Heissan!
Muutama asia mietityttää joten päätin tulla kyselemaan mielipiteitä...
Kihlauduimme mieheni kanssa.
Haluaisin järjestää kihlajaisjuhlat, siis ihan lähisukulaiset ja kummankin ystäviä. Mietin vain sitä että kuinka etenkin nykypäivänä järjestetään kihlajaisia? Ajattelin, että lähettäisin ihan postitse pienet kutsut, kun tekstarit on niin tylsiä :) Itselleni tämä on tietenkin tosi iso juttu, ja noh tietysti myös tykkään järjestää juhlia. Eli: meneekö yliampuvaksi?
Kihlajaisjuhlat?
3
1339
Vastaukset
- Hienoa
Ei mene yli
- :))
järjestä vain ihan niin isot juhlat kuin itse haluat. Ei ole yliampuvaa. On parin oma asia miten isosti isoa tapahtumaa haluaa juhlia, ja uskon että juhlavieraatkin pelkästään iloisia isosta juhlasta. juhlitaan sitä pienempiäkin tapahtumia vaikka kuinka isosti :)
- tulossa ensi kuussa
Hei vain ja onnea kihlauksen johdosta! Me kihlauduimme muutama päivä sitten avomieheni kanssa. Täällä päin on tapana, että kihlajaisia juhlitaan, kutsutaan ihan lehden päällä vieraita ja kihlattujen vanhemmat yleensä järjestävät juhlat sukulaisille.
Me järjestetään niin, että äitini luona pidetään sukulaisille ja tuttaville juhlat ja kutsutaan lehdessä. Vieraita tulee n. 100-150 riippuen ketkä kaikki tuttavat (vanhempien) tulevat. Meillä on iso suku. Kihlattuni äiti haluaa pitää omille sukulaisilleen pienet juhlat, joihin kutsutaan ihan kutsuilla. Lisäksi pidämme kavereillemme vapaamuotoiset juhlat kotonamme, jossa tarjotaan boolia ym. pikkunaposteltavaa.
Itse aion tehdä kutsut, jotka lähetän lähisukulaisille ja perhetutuille. Kavereille lähtee ehkä vain tekstiviestillä kutsu "kaveribileisiin".
Minä pukeudun ihan juhlapukuun (mekkoon) ja mies rennommin nuorekkaaseen puvuntakkiin ja siisteihin farkkuihin. Tarjoilupöytä vähän koristellaan ja käydään ihan kihlakuvassa kuvaamossa.
Minusta kihlautuminen on kuitenkin sen arvoinen juttu, että kannattaa ja saahan sitä juhlia miten isosti haluaa :) Me pidämme todennäköisesti todella pienet häät, joten haluamme juhlia kaikkien juhliin haluavien kanssa tätä kihlautumista. Ja eihän ne lahjatkaan nuorehkon opiskelijaparin talouteen ainakaan miinuspuoli ole, mutta ei toki se tärkein asia juhlissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819