Karpeille uusi koti PIAN!!!!

Appari

Nyt tarvittaisiin 5 isolle karpille uusi HYVÄ koti.
Kalat saavat häädön altaastaan ja ei hannoisi niitä hengiltäkään pistää!!
2 kpl 40-50 cm ja 3 kpl 25-30 cm pitkiä otuksia.
En uskalla luvata heti suoralta kädeltä niitä ilmaiseksi, mutta selvitän asiaa.
Nyt kiireen vilkkaa pelastamaan nämä kaverit.

7

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

tarjoa johonkin ravintolaan päivän eksoottiseksi kala-ateriaksi.

• Appari

... ei kenenkään ravinnoksi, laitoinhan siihen että ei hannoisi hengiltä pistää...
        Mutta ratkaisuhan tuokin tietysti on.
        Omaan akvaan ei mahdu ja nuohan popsisi meidän pikkukillit muutamassa minuutissa.

Kiitti kuitenkin vinkistä ;-)

• o: isoja
        Appari kirjoitti:

... ei kenenkään ravinnoksi, laitoinhan siihen että ei hannoisi hengiltä pistää...
        Mutta ratkaisuhan tuokin tietysti on.
        Omaan akvaan ei mahdu ja nuohan popsisi meidän pikkukillit muutamassa minuutissa.

Kiitti kuitenkin vinkistä ;-)

mukavan kokoisia pikkukaloja.. :D missä ne sinulla olivat? itselä akvaario vain 180 l. oishan nuo mahtavia muttei ehkä ihan mahdu mulle... sori ettei oo mulla apua..

• Appari
        o: isoja kirjoitti:

mukavan kokoisia pikkukaloja.. :D missä ne sinulla olivat? itselä akvaario vain 180 l. oishan nuo mahtavia muttei ehkä ihan mahdu mulle... sori ettei oo mulla apua..

Ne on mun asiakkaan luona, ei kyllä niin suuressa altaassa. Ja ilmaseks lähtis...
        Sääli olis hävittää noin isoja kaloja, mutta ei kai muutakaan voi. Täytyy vielä kysellä akvaarioliikkeistä.

• m.i.n.n.n.a
        Appari kirjoitti:

Ne on mun asiakkaan luona, ei kyllä niin suuressa altaassa. Ja ilmaseks lähtis...
        Sääli olis hävittää noin isoja kaloja, mutta ei kai muutakaan voi. Täytyy vielä kysellä akvaarioliikkeistä.

Siis mitä onko sulla karppeja jossaa normaalikokosessa AKVAARIOSSA??? Nehän kasvaa ihan mielettömiks. Eikös niitä yleensä jossaa lämmiteteyissä pihalammissa pidetä.. vai oonko iha väärässä?

• appari
        m.i.n.n.n.a kirjoitti:

Siis mitä onko sulla karppeja jossaa normaalikokosessa AKVAARIOSSA??? Nehän kasvaa ihan mielettömiks. Eikös niitä yleensä jossaa lämmiteteyissä pihalammissa pidetä.. vai oonko iha väärässä?

ole karppeja normi kokoisessa akvaariossa!!!
        Etsinnässä on ollut koti karpeille, jotka saa häädön aulatiloissa olevasta "lammestaan".
        Ja jos mä olisin alunperinkään ollut tekemisissä näiden kalojen kanssa, ne olis jo isommassa altaassa. Minä vaan hyvää hyvyyttäni tarjouduin etsimään niille uutta kotia. Ei heti kannata nostaa karvoja pystyyn, jos ei tiedä mikä on kokototuus.com.
        Siks toisekseen viestikin alkaa olla jo niin vanha, että kannattaako tuohon edes vaivautua.

• Appari
        m.i.n.n.n.a kirjoitti:

Ja jos luet koko viestiketjun, luulisi että siitä huomaa, ettei ne ole mulla itsellä eikä todellakaan missään normikokosessa akvassa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2997
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2941
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2357
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1853
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1709
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1654
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1576
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1255
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79