Ensimmäiset Hopeasompa -loppukilpailut järjestettiin 1972 Alavudella.
Tietääkö kukaan mistä tuon kilpailun lopputulokset löytyisivät?
Hopeasompa -hiihdot 1972
6
2430
Vastaukset
- Iigor__
tulokset mitätöity dopingin käytön takia.
- Anonyymi
Miulla on lehtileike tuloksista. Jos viälä ajankohtainen nii laita viestiä ketjuun. P14 Ristanen voitti, Paunonen toinen, sit ol par Pohjanmaan poikaa, muistaakseni Kivinen ol niistä toinen ja Nikula toinen. Sit miä olin viijes. P16 voitti muistaakseni Eero Niskanen, en oo varma. Anne Piispanen tais voittaa N14 ja oisko ollu se jonka nimi ei tuu miäleen mut ol sit myöhemmin naisten kultaviestiporukassa Lahessa. Ny muistin; Taina Impiö. Mut on mulla tallessa joka sarjan 10 sakki
- Anonyymi
Oliko tuo se mätökelissä hiihetty ?
Miten oliko mukan, Kirvesniemi ?
- Anonyymi
ei ollut. oli vuoden liian vanha, niin kuin minäkin...
- Anonyymi
Paunonen ja Kirvesniemi on molemmat syntyneet 1958
- Anonyymi
Annin äiti Anne oli aikansa hiihtotekniikan täydellinen osaaja ja lahjakkuus. Komiasti hiihtää vieläkin, jos vaan vanha veto syttyy päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215764- 601927
- 251359
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2191178- 741105
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531057Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661029Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1421023- 49991
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58965