ADSL-modeemin liitäntä kaapeliverkkoon

Yor

Löytyykö jostain liitintä, jolla voi liittää ADSL-modeemin kaapeliverkkoon?

14

7713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pege81

ADSL-modeemia et voi liittää kaapeliverkkoon, eli mitään erikoisliitintä tai muuta vastaavaa ei ole olemassa.

• Ingenjöri

Miten saa haarukan liitettyä sähköverkkoon?

• Asentaja Torsti
        Ingenjöri kirjoitti:

Miten saa haarukan liitettyä sähköverkkoon?

Kun haarukasta taittaa kaksi keskimmäistä piikkiä pois, sopii se hyvin sähkörasiaan. Tietenkin haarukuissakin on mallikohtaisia eroja, mutta lähtökohtaisesti pitäisi onnistua ihan kotikonstein.

• Tietoako
        Asentaja Torsti kirjoitti:

Kun haarukasta taittaa kaksi keskimmäistä piikkiä pois, sopii se hyvin sähkörasiaan. Tietenkin haarukuissakin on mallikohtaisia eroja, mutta lähtökohtaisesti pitäisi onnistua ihan kotikonstein.

Haarukkaa voi myös käyttää mokkulana toimii kaikkien operaattorien verkoissa eikä tarvitse maksaa mitään

• Miten sim kortti
        Tietoako kirjoitti:

Haarukkaa voi myös käyttää mokkulana toimii kaikkien operaattorien verkoissa eikä tarvitse maksaa mitään

Kolvataanko sim kortti kiinni haarukkaan vai toimiiko ilman?

• kyllä kyllä
        Miten sim kortti kirjoitti:

Kolvataanko sim kortti kiinni haarukkaan vai toimiiko ilman?

Ei tartte mitään sim kortteja on integroituna haarukkaan ja toimii moitteettomasti

• Tertsi
        Tietoako kirjoitti:

Paremman kuuluvaisuuden ja näin ollen nopeamman yhteyden saa isommalla haarukalla. Kuten jo mainitussa Savonia sarjassakin on iso tarjoiluhaarukka, jolla saa tosi hyvän yhteyden! Parempi, nopeempi ja varmenpi!

• teknikko32

Olen kuullut, että jossain liikkeessä olisi kyseisiä adsl -> kaapelinetti aktiiviadaptereita myynnissä.

• asiantuntija

Itse kuulin että piirilevyyn kolvaamalla lisää vastuksia saa tämän itsekkin tehtyä!

• kotioppinut

Puollan tuota aktiiviadapteria. Olen myös saanut tietää, että kyseistä komponenttia käyttäessä voidaan liittymänopeudessa päästä yli ilmoitetun teoreettisen maksiminopeuden(!)
        Syynä tähän se, että aktiiviadapteri suodattaa signaalista häiriöt pois, ja toimii näin nopeammin, koska ei tarvitse lähettää ylimääräisiä korjausbittejä verkkoon.

Haarukka asia oli minulle uutta, mutta mitä ei kotioppinut kokeilisi. Muistaakseni meillä on Savonia-aterimet, tulokset voin ilmoittaa myöhemmin.

• KaapeliVelho
        kotioppinut kirjoitti:

Puollan tuota aktiiviadapteria. Olen myös saanut tietää, että kyseistä komponenttia käyttäessä voidaan liittymänopeudessa päästä yli ilmoitetun teoreettisen maksiminopeuden(!)
        Syynä tähän se, että aktiiviadapteri suodattaa signaalista häiriöt pois, ja toimii näin nopeammin, koska ei tarvitse lähettää ylimääräisiä korjausbittejä verkkoon.

Haarukka asia oli minulle uutta, mutta mitä ei kotioppinut kokeilisi. Muistaakseni meillä on Savonia-aterimet, tulokset voin ilmoittaa myöhemmin.

Tätä samaista adapteria voi käyttää myös television ja digiboksin väliin. Tällöin et tarvi mitään kortteja vaan eteesi avautuu kaikki mahdolliset maksukanavat ja muutama muukin kanava joita ei muuten edes näe. Itse pidä erityisesti näistä klo 24 jälkeen näytettävästä kanavatarjonnasta. Kaiken lisäksi voit tämän jälkeen surffata interwebissä maksuttomasti ja asuntolainasi myös lyhenee itsestään.

• Myyjä69
        kotioppinut kirjoitti:

Tässä linkki mistä voit tilata kyseisen adapterin: http://www.smskauppa.com/?kid=34&p=3&pid=27&kk_id=Aikuisviihde&menu_open=Anustapit

• kaapeliguru
        kotioppinut kirjoitti:

Aktiiviadapterin voit helposti ohittaa liittämällä johdot yhteen. Tällöin tosin ei saa aktiiviadapterin tuomaa häiriönpoistoetua. Muutenkin johtoliitokset ovat epävarmempia. Suosittelen minäkin aktiiviadapteria. Itselläni toimii tosi hyvin!

• ingen gör -68
        KaapeliVelho kirjoitti:

Tätä samaista adapteria voi käyttää myös television ja digiboksin väliin. Tällöin et tarvi mitään kortteja vaan eteesi avautuu kaikki mahdolliset maksukanavat ja muutama muukin kanava joita ei muuten edes näe. Itse pidä erityisesti näistä klo 24 jälkeen näytettävästä kanavatarjonnasta. Kaiken lisäksi voit tämän jälkeen surffata interwebissä maksuttomasti ja asuntolainasi myös lyhenee itsestään.

Olen käyttänyt ko. aparaattia ja hienosti toimii! Näyttää muuten tulevaisuuden ohjelmiakin. Esim. katselin eilen Sopranos-sarjan tulevia tuotantokausia(vaikka niitä ei ole vielä edes kuvattu eikä tulla kuvaamaankaan).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3970
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2071
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      86
      1323
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1107
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      215
      909
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe