen ollut jo yli 4 vuotta sinkkuna, eikä sinä aikana kukaan ole edes yrittänyt lähestyä ainakaan ilman kovaa humalaa. Tottakai haluan kauniin naisen rinnalleni, mutta rakkaudessa tulee sokeaksi ulkonäön suhteen. Kerran oon sen kokenu. :)
- Cristina
Demos kirjoitti:
Itsekin olen tavallista komeampi mies 24v, ja välillä kyrsii, jos naiset pelkäävät, ettei ne nyt ainakaan minua voi saada isketyksi. Olen ollut jo yli 4 vuotta sinkkuna, eikä sinä aikana kukaan ole edes yrittänyt lähestyä ainakaan ilman kovaa humalaa. Tottakai haluan kauniin naisen rinnalleni, mutta rakkaudessa tulee sokeaksi ulkonäön suhteen. Kerran oon sen kokenu. :)
Siinä olet todellakin oikeassa että kun todella rakastat niin se toinen osapuoli näyttää komeammalta/kauniimmalta kun ehkä todellisuudessa onkaan. Ja se luottamus saattaa olla suuurempaa kun pitäiskään. On se rakkaus ihmeellinen...;)
Baarikulttuuri on ihan syvältä sillä kun olet selvinpäin niin kukaan ei lähesty... tai sitten jos mies on ihan kaatokännissä niin sitten uskallusta riittä. Hullua! - ..
Cristina kirjoitti:
Siinä olet todellakin oikeassa että kun todella rakastat niin se toinen osapuoli näyttää komeammalta/kauniimmalta kun ehkä todellisuudessa onkaan. Ja se luottamus saattaa olla suuurempaa kun pitäiskään. On se rakkaus ihmeellinen...;)
Baarikulttuuri on ihan syvältä sillä kun olet selvinpäin niin kukaan ei lähesty... tai sitten jos mies on ihan kaatokännissä niin sitten uskallusta riittä. Hullua!Mulla itsellä on tainnut mennä jotenki luottamus itseeni, tai en osaa enää oikein lähestyä naisia, kun on ollut niin kauan sinkkuna. Ja jos sitten jotakin pääsee lähestymään, nii retkahtaaki sitten kunnolla. Vähän aikaa sitten kävi niin, mutta jutusta ei tullutkaan sitte mitään ja pettymys oli suuri :(
No nyt on taas kuitenki piristymään päin ja seesteinen olo. Olitkos säkin Tampereelta? Jos joskus näät yksinäisen sällin kävelemässä pitkin Hämeenkatua ni tuu kopauttaan... :) - Cristina
.. kirjoitti:
Mulla itsellä on tainnut mennä jotenki luottamus itseeni, tai en osaa enää oikein lähestyä naisia, kun on ollut niin kauan sinkkuna. Ja jos sitten jotakin pääsee lähestymään, nii retkahtaaki sitten kunnolla. Vähän aikaa sitten kävi niin, mutta jutusta ei tullutkaan sitte mitään ja pettymys oli suuri :(
No nyt on taas kuitenki piristymään päin ja seesteinen olo. Olitkos säkin Tampereelta? Jos joskus näät yksinäisen sällin kävelemässä pitkin Hämeenkatua ni tuu kopauttaan... :)Tiedän tunteen, on helpompi perääntyä kun ottaa se riski että ihastuu ja sitten joutuukin pettyyn. Kuitenkaan tässä maailmassa ei voi mitään saada jollei ota edes joskus sitä riskiä.
Tampereelta ollaan... ja tuolla hämeenkadun varrella kävelee paljon yksinäisiä "sällejä"... haluatko että koputan niitä kaikkia??;) - Juha 31
Cristina kirjoitti:
Tiedän tunteen, on helpompi perääntyä kun ottaa se riski että ihastuu ja sitten joutuukin pettyyn. Kuitenkaan tässä maailmassa ei voi mitään saada jollei ota edes joskus sitä riskiä.
Tampereelta ollaan... ja tuolla hämeenkadun varrella kävelee paljon yksinäisiä "sällejä"... haluatko että koputan niitä kaikkia??;)Tuu tänne Jyväskylään taputteleen....
Minä odottelen - Aivottomat
Demos kirjoitti:
Erehdyitkö ihan ottamaan RUMAN likkakaverin komeuttasi korostamaan?
- Demos
Cristina kirjoitti:
Tiedän tunteen, on helpompi perääntyä kun ottaa se riski että ihastuu ja sitten joutuukin pettyyn. Kuitenkaan tässä maailmassa ei voi mitään saada jollei ota edes joskus sitä riskiä.
Tampereelta ollaan... ja tuolla hämeenkadun varrella kävelee paljon yksinäisiä "sällejä"... haluatko että koputan niitä kaikkia??;)Koputa mua ai ilmoita itsestäs jotain, niin et voidaan keskustella. Mä taisin kirjoittaa jo sulle sähköpostia, mut et tunnu vastaavan :(
- - Demos
Cristina kirjoitti:
Tampereelta ollaan... ja tuolla hämeenkadun varrella kävelee paljon yksinäisiä "sällejä"... haluatko että koputan niitä kaikkia??;)Apua! Mikset sä vastaa mun viestehin, vaikka otin oikeuden omiin käsiini kijoitella.. Vastaa että tiedän niiden edes tulleen perille ja sen jälkeen voit unohtaa lopullisesti jos siltä tuntuu :)
- Cristina
Demos kirjoitti:
Apua! Mikset sä vastaa mun viestehin, vaikka otin oikeuden omiin käsiini kijoitella.. Vastaa että tiedän niiden edes tulleen perille ja sen jälkeen voit unohtaa lopullisesti jos siltä tuntuu :)
On ollu kiire enkä oo kerenny käymään täällä, anteeks! Nyt iobox ei toimi mutta vastaan heti kun se taas toimii. Elä hötkyile;)
- Demos
Cristina kirjoitti:
On ollu kiire enkä oo kerenny käymään täällä, anteeks! Nyt iobox ei toimi mutta vastaan heti kun se taas toimii. Elä hötkyile;)
Tuli vähän hötkyiltyä, mut sain kyllä eilen illalla tekstiviestin. ;)
- =oD
tavallinen persjalkainen
suomalainen - !
On se varmasti kamalaa olla noin täydellinen, joten eiku yhteen vaan ja perustamaan täydellisten ihmisten maapalloa!!
- Juha 31
Täydellistä maailmaa muistaakseni Aatu yritti mutta metsään meni
- Ake
Olen 37 vuotias, tukkani on lähtenyt etupuolelta lähes kokonaan ja takaakin paistaa sisuskumi. Olen likinäköinen ja ylipainoinen. Rasvaa on kertynyt erityisesti vatsan tienoille, reisiin ja pakaroihin. Pakarat ovatkin kuin pikaluistelijalla. Fyysinen kuntoni kohtalaisen heikko ja hampaistakin osa on korvattu nastahampailla. Hengitykseni haisee pahalle. Pukeudun pääsääntöisesti huonosti ja monta vuotta vanhoihin vaatteisiin. Ajan vanhalla ja huonolla autolla, jota ei ole pesty pitkään aikaan. En oikein osaa harrastaa mitään erityistä, välillä käyn kavereiden kanssa kaljalla.
Minussa on sisäistä kauneutta, joka tulee esiin esimerkiksi ollessani metsästämässä, kalastamassa tai vaikkapa vain ihailemassa kaunista auringonlaskua. En ole väkivaltainen enkä erityisen petollinen. En tuhlaa rahojani kalliisiin harrastuksiin, autoihin tai vaatteisiin enkä myöskään miehille tarkoitettuihin kauneushoitoihin.
Miksi naiset eivät käy suurin joukoin kimppuuni ollessani ravintolassa tai yökerhossa tai tanssilavalla tai vaikkapa lenkillä. Petolliset don juanit kyllä saavat peräänsä sankan lauman kauniita naisia, jotka sitten vähän myöhemmin harmittelevat näiltä häntäheikeiltä saamiaan tauteja ja rukkasia. Mutta silti meikäläiset tyypiset saavat olla rauhassa. Mistähän se oikein johtuu.
- Mies
Ulkönäkö ei tuollaisia reaktioita yksin saa aikaiseksi se on varma!
Olen omaan ulkonäkööni tyytyväinen (äitikin sanoo mua hyvännäköiseksi
; ) ) eikä minulle tule tuollaisia ongelmia ja se johtuu asenteesta.
Älä flirttaile kuin kuukauden puutteessa ollut gigolo vaan ole mahdollisimman luonnollinen (oma itsesi). Jos "hyvännäköinen" flirttailee kauheella syötöllä ja on metsästys reissulla, niin silloin vastapuoli kyllä on varovainen.
Itselläni ei ainakaan tälläisiä ongelmia ole, eli kyllä minut todesta otetaan : )
Se on asenteesta kiinni, ei ulkonäöstä : )- riistaeläin
toden totta,nykypäivän "metsästys" on saanut vallattoman jalansijan sosiaalisessa kulttuurissamme.tuntuu varsin ahdistavalta, kun joka käänteessä,duunissa,harrastuksissa,kadulla, tuntuu että kanssaihmisten silmät kiiluvat himokkaina aina vain yhtä asiaa tavoitellen! toivottavasti tämä on vain omia harhaluulojani,eikä todellinen tilanne.viimeiseen kolmeen vuoteen olen pitänyt kylmää etäisyyttä vastakkaiseen sukupuoleen, koska olen huomannut " kaveri-mielinen"-suhde on mahdotonta.jossain vaiheessa "kaveri" tunnustaakin palavan rakkautensa.se siitä ystävyydestä....
- Iloinen tyllerö
riistaeläin kirjoitti:
toden totta,nykypäivän "metsästys" on saanut vallattoman jalansijan sosiaalisessa kulttuurissamme.tuntuu varsin ahdistavalta, kun joka käänteessä,duunissa,harrastuksissa,kadulla, tuntuu että kanssaihmisten silmät kiiluvat himokkaina aina vain yhtä asiaa tavoitellen! toivottavasti tämä on vain omia harhaluulojani,eikä todellinen tilanne.viimeiseen kolmeen vuoteen olen pitänyt kylmää etäisyyttä vastakkaiseen sukupuoleen, koska olen huomannut " kaveri-mielinen"-suhde on mahdotonta.jossain vaiheessa "kaveri" tunnustaakin palavan rakkautensa.se siitä ystävyydestä....
On jännä asia tää et olen nyt laihtunut aika paljon ja olen kuulema kaunistunut..tottakai kaunistunut, posket eivät enää pullota..:-)
Miehet kahtovat perrään ,mut' tuntuu et ne ovat niitä varattuja ja ovat kiinnostuneita nuorista kauniista naisista..olen kokenut tämän liian monta kertaa ja välillä yököttää, kun vanhemmat ihan komet miehet viitsivät vaivautua flirttailemaan..huh huh!!
Siis humalapäissä ja ehoteltu on vaikka mitä..Nyt olen ollut sinkkuna aika pitkään ja odottelen tosimiestä..sitä oikeaa...mut' ei mitään paniikkia..inhoan niitä miehiä, joitten pitää heti ensi-iltana päästä sänkyyn kähmäilemään.. - Kolmekymppinen
riistaeläin kirjoitti:
Olen kohtalaisen ulkonäön omaava nuori(kolmekymppinen)nainen ja ravintoloissa miehet kyllä katsoo, mutta ei uskalla lähestyä kuin loppuillasta,kun on otettu tarpeeksi rohkaisua. Ongelmani on, että olen ihastunut erääseen mieheen joka selvästikin on kiinnostunut minusta,mutta kuvittelee ettei kelpaa minulle.siis omasta mielestään.Mies on mielestäni tosi karismaattinen ja hauska ja viihdyn hänen seurassaan.Miksi nätti ihminen on pelottava??siis ylensäkin mies tai nainen? ja sitten tyhmyys liitetään automaatisesti mukaan ? eikö kaunis voi olla fiksu ? vai onko ihmisillä todella niin huono itsetunto, että aina täytyy arvostella kaikkia ja kaikkea! itse yritän aina huomata, jos vaikka työkaveri on käynyt kampaajalla tai ostanut uuden ihanan puseron.Sanon aina, että oletpa kaunis tänään, tuo kampaus on todella hyvännäköinen. Eli jakakaa kehuja ystävillenne !! niitä ei tule koskaan liikaa.
- munkki
Iloinen tyllerö kirjoitti:
On jännä asia tää et olen nyt laihtunut aika paljon ja olen kuulema kaunistunut..tottakai kaunistunut, posket eivät enää pullota..:-)
Miehet kahtovat perrään ,mut' tuntuu et ne ovat niitä varattuja ja ovat kiinnostuneita nuorista kauniista naisista..olen kokenut tämän liian monta kertaa ja välillä yököttää, kun vanhemmat ihan komet miehet viitsivät vaivautua flirttailemaan..huh huh!!
Siis humalapäissä ja ehoteltu on vaikka mitä..Nyt olen ollut sinkkuna aika pitkään ja odottelen tosimiestä..sitä oikeaa...mut' ei mitään paniikkia..inhoan niitä miehiä, joitten pitää heti ensi-iltana päästä sänkyyn kähmäilemään..Kuulostaa tutulta! Yleensä jos itse vedän naisia puoleeni, kyseessä on yleensä varattuja tai muuten hankalassa elämäntilanteessa/vielä edellisessä kiinni olevia yksilöitä, muut eivät silmäpeliä enempää lähestykään. Itse menen useimmiten ulos lähinnä hauskanpitomielessä, en seuranhakutarkoituksessa, enkä toisaalta tunne olevani parhaimmillani aktiivisessa lähestymisessä.
Juuri em. kaltaisten naisten takia tunnen itsekin menneeni sekaisin ja yritän nykyään pysyä täysin sinkkuna ja ajattelematta mitään ihmissuhteisiin viittaavaakaan (Jälkimmäinen varsinkin on hyvin vaikeaa). Muutama vuosikin aivan omillaan voisi tehdä hyvää, saisi selvitettyä ajatuksiaan eikä tulisi satutettua ketään suhdepelkonsa takia, koska sitä en kuitenkaan halua enkä ole koskaan halunnutkaan.
Kiinnostaisi vaan tietää mikä on se piirre minussa joka vetää 'ongelmia' puoleensa...
- Morris
On käsittämätöntä, että nyt kauniit ihmiset ovat alkaneet valittamaan että kauneus ei olekaan hyvä asia! Minä ainakin vaihtaisin todella mielelläni naamani jonkun vähän komeamman uroksen kanssa, sillä vähemmän haittaa hyvästä ulkonäöstä on kuin rumuudesta.
On tutkittu, että kauniimmalla yksilöllö on paremmat edellytykset esim. työhaastattelussa ja arkipäivän elämässä. Monet viihdetaiteilijat ovat sanoneet että showbisneksessä ulkonäkö on nykyään vähän liiankin tärkeässä roolissa.
Joten jos olet kaunis/komea, nauti elämästäsi ja anna meidän rumien kadehtia sinua! - Voi rinssi parkaa!
Ihan oikein sinulle, naiset ovat saaneet kestää tuota samaa jo vuosisatoja. Ilmeisesti oletkin tyhmä, kun tulet tänne ruikuttamaan komeuttasi.
- Ruma nainen
Se on varmasti sinulle traumaattinen kokemus, mutta mietipä sitä hieman "rumemman" naisen kannalta. Kun katsoo teihin, hyvännäköisiin miehiin ja naisiinkin aina ylöspäin niin sitä on helpompi (rumana ihmisenä) ajatella että toisen ei ole älykkyydellä pilattu tms sillä useimmiten (suoraan sanottuna 99%) hyvännäköisistä ihmisistä on todella koppavia, ylpeitä ja ärsyttäviä jotta aivan oksettaa. On siis helpompi ajatella että toinen on vain ajankulua sillä tuskin siitä kuitenkaan mitään tulee... eikä siihen tarvitse siis suhtautua vakavasti. Ehkä teidän paremmannäköisten kannattaisi joskus miettiä kuinka iso egoa kannatte mukananne. Ja kuinka te kohtelette meitä rumempia ihmisiä. En tarkoita tätä millään pahalla vaan kehotan miettimään...
- kohmu
Hei heti alkuun kaikille lukijoille...!
Ihmettelin kun luin ...tämän miehen ongelmaa..??? Olen itse mies, enkä oikein kyennyt ymmärtämään mitä hän asiallaan tarkoitti...? Sen ymmärrän jos nainen olisi vastaavasti kirjoittanut. Kuten tiedämme naisille kauneus ja viehättävyys on kaiken yläpuolella...Mutta MIEHEN...korostan MIEHEN kirjoittamana asia kuulosti hyvin "poikamaiselle"...Kaikella kunnioituksella häntä kohtaan.. Suosittelen avointa suhtautumista ihmiskontakteissasi...nimittäin tuolla menolla kärsit vielä vaihdevuosista...
- Jokke
Jos oot kaupungista etkä löydä hyvää naista, niin MENE hoitoon. Kaupunki on paikka missä on enemmän naisia ku miehiä ja jos ei löydy niin narun jatkoks menisin!
Jotaki karjalaista ja pohjoisen poikiaa ymmärtää, mutta kaupunkilaista! - Pretty woman
Olen parikymppinen, kuulemma tavallista huomattavasti kauniimpi nainen. Luonnonlahjana saatu hoikka kroppa ja pitkät vaaleat hiukset ovat joskus osoittautuneet ongelmallisiksi.Muut naiset kadehtivat ja päästelevät ohikävellessään suustaan mitä erilaisimpia kommentteja ulkonäöstäni.Esim. huora, muija! Olen huomannut,että komeat miehet/kauniit naiset aiheuttavat jännitystä, ja harvat uskaltautuvat juttusille.Ehkä ihmisillä on meistä mielikuva joistakin diivailevista julkisuudenhenkilöistä. Persoonia ja ulkönäköjä on niin monensorttista, että on aivan turha yleistää mitään "Tuo on komea ja siksi tyhmä"-juttuja. Itse olen seurustellut pari vuotta aivan "tavallisen" näköisen miehen kanssa,ja hän on monesti sanonut: "Ensinäkemällä sinusta sai täysin eri kuvan siitä mitä oikeasti olet!" Joten kaikki naiset ja miehet, rohkeasti vaan uusien ihmisten juttusille koosta ja ulkonäöstä huolimatta!
- kohmu
Voi tyttö rukka... tiesitkö , että elämää on 30 ikävuoden jälkeenkin..ja tuolla asenteella ne tulevat olemaan sinulle ikäviä..tiesitkös , että me miehet pidämme naisista joilla on ajatuksia, siis muitakin kuin me-naiset lehdestä luettuja... Suosittelisin suuntaamaan katseen 10-30 vuoden päähän jolloin olet aikuinen nainen..aikuisen vapauksineen, opi nauttimaan naisellisuudestasi..se on muutakin mitä peili näyttää..
mikään ei ole rumempaa kuin ihminen joka luulee olevansa.. - Mielestään ruma nainen ....sil
kohmu kirjoitti:
Voi tyttö rukka... tiesitkö , että elämää on 30 ikävuoden jälkeenkin..ja tuolla asenteella ne tulevat olemaan sinulle ikäviä..tiesitkös , että me miehet pidämme naisista joilla on ajatuksia, siis muitakin kuin me-naiset lehdestä luettuja... Suosittelisin suuntaamaan katseen 10-30 vuoden päähän jolloin olet aikuinen nainen..aikuisen vapauksineen, opi nauttimaan naisellisuudestasi..se on muutakin mitä peili näyttää..
mikään ei ole rumempaa kuin ihminen joka luulee olevansa..Niin...
Ajatukset "näkyvät" kyllä katsojan silmiin..Siihen ei tarvita kuultavaa puhetta...
En millään voi käsittää (tyhmä ja ruma olen), että joku on NIIN kaunis ettei kukaan uskalla tulla puhumaan mitään..
Olisi kyllä jännää olla sellainen..(päivä riittäisi)
Mutta miten asianlaita on...Itsestään luuleminen heijastuu ulospäin..kaikkea muuta kuin kauniina kuvina...sellaista "kuvaa" on vaikea lähestyä..mistä puhuisi naiselle, joka miettii kutriensa asettelua ?..ei mistään..Näitä "kuvia" vain katsellaan..
Mutta jos todella kokee itsensä väärinymmärretyksi..kannatta avata suunsa, että parhaimmat piirteet tulevat esille..ajatukset...eikö näin ?
Mutta sille peruslähtökohdallehan emme voi mitään, että naiset haluavat viehättää..miehet vietellä..se kannattaa muistaa,ja turha on sitä yrittää karkuun. Mihin siis haluaa päätyä ? - mallu
Mielestään ruma nainen ....sil kirjoitti:
Niin...
Ajatukset "näkyvät" kyllä katsojan silmiin..Siihen ei tarvita kuultavaa puhetta...
En millään voi käsittää (tyhmä ja ruma olen), että joku on NIIN kaunis ettei kukaan uskalla tulla puhumaan mitään..
Olisi kyllä jännää olla sellainen..(päivä riittäisi)
Mutta miten asianlaita on...Itsestään luuleminen heijastuu ulospäin..kaikkea muuta kuin kauniina kuvina...sellaista "kuvaa" on vaikea lähestyä..mistä puhuisi naiselle, joka miettii kutriensa asettelua ?..ei mistään..Näitä "kuvia" vain katsellaan..
Mutta jos todella kokee itsensä väärinymmärretyksi..kannatta avata suunsa, että parhaimmat piirteet tulevat esille..ajatukset...eikö näin ?
Mutta sille peruslähtökohdallehan emme voi mitään, että naiset haluavat viehättää..miehet vietellä..se kannattaa muistaa,ja turha on sitä yrittää karkuun. Mihin siis haluaa päätyä ?hei!
kauneus on aina sisällä päin vaik olisi muuten nätti.......ja hymyileväinen. ja kunnosta pitää pitää kiinni ja tulevaisuudessakin.. ja tosi rakkauden löytää ulkolta ei melusasta ravintolasta. eli se on mottoni...! ps: kyllä päivä paistaa risukasaankin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su18512550- 856134
- 1145507
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495492Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234412Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434282- 924240
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424211Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334148Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483727