ADSL-modeemin liitäntä kaapeliverkkoon

Yor

Löytyykö jostain liitintä, jolla voi liittää ADSL-modeemin kaapeliverkkoon?

14

7664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pege81

      ADSL-modeemia et voi liittää kaapeliverkkoon, eli mitään erikoisliitintä tai muuta vastaavaa ei ole olemassa.

      • Ingenjöri

        Miten saa haarukan liitettyä sähköverkkoon?


      • Asentaja Torsti
        Ingenjöri kirjoitti:

        Miten saa haarukan liitettyä sähköverkkoon?

        Kun haarukasta taittaa kaksi keskimmäistä piikkiä pois, sopii se hyvin sähkörasiaan. Tietenkin haarukuissakin on mallikohtaisia eroja, mutta lähtökohtaisesti pitäisi onnistua ihan kotikonstein.


      • Tietoako
        Asentaja Torsti kirjoitti:

        Kun haarukasta taittaa kaksi keskimmäistä piikkiä pois, sopii se hyvin sähkörasiaan. Tietenkin haarukuissakin on mallikohtaisia eroja, mutta lähtökohtaisesti pitäisi onnistua ihan kotikonstein.

        Haarukkaa voi myös käyttää mokkulana toimii kaikkien operaattorien verkoissa eikä tarvitse maksaa mitään


      • Miten sim kortti
        Tietoako kirjoitti:

        Haarukkaa voi myös käyttää mokkulana toimii kaikkien operaattorien verkoissa eikä tarvitse maksaa mitään

        Kolvataanko sim kortti kiinni haarukkaan vai toimiiko ilman?


      • kyllä kyllä
        Miten sim kortti kirjoitti:

        Kolvataanko sim kortti kiinni haarukkaan vai toimiiko ilman?

        Ei tartte mitään sim kortteja on integroituna haarukkaan ja toimii moitteettomasti


      • Tertsi
        Tietoako kirjoitti:

        Haarukkaa voi myös käyttää mokkulana toimii kaikkien operaattorien verkoissa eikä tarvitse maksaa mitään

        Paremman kuuluvaisuuden ja näin ollen nopeamman yhteyden saa isommalla haarukalla. Kuten jo mainitussa Savonia sarjassakin on iso tarjoiluhaarukka, jolla saa tosi hyvän yhteyden! Parempi, nopeempi ja varmenpi!


    • teknikko32

      Olen kuullut, että jossain liikkeessä olisi kyseisiä adsl -> kaapelinetti aktiiviadaptereita myynnissä.

      • asiantuntija

        Itse kuulin että piirilevyyn kolvaamalla lisää vastuksia saa tämän itsekkin tehtyä!


      • kotioppinut

        Puollan tuota aktiiviadapteria. Olen myös saanut tietää, että kyseistä komponenttia käyttäessä voidaan liittymänopeudessa päästä yli ilmoitetun teoreettisen maksiminopeuden(!)
        Syynä tähän se, että aktiiviadapteri suodattaa signaalista häiriöt pois, ja toimii näin nopeammin, koska ei tarvitse lähettää ylimääräisiä korjausbittejä verkkoon.

        Haarukka asia oli minulle uutta, mutta mitä ei kotioppinut kokeilisi. Muistaakseni meillä on Savonia-aterimet, tulokset voin ilmoittaa myöhemmin.


      • KaapeliVelho
        kotioppinut kirjoitti:

        Puollan tuota aktiiviadapteria. Olen myös saanut tietää, että kyseistä komponenttia käyttäessä voidaan liittymänopeudessa päästä yli ilmoitetun teoreettisen maksiminopeuden(!)
        Syynä tähän se, että aktiiviadapteri suodattaa signaalista häiriöt pois, ja toimii näin nopeammin, koska ei tarvitse lähettää ylimääräisiä korjausbittejä verkkoon.

        Haarukka asia oli minulle uutta, mutta mitä ei kotioppinut kokeilisi. Muistaakseni meillä on Savonia-aterimet, tulokset voin ilmoittaa myöhemmin.

        Tätä samaista adapteria voi käyttää myös television ja digiboksin väliin. Tällöin et tarvi mitään kortteja vaan eteesi avautuu kaikki mahdolliset maksukanavat ja muutama muukin kanava joita ei muuten edes näe. Itse pidä erityisesti näistä klo 24 jälkeen näytettävästä kanavatarjonnasta. Kaiken lisäksi voit tämän jälkeen surffata interwebissä maksuttomasti ja asuntolainasi myös lyhenee itsestään.


      • Myyjä69
        kotioppinut kirjoitti:

        Puollan tuota aktiiviadapteria. Olen myös saanut tietää, että kyseistä komponenttia käyttäessä voidaan liittymänopeudessa päästä yli ilmoitetun teoreettisen maksiminopeuden(!)
        Syynä tähän se, että aktiiviadapteri suodattaa signaalista häiriöt pois, ja toimii näin nopeammin, koska ei tarvitse lähettää ylimääräisiä korjausbittejä verkkoon.

        Haarukka asia oli minulle uutta, mutta mitä ei kotioppinut kokeilisi. Muistaakseni meillä on Savonia-aterimet, tulokset voin ilmoittaa myöhemmin.

        Tässä linkki mistä voit tilata kyseisen adapterin: http://www.smskauppa.com/?kid=34&p=3&pid=27&kk_id=Aikuisviihde&menu_open=Anustapit


      • kaapeliguru
        kotioppinut kirjoitti:

        Puollan tuota aktiiviadapteria. Olen myös saanut tietää, että kyseistä komponenttia käyttäessä voidaan liittymänopeudessa päästä yli ilmoitetun teoreettisen maksiminopeuden(!)
        Syynä tähän se, että aktiiviadapteri suodattaa signaalista häiriöt pois, ja toimii näin nopeammin, koska ei tarvitse lähettää ylimääräisiä korjausbittejä verkkoon.

        Haarukka asia oli minulle uutta, mutta mitä ei kotioppinut kokeilisi. Muistaakseni meillä on Savonia-aterimet, tulokset voin ilmoittaa myöhemmin.

        Aktiiviadapterin voit helposti ohittaa liittämällä johdot yhteen. Tällöin tosin ei saa aktiiviadapterin tuomaa häiriönpoistoetua. Muutenkin johtoliitokset ovat epävarmempia. Suosittelen minäkin aktiiviadapteria. Itselläni toimii tosi hyvin!


      • ingen gör -68
        KaapeliVelho kirjoitti:

        Tätä samaista adapteria voi käyttää myös television ja digiboksin väliin. Tällöin et tarvi mitään kortteja vaan eteesi avautuu kaikki mahdolliset maksukanavat ja muutama muukin kanava joita ei muuten edes näe. Itse pidä erityisesti näistä klo 24 jälkeen näytettävästä kanavatarjonnasta. Kaiken lisäksi voit tämän jälkeen surffata interwebissä maksuttomasti ja asuntolainasi myös lyhenee itsestään.

        Olen käyttänyt ko. aparaattia ja hienosti toimii! Näyttää muuten tulevaisuuden ohjelmiakin. Esim. katselin eilen Sopranos-sarjan tulevia tuotantokausia(vaikka niitä ei ole vielä edes kuvattu eikä tulla kuvaamaankaan).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe