Löytyykö Turun rautatieaseman läheisyydestä (max 1,5 km) ilmaista kadunvartta tms. paikkaa autolle muutamaksi vuorokaudeksi? Käsittääkseni aseman paikat ovat kortilla ja partkkitalot niin hemmetin kalliita.
Kiitoksia jo etukäteen vastauksista!
Parkkipaikka juna-aseman lähellä?
7
17634
Vastaukset
- turussa-----------
lappuliisat kulkee suurennuslasi silmässä. ovat vitun tarkkoja turunkaupunki on vitun köyhä.
- tarkkoina!
Liisää lappuliisoja!
- kortilla
Hei! Aina olen löytänyt paikan rautatieaseman vieressä (eli radan vieressä) olevalta parkkipaikalta, jolle on ajo aikasen huomaamattomasta paikasta. Hinta muistaakseni noin 4-5 eur/ vuorokausi. Eli kun tulet keskustasta päin rautatieasemalle, aja aseman ohi. Aseman kulmalla on valoristeys, siitä aidan vierustaa noin puoleenväliin ennen seuraavaa valoristeystä. Aidasta olevasta portista pihaan ja pihan perälle, josta oikealle radan viereen. Paikkoja on runsaasti ja pysäköintilipun saa parkkialueen rautatieasemanpuoleisesta päädystä.
- En tiennytkään
Sinne pääsee aseman pihastakin, asemarakennuksen päästä, siitä päästä missä on pyöriä parkissa.
Itse olen ajanut sinne, kun olen vieny tai hakenu jonku junalta. En tiennytkään, että siinä voi pysäköidä pidempäänkin.
- Kiitos
KIITOS!!!!!
- Täsä mä ole
Nyt oli kyse ILMASESTA paikasta ja lähin on ABC:n parkkis muutaman sadan metrin pääs :)
- KiitosNeuvoista
Niin onko tuo ABC ainoa rautatieaseman liepeillä oleva ilmainen parkkipaikka?
Aikarajoitettuhan se on, mutta muuten?
Lähinnä sillä ajattelin, kun olisi kiva käydä Logomon tapahtumissa useamminkin, mutta sinänsä vituttaa maksaa 1,5€ tunnilta parkkimaksua..
Esimerkiksi parin tunnin leffaankin tulee jo ihan kohtuullisesti hintaa lisää tuon pysäköinnin takia.
Muuten noi Logomon leffat on kivoja, vitosella leffaan ja niistä on aika moni tällaisia vanhempia leffoja, joita ei juuri näe muuten.
Vaikka eihän se tietysti ole elämyksestä paljoa, vitosen leffalippu ja 3-4 euroa parkista, mutta kuitenkin, periaate se on kun puhuu. Ja asun kuitenkin sen verran kaukana, että esimerkiksi pyörällä ei onnistu tuo Logomossa käynti ja bussiinkin menee kuitenkin vielä enempi pätäkkää kuin itse parkkimaksuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831