Titan Poker "freerollit"

ex-pelaaja

Titan Poker on paska pokerihuone. Ei siellä mitään freerolleja ole vaikka niin väittävät. Kaikissa osallistumismaksuttomissa turnauksissa joihin yrittää rekisteröidä tulee ilmoitus "Tämän turnauksen osallistumista on rajoitettu". Nyt lähti poistoon koko ohjelma.

6

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titan master

      Mitä horiset? Et tietenkään voi osallistua jokaiseen freerolliin mitä maa päällänsä kantaa. Jotkut frollit on spessuja ja jonkin erikoisdiilin kautta järjestettyjä. Et vaan osaa ja kyllä niitä frolleja löytyy lähes päivittäin mihin sinäkin voit osallistua. Titan on ja tulee aina olemaan yksi parhaista. Piste.

      • ............

        Mitä helvettiä itse horiset?

        "Et tietenkään voi osallistua jokaiseen freerolliin mitä maa päällänsä kantaa."

        Jokaiseen? Ongelma on se, ettei ohjelma anna rekisteröidä edes yhteen freerolliin. Ei yhteenkään. Ei edes sellaiseen jonka mainostetaan olevan täysin ilmainen vailla mitään erikoisehtoja tai rajoituksia.

        Ja annappa sitten esimerkki freerollista johon Titanilla voi osallistua? Olen käynyt kaikki läpi kohdasta "osallistumismaksuttomat", ja ohjelma aina valittaa että "turnauksen rekisteröitymistä on rajoitettu". Titanilla on outo käsitys freerollista.


      • Tellustelija
        ............ kirjoitti:

        Mitä helvettiä itse horiset?

        "Et tietenkään voi osallistua jokaiseen freerolliin mitä maa päällänsä kantaa."

        Jokaiseen? Ongelma on se, ettei ohjelma anna rekisteröidä edes yhteen freerolliin. Ei yhteenkään. Ei edes sellaiseen jonka mainostetaan olevan täysin ilmainen vailla mitään erikoisehtoja tai rajoituksia.

        Ja annappa sitten esimerkki freerollista johon Titanilla voi osallistua? Olen käynyt kaikki läpi kohdasta "osallistumismaksuttomat", ja ohjelma aina valittaa että "turnauksen rekisteröitymistä on rajoitettu". Titanilla on outo käsitys freerollista.

        ...oikeassa. En minäkään pahemmin ole freerolleja sieltä viime aikoina löytänyt. Voi olla että niitä on, mutta epäilen. Itse sentään pelaan Titanilla cash pöydässä parhaillaankin.

        Free Player Points turnauksia on joitakin, mutta sehän ei olekaan sama asia.

        Sinänsä Titan (tai Expekt, sama asia) ovat kyllä ihan OK paikkoja, sain aikanaan sen 150$ kerättyä sen yhden bonussysteemin kautta. Sitäpaitsi sillointällöin joku admin tyyppi tulee linjoille chattailemaankin, joka kyllä aika hauskaa, kun juttelevat ihan niitänäitä siinä myyntinsä ohessa. Välillä melkein mennyt jutusteluksi pelin kustannuksella, mutta mikäs siinä (yleensä ovat Irlannista tai ainakin töissä siellä). Taitavat siis "välittää" asiakkaistaan enemmän kuin moni muu vastaava sivusto. Ehkä...

        T:Tellustelija


      • titanimies
        Tellustelija kirjoitti:

        ...oikeassa. En minäkään pahemmin ole freerolleja sieltä viime aikoina löytänyt. Voi olla että niitä on, mutta epäilen. Itse sentään pelaan Titanilla cash pöydässä parhaillaankin.

        Free Player Points turnauksia on joitakin, mutta sehän ei olekaan sama asia.

        Sinänsä Titan (tai Expekt, sama asia) ovat kyllä ihan OK paikkoja, sain aikanaan sen 150$ kerättyä sen yhden bonussysteemin kautta. Sitäpaitsi sillointällöin joku admin tyyppi tulee linjoille chattailemaankin, joka kyllä aika hauskaa, kun juttelevat ihan niitänäitä siinä myyntinsä ohessa. Välillä melkein mennyt jutusteluksi pelin kustannuksella, mutta mikäs siinä (yleensä ovat Irlannista tai ainakin töissä siellä). Taitavat siis "välittää" asiakkaistaan enemmän kuin moni muu vastaava sivusto. Ehkä...

        T:Tellustelija

        Voittivat paras asiakaspalvelu 2007-palkinnon.
        Toi on tosiaan hauska piirre että ilmaantuvat välillä juttelemaan ja tiedustelemaan onko kaikki kunnossa ja ok. Frolleja en ainakaan pelaile, mutta käsittääkseni uusille pelaajille järjestetään tervetuliais freerolleja joihin nyt ainakin pitäisi pystyä osallistumaan. Monet freerollit on usein sellaisia että ne on tarkoitettu jotain tiettyä kautta liittyneille pelaajille.

        Kyllä niitä pitäs silti Titanilta löytyä ihan jokaiselle. Luulisin. Ennemmin kyllä itse osallistun maksullisiin turnauksiin, joita sieltä löytyy aivan omiksi tarpeikseen ja rahaakin on jaossa.


      • asdfghjhhj
        ............ kirjoitti:

        Mitä helvettiä itse horiset?

        "Et tietenkään voi osallistua jokaiseen freerolliin mitä maa päällänsä kantaa."

        Jokaiseen? Ongelma on se, ettei ohjelma anna rekisteröidä edes yhteen freerolliin. Ei yhteenkään. Ei edes sellaiseen jonka mainostetaan olevan täysin ilmainen vailla mitään erikoisehtoja tai rajoituksia.

        Ja annappa sitten esimerkki freerollista johon Titanilla voi osallistua? Olen käynyt kaikki läpi kohdasta "osallistumismaksuttomat", ja ohjelma aina valittaa että "turnauksen rekisteröitymistä on rajoitettu". Titanilla on outo käsitys freerollista.

        Okei myönnetään. Itse en ole pahemmin noita freerolleja pelannut mutta nyt kun kokeilin niin oli aina jokin: virhe rekisteröinnissä-ota yhteys asiakastukeen. En tiedä mitä hittoa sekoilevat vaikka frolleja tuntuu olevaan jokapäivä. Hnmm. Pitääpä tosiaan ottaa se yhteys sinne asiakastukeen


    • alkupääoma

      olikohan nämä niitä saitteja joilla ei freerolleilla päästetä alkuun,vaan täytyy ensin tehdä talletus ennenkuinpääsee edes freerolleihin.
      Itse aloittelen aina freerolleila.Pokerihuone
      ainoa johon olen tehnyt alkutalletuksen,sielläkin kyllä voitin 3€ fr rol,mutta jostainsyystä menin sen sittareihin häviämaan,niin piti tehdä talletus,kun saitti täynnä tilttaavia pelaajia ja hauska pompotella siellä italialaisten ja suomalaisten teinien joukossa(en tosin tiedä ovatko pokerihuoneen vai minkä saitin asiakkaita)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe