Basiron AC 5%

-Poika18-

Iltaa!

Minulla on lieväksi luokiteltava akne selässä (kulkee myös selkärangan kohdalta ihan alas asti), sekä rintakehän kohdalla. Kasvot ovat suhteellisen hyvässä kunnossa, korkeintaan tätä teini-iän normaalia finniä ja epäpuhtautta pukkaa sillontällön, otsassa vähän enemmän.

Tähän väliin kysymys: Minulla on puolipitkät hiukset, otsa ja ohimo aina peitettynä, vaikuttaako se finnien määrään niillä alueilla? Esim. saako iho tarpeeksi ilmaa, vaikuttaako rasvaiset hiukset finnien määrään jne.

Olen käyttänyt Basiron AC Wash geeliä suihkussa joka aamu nyt 7 päivää, mielestäni akne on "haalentunut" hieman, mutta rintaan on tullut ensimmäistä kertaa pari isompaa punaista finniä. Näistä en ole huolissani, eiköhän ne siitä ajan kanssa kuivu pois. Kuitenkin minua ihmetyttää kun ihmiset valittavat kuivasta ja punoittavasta ihosta, itse käytän normaalia AC geeliä kasvoihin ja Wash geeliä vartalon ongelma-alueisiin joka aamu, ja paikkani ovat kun eivät ikinä olisi kuulleetkaan mikä on kuiva tai punoittava. Tarkoittaakö tämä että käytän geeliä liian vähän tai liian harvoin?

Kaikenkaikkiaan viikon jälkeen on vaikea vielä sanoa onko parannusta oikeesti edes tullut, otsa on kyllä huomattavasti sileämmän tuntuinen, ihankun aine olisi tasoittanu kaikki paukut ja poistanut isommat finnit. Rinta ja selkä ovat lähestulkoon identtisessä jamassa, mitä nyt mielestäni akne on hieman haalentunut, mutta voihan se olla vaan taikauskoa :/

Hieman tämä vartalon akne häiritsee ja laskee itseluottamusta (esim saunominen juhlissa aina pelottaa, hurrr!) joten onhan siitä päästävä eroon.

Basironista voi täällä muutkin kirjottaa mielipiteitä ja omia kokemuksia, tai liittää ketjuun kysymyksiä jos siltä tuntuu.

Voimia!

35

19690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Niitä positiivisia vaikutuksia saa odotella ainakin 4-6 viikkoa kuurin aloituksesta. Täydet vaikutukset nähtävissä vasta 3kk eteenpäin kuurin aloituksesta. Viikon jälkeen ei voi sanoa vielä mitään.

      Tsemppiä tosin! Basiron AC wash on mitä itse käytän. Olen käyttänyt jo 10kk ja tyytyväinen olen. Finnit ovat pysyneet poissa helmikuusta lähtien käytännössä kokonaan. Bentsyyliperoxidi hoiti minulta pois melko vaikean märkäpää aknen.

      • -Poika18-

        Hyvä kuulla että aine toimii ja kyllähän se joo vie aikaa. Kuinka runsaasti geeliä alueille levität ja odotatko aina täydet viisi minuuttia ennen huuhtelua?

        Lisätään vielä tähän tosta normaalista Basiron AC geelistä kysymys, eli voiko sitä levittää koko kasvoille kosteusvoiteen tapaan, vai pitääkö mm. nenän reunoja, suunpieliä, huulia ja silmänalusia ihan tarkkaan varoa? Voiko geeliä pistää esim. viiksien kasvu alueelle?

        Kiitokset


    • tertter

      Itsekin olen aatellut tuota Basironia hankkia, mutta en osaa päättää ottaisinko juuri tuon Washin vai iholle jätettävän. Onko kokemusta näiden tehokkuuksien eroista? Mielummin haluaisin tuon geelin, mutta vähän kauhistuttaa sen kuivattava vaikutus.. Onko totta, että se voi viedä hiuksistakin väriä?! Miten ootte nukkunu aine naamalla ilman, että tyynyliinat menee pilalle..?
      Auttaakohan tuo mustapäihinkin? Heti kun osaan päättää kumman valitsen, niin kipaisen apteekkiin. Hienoa, että teillä on toiminut! Toivo taas herää täälläkin päässä..

      • -Poika18-

        Moro!

        Elikkäs, Basiron AC geeli on lähinnä tarkotettu kasvoille aknea ja finniä poistamaan, kun taas Wash on tarkotettu hieman isommille alueille kuten rinta ja selkä.

        Ja mun tietääkseni toi yöksi jätettävä geeli poistaa mustapäät siinä samassa missä kaiken muunkin! Itse käytän vielä aamusin, ja pistän rasvaa päälle. Kuivumista tosiaan en ole huomannut yhtään kertaa enkä missään muotoa, eli älä turhaan liikaa huolestu. Aloitat varovasti ja jos iho ei ala kuivamaan niin lisäilet satsia aina vähän kerrallaan.

        Apteekkiin vaan, suosittelen!


      • tertert
        -Poika18- kirjoitti:

        Moro!

        Elikkäs, Basiron AC geeli on lähinnä tarkotettu kasvoille aknea ja finniä poistamaan, kun taas Wash on tarkotettu hieman isommille alueille kuten rinta ja selkä.

        Ja mun tietääkseni toi yöksi jätettävä geeli poistaa mustapäät siinä samassa missä kaiken muunkin! Itse käytän vielä aamusin, ja pistän rasvaa päälle. Kuivumista tosiaan en ole huomannut yhtään kertaa enkä missään muotoa, eli älä turhaan liikaa huolestu. Aloitat varovasti ja jos iho ei ala kuivamaan niin lisäilet satsia aina vähän kerrallaan.

        Apteekkiin vaan, suosittelen!

        Okei, kiitti! Kasvoille nimenomaan tarvitsisin yksittäisiin kohtiin. Mitä nyt pari tyynyliinaa haittaa jos pääsee näistä paukuroista eroon :P
        Jo on ihme aine, jos mustapäihinkin tepsii :D
        Taitaa olla apteekkireissu edessä.


      • Uncut

        Mulla on käytössä kumpikin, koska omalla kohdallani olen huomannut toisen ennaltaehkäisevan tietyntyyppisiä finnejä ja toinen taas toisenlaisia.

        Basiron Wash, josta pikemminkin käyttäisin nimeä naamio, on pitänyt melko hyvin isommat tulehtuneet finnit poissa. Kaikkeen se ei kyllä ole tepsinyt, mutta auttanut selvästi. Käytän sitä melkeinpä joka ilta, mutta pidän ainakin yhden taukopäivän viikossa, koska muuten iho alkaa punoittaa ja pinta on kiristävän kuiva.

        Basiron geeli on ollut oiva apu epätasaiselle pieniä finnejä ja epäpuhtauksia täynnä olevalle otsalle, johon Wash ei ole tepsinyt. Iholle jätettävä geeli vähentää mukavasti tollasta "röpelöä". Mulla riittää käyttö kerran-kaksi viikossa eikä mun iho edes kestäisikään enempää.

        Kaikkien pitäisi itse kokeilla, mikä sopii parhaiten. Tämä juttu on siitä, miten Basiron vaikuttaa minun ihooni eikä se siis takaa sitä, että sama homma toimisi muilla. Toistaiseksi iho on pysynyt ok kunnossa näin, mutta syksyn tullen on aina pahentunut, joten sitten se on taas ihotautilääkärille, mars. Vuosi sitten aloitin näihin aikoihin Roan.


      • 12345
        tertert kirjoitti:

        Okei, kiitti! Kasvoille nimenomaan tarvitsisin yksittäisiin kohtiin. Mitä nyt pari tyynyliinaa haittaa jos pääsee näistä paukuroista eroon :P
        Jo on ihme aine, jos mustapäihinkin tepsii :D
        Taitaa olla apteekkireissu edessä.

        käyttäny nyt muutamana iltana tota washia, sen suurempia tuloksia nyt on turha vielä näin nopeesti oottaa mut toiveet on korkeella :) Iholle jätettävää geeliä en uskaltanu ottaa koska imetän, mut sitäkin ostanen sit ku imettäminen loppuu... En oo varma kuvittelenko vai onko aine jo ruvennu tehoomaan, mut ihan ku naama ei rasvottuis enää niin paljoo... Finnejä vielä on mut neki näyttäs olevan kuivumaan päin :)Mulla ei ainakaan ole poltellu eikä kirvelly eikö kuivattanu ihoo vaikka moisesta varoteltiin kovasti... Voi ku tää aine oliskin nyt vihdoinkin se viimenen mitä tarvii kokeilla...


      • 12345
        Uncut kirjoitti:

        Mulla on käytössä kumpikin, koska omalla kohdallani olen huomannut toisen ennaltaehkäisevan tietyntyyppisiä finnejä ja toinen taas toisenlaisia.

        Basiron Wash, josta pikemminkin käyttäisin nimeä naamio, on pitänyt melko hyvin isommat tulehtuneet finnit poissa. Kaikkeen se ei kyllä ole tepsinyt, mutta auttanut selvästi. Käytän sitä melkeinpä joka ilta, mutta pidän ainakin yhden taukopäivän viikossa, koska muuten iho alkaa punoittaa ja pinta on kiristävän kuiva.

        Basiron geeli on ollut oiva apu epätasaiselle pieniä finnejä ja epäpuhtauksia täynnä olevalle otsalle, johon Wash ei ole tepsinyt. Iholle jätettävä geeli vähentää mukavasti tollasta "röpelöä". Mulla riittää käyttö kerran-kaksi viikossa eikä mun iho edes kestäisikään enempää.

        Kaikkien pitäisi itse kokeilla, mikä sopii parhaiten. Tämä juttu on siitä, miten Basiron vaikuttaa minun ihooni eikä se siis takaa sitä, että sama homma toimisi muilla. Toistaiseksi iho on pysynyt ok kunnossa näin, mutta syksyn tullen on aina pahentunut, joten sitten se on taas ihotautilääkärille, mars. Vuosi sitten aloitin näihin aikoihin Roan.

        oon käyttäny 5 iltana basiron washia ja nyt voin sanoo et kirvelee jonkun verran, kävin aiemmin tänään saunassa, olisko se sitten herkistäny ihoa sen verran enempi... siitäki on kyllä n. 6 tuntia aikaa... Nooh, kyllä sitä pienet kirvelyt kestää jos tosissaan auttaa :D


      • Treyasedf
        12345 kirjoitti:

        käyttäny nyt muutamana iltana tota washia, sen suurempia tuloksia nyt on turha vielä näin nopeesti oottaa mut toiveet on korkeella :) Iholle jätettävää geeliä en uskaltanu ottaa koska imetän, mut sitäkin ostanen sit ku imettäminen loppuu... En oo varma kuvittelenko vai onko aine jo ruvennu tehoomaan, mut ihan ku naama ei rasvottuis enää niin paljoo... Finnejä vielä on mut neki näyttäs olevan kuivumaan päin :)Mulla ei ainakaan ole poltellu eikä kirvelly eikö kuivattanu ihoo vaikka moisesta varoteltiin kovasti... Voi ku tää aine oliskin nyt vihdoinkin se viimenen mitä tarvii kokeilla...

        Ei ole mitään todisteita että basironin ainesosa(t) millään tavalla voisivat päätyä äidinmaitoon. On tosin muutamia tapauksia joissa on todettu jonkin näistä ainesosista olevan lievä karsinogeeni joka todellakin päätyy vaikkapa otsalle levitettäessä verenkiertoon, ja sitä kautta uskoisin että äidinmaitoonkin.

        Eräs ystäväni käyttä tätä basironia aivan hulluna noin 1,5 vuotta: huomasi jatkuvan päänsäryn, migreenikohtaukset ja silmien kuivumisen ensimmäisten kolmen kuukauden jälkeen. Hän meni lääkäriin, ja pian tulikin jätkälle uudet suositkset tuon aineen käyttöön.

        Ole hyvin varovainen tuon aineen kanssa. Aina.


    • tertter

      Heips. Oon tässä parina iltana tuota Basiron geeliä nyt käyttänyt. Odotin, että se olis ollut hirveetä myrkkyä, mutta yllätyin positiivisesti sen koostumuksesta :)
      En luonnollisestikaan näin nopeasti vielä tuloksia odota, mutta ajattelin kysäistä, että onko teille tullut tätä käyttäessä sellaista pahenemisvaihetta, jolloin näppyjä pukkaa pintaan entistä enemmän?

      • basironin käyttäjä

        minulle ei ainakaan sen pahempaa pahenemisvaihetta tullut.. käytän sekä washia, että geeliä, ja on tuntunut toimivan. Enää ei uusia finnejä ole pukannut muuta kuin kuukautisia ennen muutamia yksittäisiä. Ihoni ei edes ole kuivunut käyttöaikana, sillä aloitin jo noin vuosi sitten kuurin, jolla totutin ihoni miedompiin kosteusvoiteisiin, ja lopulta ihoni ei kuivu enää ollenkaan vaikka sitä ei päivittäin kosteuttaisikaan. Ennen ihoni oli siis hyvin herkästi kuivuva ja kirvelevä, enkä juuri sen takia voinut mitään finnivoiteita käyttääkään. Mutta nyt toimii, ja iho alkaa olla selvästi paranemaan päin. Luulin jo, ettei tästä vaivasta pääse ikinä eroon, akne on ollut jo 5 vuotta, ja luojan kiitos nyt näyttäisi olevan paranemaan päin. Nyt suurin vaiva onkin jäljet/arvet, mutta niiden toivon ajan myötä lähtevän.. :)


    • lllkkjjj

      Minulle basiron geeli toimii kuin unelma, eikä se kuivata ollenkaan. Se pestävä geeli kuivattaa ihan mahottomasti. Poikaystävälläni päinvastoin :D Jotenka ole tyytyväinen että molemmat tuotteet sopivat ihollesi. En usko että käytät niitä väärin.

      • --n23--

        voikohan tota geeliä käyttää raskauden aikana?? =) Onko kenelläkään tietoo??


      • vieras123
        --n23-- kirjoitti:

        voikohan tota geeliä käyttää raskauden aikana?? =) Onko kenelläkään tietoo??

        ei suositella raskaina oleville....


      • fhg
        vieras123 kirjoitti:

        ei suositella raskaina oleville....

        Noista basironin punaisista jäljistä. Mul on kaulan alueella satunnaisesti välil muutama finni ja basironilla yritän pois saada, mutta sitten finni näyttää punottavan ja tulee hirveet läiskät ja lopetan aina ja finnit palaa. No nytten sitten käytin kunnolla laitoin jokapäivä finneihin vaikka läiskiä tuli niin finnit lähti sitten n.15pv kuluessa kunnolla ja punotus jäi mutta lähti n.3pv päästä kun en enää laittanut ainetta kaulaan kun ei ollut finnejä:) kannattaa kokeilla myös tota


      • ji
        fhg kirjoitti:

        Noista basironin punaisista jäljistä. Mul on kaulan alueella satunnaisesti välil muutama finni ja basironilla yritän pois saada, mutta sitten finni näyttää punottavan ja tulee hirveet läiskät ja lopetan aina ja finnit palaa. No nytten sitten käytin kunnolla laitoin jokapäivä finneihin vaikka läiskiä tuli niin finnit lähti sitten n.15pv kuluessa kunnolla ja punotus jäi mutta lähti n.3pv päästä kun en enää laittanut ainetta kaulaan kun ei ollut finnejä:) kannattaa kokeilla myös tota

        Tosta käyttöajasta tosiaan. Ostin tänään ton 5% ac geelin. Paljonko tota pitäis käyttää alussa että tulis mahdollisimman vähän punotusta ja kirvelyä jne.? Jotkut pitää vaan 10min, jotkut pari tuntia ja jotkut sitten koko yön. Itsellä lievä akne ettei kovin nopeasti tarvisi tulla tuloksia. Tämä siksi että viikon päästä alkaa koulu ja jos pitää valita tämän lievän aknen ja punottavan välillä niin valitsen aknen.


    • sdfghjpå

      Huuh oon monta vuotta myöhässä :D::D:D:D:D
      Mut huomenna tosiaan ostan (:

    • asdfghjklöä

      no ite ostin just vähä yli vuos sitte ton basironin.. kyllähän se vähän niitä finnejä hävitti, mut ei se kyllä paljoa. Joskus oli hyvännäkönen iho, välillä taas todella huono vaihteeks.. niinku mulla nyt.

    • siloposki23

      Kyllä suosittelen! Kuivatti itselläni ihon niin pahan näköiseksi ensimmäiseksi viikoksi että tuntui koko naaman karisevan pois, mutta periksi ei annettu!! Nyt posket sileät eikä finneistä enää tietoakaan ((:

    • heimoivilma

      nyt on 3 päivää käytetty, aamulla ja illalla laittanu, ihoa kirvelee, kutittaa ja on tooosi kuiva :s mut niiko sanotaa, periks en anna. toivottavasti tuloksii näkys jo kuukauden päästä.

    • suosittelen

      Hyvin on toiminu mullaki :) oon nyt käyttäny sen 6 viikkoo ja ei näy näppyjä enää missään.

    • Basiron(ko)

      Hei! itse ostin noin pari päivää sitten tota basiron 5% geeliä enkä oo vielkää huomannu muutosta! käytän sitä illalla ennen nukkumaan menoa ja jätän se aamulla pestäväksi minulla ei ole hirveä akne iho naan vähän finnejä otsassa, nenässä,ja hitusen vähän leuassa. milloin huomaat eron? pliis tarvitsen äkkiä vastausta!!!!!!

    • Miulla ainaki tulee finnejä jos jatkuvasti pien hiuksii otsalla. Samoin jos on pitkään sama tyynyliina nii alkaa naama näyttämään sotauhrilta. Kasvoille kannattaa olla oma pyyhe ja sekin vaihtaa tarpeeksi usein.

      Tämmösiä pieniä asioita kannattaa huomioida :)

    • basiron sucks

      Basiron ac on paskaa. TIEDÄN TYHMÄ KOMMENTTI, mutta siinä lyhykäisesti minun kokemukseni. Käytin kyllä maltilla ja oikein ohjeiden mukaan, ei auta niin ei auta.

    • Haittavaikutusuhri

      Naamani on tällä hetkellä kovilla tuon Basironin takia. Aivan turvonneet posket ja silmäluomet, tulipunainen iho, kuhmuja poskissa jotka kutisee ja suurentuneita ihohuokosia. "Suosittelen" -.- tietenkään ei kaikille noin käy mutta vituttaa perkeleesti!

      • apuatarvittavana

        Ihmettelin tässä kun oon itekki käyttäny basironia, mutta sitten kun se loppu en jaksanu mennä ostaan uutta ku iho näytti ihan ookoolta nii ei siinä mitään, mutta parin viikon päästä alko niitä finnejä tuleen ja kunnolla.. onko se silleen että jos sen käytön lopettaa niin sitten tulee ne finnit takasin? ainaski mulla tapahtu sillee.. ja ihmettelin tässä vie kun oon siis tyttö ja no meikkaan niin vaikuttaako se mitenkää siihen että jos nyt pesen kasvoni sillä wash jutulla ja aamulla pistän sitten meikkivoidetta yms. iholleni niin vaikuttaako se mitenkään? Tehoaako se kuitenkin?? jos joku vois vastata ois tosi kiva!:)


    • toimiii1

      mää oon nyt käyttäny pari päivää ja huomaa jo tuloksia eikä mulla ees oo mitään punottavaa ihoo tai kuivaa, tuntuu vaan et se pysyis kauemmin niinku ei rasvasena mutta ei kuivanakaan mutta näyttää toimivan! ja on ollu joku 3-4 vuotta sellane lievä akne sellane tyhmän näköne välillä punottava ja selasii ihan pikku finnei melkein koko naamas mut isompia on sillai aina suunnille yks päiväs tulee :S nytkin tullu pari hoidon jälkee mut ne on ollu sellasii ei niin näkyviä

    • __iluut

      Itselläni on öljyinen sekaiho ja etenkin ihohuokoset suurentuneet haittaavasti ympäri naamaa tässä kun 25 ikävuotta olen lähestynyt. Olen käyttänyt ajoittain sekä washia että geeliä, tällä hetkellä geeli menossa.

      Washin hyvä puoli on se, että tuntuu olevan vahvempaa. Olen pitänyt sitä yleensä 15-30 minsaa ennen pesua. Isot paukamafinnit (mitä minulle joskus tulee selkään) ovat lähteneet tällä pois. Ne tosin tulevat takaisin käytön loputtua mikäli hormonit toimivat edelleen samalla lailla (itselläni ainakin nuo isot paukamat johtuvat selkeästi hormoneista).

      Kasvoihin en tykkää laittaa washia, koska se on koostumukseltaan niin valuvaa. Sen sijaan laitan kasvoihin geeliä aamuin ja illoin, ja toimii hyvin. Minulla on nyt tuo geelikuuri ekaa kertaa menossa, ja tykkään siitä enemmän kuin washista. En tiedä miten mahtaa olla varsinaisen akneihon kanssa, mutta itselläni on nyt puolentoista viikon jälkeen lähes kaikki ihohuokoset pienentyneet eikä finnejä ole tullut. Ikävä kyllä ihohuokoset varmaan palaavat taas pian kuurin loputtua, mutta tulevaisuudessa tulen varmaan käyttämään tätä geeliä kerran tai pari viikossa ylläpitääkseni tulosta.

      Näiden kuurien aikana ei muuten sitten kannata ottaa aurinkoa. Eli lähinnä talvella kätevä kuuri, kesällä voi olla ongelmia.

    • Huibbu

      Mä oon nyt toista kertaa tolla Basiron voide kuurilla ja on kyllä ihme aine kun näpyt häviää ja iho tulee tasaiseksi. Siitä huolimatta että naama on tosi kuiva ja punoittaa, mutta se on oikeastaan vain terveen näköistä punoitusta :P
      Sen ensimmäisen kuurin jälkeen pystyin nauttimaan puhtaasta ihosta jotain 3kk kun aloin taas huomata että samaisia pikku näppyjä alkoi iskeä ihoon :( Ja nyt oon toista viikkoa taas tolla kuurilla eikä näpyistä enään tietoakaan!
      En vaan tiedä onko toi kuuri pidemmän päälle huonoksi iholle kun se kuivattaa ihan sikana?! Siis jos käyttää tota kuuria vaikka vain 2 kertaa vuodessa.

      Sitten tos kesäaikana tota ei tosiaan voi käyttää :/ Ehkäisiköhän näppyjä paremmin jos sitten kesäaikana puhdistaisi kasvot vain tuolla Washilla? Vai onko sekin niin tujua ettei sovi kesällä käyttää vaikka ei naamaan jätetäkään?

    • ongelma2

      moro!auttakohan tuo basiron 5% whas naamassani on uesasti näppyjä aloitin käytön tänään aamusi laitan sitä kerran päivässä naaman annan hetken vaikttaa ja pesen pois onko kellään kokmeusta????

    • Basironnn

      Mulla ei tuu punotusta tai kuivu, aloin vähän aikaa sitten pitämään basironia 15 minuttia iholla, reseptissä lukee 1-5min, silti ei näy punotusta mutta finnit lähtee! :)

    • HELP please

      Monessako viikossa tuloksia pitäisi näkyä? :o Olen juuri ostanut geeliä, ja ajatteli kysyä omia kokemuksianne. Täytyykö ensimmäisellä kerralla pitää ainetta vain vähän aikaa vai koko yön?

      • Tyttö14v

        Ite oon nyt varmaa vuoden täs käyttäny tota geeliä silloin tällöin kun rupes finnejä tulemaan kasvoihin .. Nii nyt sitte varmaa viimesen kolmen viikon aikana oon ihan joka ilta sitä laittanu finnikohtiin ja sitte aamulla pessy pois .. Mut oon huomannu et ei mulla ainakaa tuloksii aina näy et välil finnit toki pienenee mut sit niit vaa tulee lisää .. Mut kyl jossaivaihees oli silleenki hetkenaikaa ettei ollu ollenkaa ja sitteku lopetti käytön nii ne palas.. Ja tota alushan kannattaa sillee ihan pienii määrii laittaa ettei sit tulis hirveesti mitää et iho kuivuu ja näi.. Ja mulle tosiaa ihan sanottii apteekissa että voi ihan alussakin yöks laittaa :)


    • poltteluun-turhautunut

      Oon käyttäny tota geelia nyt noin 3kuukauden ajan ja olen todella tyytyväinen ollut! Alussa ekat pari viikkoa oli täyttä helvettiä; kirvelyä, polttelua, kutinaa, turvotusta... Mutta lopulta kun naama tottui tuohon tököttiin olin todella tyytyväinen sillä naamani oli paremmassa kunnossa moneen vuoteen eikä finnejä tullut enään kuin pari ennen kuukautisia! :) Geelin loputtua en päässyt heti ostamaan lisää, ja olinkin melkein pari viikkoa ilman. Eihän siitä tullut mitään sillä naama kukki enemmän kuin mummon puutarha! Kävin ostamassa uudestaan tuon geelin ja joudun taas kestämään tämän polttelun ym. Harmittaa kun välissä oli vain pari viikkoa ja silti naamani joutuu totuttelemaan uudestaan tähän tököttiin... Noh, seuraavalla kerralla kun aine on loppumassa pitää ostaa aine ajoissa!

    • huolestunut13

      Oon hieman myöhässä mutta oon ostamassa tätä basironia ja mua pelottaa että naama menee huonompaan kuntoon kun on suun, nenän ja otsan alueella yksittäisiä finnejä. Auttakaa oon 13.v tyttö!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2494
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      293
      2190
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2082
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1781
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1691
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1659
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      114
      1300
    Aihe