Hei,
Tänään sain ensimmäiset piilarit; dailies aqua comfort plus. En huomannut kysyä optikolta, että onko kumpaankin silmään omanlaisensa piilari, vai onko nuo kaikki samanlaisia ja käy siis kumpaan silmään vain?
Yritin etsiä pakkauksista merkintöjä, mutta en ainakaan huomannut, että niissä olisi mainittu mitään. Osaisiko joku kertoa onko vasemmalle ja oikealle silmälle oma linssi?
linssit oikeisiin silmiin
6
3271
Vastaukset
- Ring Ring
Tais jäädä optikoltasi kenties muutakin tärkeää kertomatta? Kenties myös sinulta kysymättä?
- ne on kaikki
Jos linssisi ovat saman vahvuiset ei sillä väliä kumpaan silmään laitat. Jos eri vahvuiset niin tietysti on väliä, että oikea vahvuus menee oikeeseen silmään.
- puolisokea
jos huomaat eroaa.
Vaikka luultavasti ovat samanvahvuisia koska mitään muuta ei ole mainittu. - apua hiukan
luulisin pakkauksessa olevan merkintä-riippuen valmistusmaasta.
Vasen oikea tähän malliin:
englanti-left, right.
saksa-links, rechts.
ranska-gauche, droite.- Ihan turhaa piruilua viestis
Tuo on totta, mutta kun molemmissa pakkauksissa lukee samat oikea että vasen ja jos optikko ei ole muistanut merkitä kumpi tulee kumpaan ruksilla tai muulla merkinnällä, pitää itse laittaa se merkintä pakkaukseen. Itsellänkin optikko unohti merkata kumpi kumpaan, mutta oli helppo se määritellä vahvuuksien mukaan. Toisessa sentäs melkein 1,0 ero toiseen.
- apua kaipaava
Molemmissa silmissä on sama vahvuus, joten kaikki linssit ovat siis ilmeisesti samanlaisia ja käyvät kumpaan silmään vain. Kiitoksia avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745