Löytyykö jostain liitintä, jolla voi liittää ADSL-modeemin kaapeliverkkoon?
ADSL-modeemin liitäntä kaapeliverkkoon
14
7785
Vastaukset
- Pege81
ADSL-modeemia et voi liittää kaapeliverkkoon, eli mitään erikoisliitintä tai muuta vastaavaa ei ole olemassa.
- Ingenjöri
Miten saa haarukan liitettyä sähköverkkoon?
- Asentaja Torsti
Ingenjöri kirjoitti:
Miten saa haarukan liitettyä sähköverkkoon?
Kun haarukasta taittaa kaksi keskimmäistä piikkiä pois, sopii se hyvin sähkörasiaan. Tietenkin haarukuissakin on mallikohtaisia eroja, mutta lähtökohtaisesti pitäisi onnistua ihan kotikonstein.
- Tietoako
Asentaja Torsti kirjoitti:
Kun haarukasta taittaa kaksi keskimmäistä piikkiä pois, sopii se hyvin sähkörasiaan. Tietenkin haarukuissakin on mallikohtaisia eroja, mutta lähtökohtaisesti pitäisi onnistua ihan kotikonstein.
Haarukkaa voi myös käyttää mokkulana toimii kaikkien operaattorien verkoissa eikä tarvitse maksaa mitään
- Miten sim kortti
Tietoako kirjoitti:
Haarukkaa voi myös käyttää mokkulana toimii kaikkien operaattorien verkoissa eikä tarvitse maksaa mitään
Kolvataanko sim kortti kiinni haarukkaan vai toimiiko ilman?
- kyllä kyllä
Miten sim kortti kirjoitti:
Kolvataanko sim kortti kiinni haarukkaan vai toimiiko ilman?
Ei tartte mitään sim kortteja on integroituna haarukkaan ja toimii moitteettomasti
- Tertsi
Tietoako kirjoitti:
Paremman kuuluvaisuuden ja näin ollen nopeamman yhteyden saa isommalla haarukalla. Kuten jo mainitussa Savonia sarjassakin on iso tarjoiluhaarukka, jolla saa tosi hyvän yhteyden! Parempi, nopeempi ja varmenpi!
- teknikko32
Olen kuullut, että jossain liikkeessä olisi kyseisiä adsl -> kaapelinetti aktiiviadaptereita myynnissä.
- asiantuntija
Itse kuulin että piirilevyyn kolvaamalla lisää vastuksia saa tämän itsekkin tehtyä!
- kotioppinut
Puollan tuota aktiiviadapteria. Olen myös saanut tietää, että kyseistä komponenttia käyttäessä voidaan liittymänopeudessa päästä yli ilmoitetun teoreettisen maksiminopeuden(!)
Syynä tähän se, että aktiiviadapteri suodattaa signaalista häiriöt pois, ja toimii näin nopeammin, koska ei tarvitse lähettää ylimääräisiä korjausbittejä verkkoon.
Haarukka asia oli minulle uutta, mutta mitä ei kotioppinut kokeilisi. Muistaakseni meillä on Savonia-aterimet, tulokset voin ilmoittaa myöhemmin. - KaapeliVelho
kotioppinut kirjoitti:
Puollan tuota aktiiviadapteria. Olen myös saanut tietää, että kyseistä komponenttia käyttäessä voidaan liittymänopeudessa päästä yli ilmoitetun teoreettisen maksiminopeuden(!)
Syynä tähän se, että aktiiviadapteri suodattaa signaalista häiriöt pois, ja toimii näin nopeammin, koska ei tarvitse lähettää ylimääräisiä korjausbittejä verkkoon.
Haarukka asia oli minulle uutta, mutta mitä ei kotioppinut kokeilisi. Muistaakseni meillä on Savonia-aterimet, tulokset voin ilmoittaa myöhemmin.Tätä samaista adapteria voi käyttää myös television ja digiboksin väliin. Tällöin et tarvi mitään kortteja vaan eteesi avautuu kaikki mahdolliset maksukanavat ja muutama muukin kanava joita ei muuten edes näe. Itse pidä erityisesti näistä klo 24 jälkeen näytettävästä kanavatarjonnasta. Kaiken lisäksi voit tämän jälkeen surffata interwebissä maksuttomasti ja asuntolainasi myös lyhenee itsestään.
- Myyjä69
kotioppinut kirjoitti:
Haarukka asia oli minulle uutta, mutta mitä ei kotioppinut kokeilisi. Muistaakseni meillä on Savonia-aterimet, tulokset voin ilmoittaa myöhemmin.Tässä linkki mistä voit tilata kyseisen adapterin: http://www.smskauppa.com/?kid=34&p=3&pid=27&kk_id=Aikuisviihde&menu_open=Anustapit
- kaapeliguru
kotioppinut kirjoitti:
Haarukka asia oli minulle uutta, mutta mitä ei kotioppinut kokeilisi. Muistaakseni meillä on Savonia-aterimet, tulokset voin ilmoittaa myöhemmin.Aktiiviadapterin voit helposti ohittaa liittämällä johdot yhteen. Tällöin tosin ei saa aktiiviadapterin tuomaa häiriönpoistoetua. Muutenkin johtoliitokset ovat epävarmempia. Suosittelen minäkin aktiiviadapteria. Itselläni toimii tosi hyvin!
- ingen gör -68
KaapeliVelho kirjoitti:
Tätä samaista adapteria voi käyttää myös television ja digiboksin väliin. Tällöin et tarvi mitään kortteja vaan eteesi avautuu kaikki mahdolliset maksukanavat ja muutama muukin kanava joita ei muuten edes näe. Itse pidä erityisesti näistä klo 24 jälkeen näytettävästä kanavatarjonnasta. Kaiken lisäksi voit tämän jälkeen surffata interwebissä maksuttomasti ja asuntolainasi myös lyhenee itsestään.
Olen käyttänyt ko. aparaattia ja hienosti toimii! Näyttää muuten tulevaisuuden ohjelmiakin. Esim. katselin eilen Sopranos-sarjan tulevia tuotantokausia(vaikka niitä ei ole vielä edes kuvattu eikä tulla kuvaamaankaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2302989
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1232140Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171709Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141665Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921520Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 481200
- 1061042
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962