Osaatteko antaa mitään hyviä vinkkejä lahjaksi 40-vuotiaalle miehelle? Juhlat on ihan pian.. :( Ei oikein osaa keksiä mitään, kun mies on puolisoni työkaveri. Lahjan hankintaa ei kuitenkaan voi puolisolle jättää, tai jää ostamatta kokonaan. :(
Siis neuvoja pliis?
Lahja 40-vuotiaalle?
8
2613
Vastaukset
- viinaa
ilahdutaa aina,
- silloin
jos ei juo alkoholia?
Pullo on mielestäni maailman typerin lahja. Siitä huomaa, ettei lahjaan ole viitsitty panostaa ollenkaan
- ...
tietääkö puolisosi tyypin harrastuksista. Jos vaikka golfaa, voit ostaa golfkamaa tai golfpallon muotoisia suklaita, olen nähnyt kivan pakkauksen Turun kauppahallin suklaakaupassa, oli muistaakseni Kultasuklaan tuotantoa. Tai jos hän tykkää laittaa ruokaa, joku grilli/sushi/muu kokkausjuttu. Jos on autoihmisiä ja innostunut jostain tietystä automerkistä, niin autokaupoista löytyy aina se krääsähylly, jossa on kaikenlaista pientä automerkkikamaa. Viinipullo on yleensä aina onnistunut vieminen jos ette muuta keksi, osta joku hieman hintavampi viini ja laita pullonkaulaan kiva kortti lahjapaketointinauhalla kiinni.
- lahjaksi
Osta Reinotossut
- nnnxx
nimim. kohta 40
- tunnustaa...
nnnxx kirjoitti:
nimim. kohta 40
Itselläkin 40 lähenee ja Ainot käytössä ja ukkokullalla Reinot! Mutta niitä käyttää nuorisokin! Hyvät tossut!
- apuuva!
tunnustaa... kirjoitti:
Itselläkin 40 lähenee ja Ainot käytössä ja ukkokullalla Reinot! Mutta niitä käyttää nuorisokin! Hyvät tossut!
Tuo Reino-idea kolahti kyllä.. :) Voisi olla hauska lahja.
Kiitos muillekin vastanneille. Tällä synttärisankarilla on tosiaankin harrastuksia ja olen melkein jo päättänyt ostaa kirjan.. hobbyyn liittyvän.. tietty aina vähän pelottaa, että jos ihmisellä JO ONKIN se kirja hyllyssä, jota itse katselee kirjakaupasta, mutta sille ei sitten voi mitään.
Tuo Reino-idea tosin vähän sekoitti pakkaa - mietin, josko semmoset sittenkin.. :) - tarja 2
apuuva! kirjoitti:
Tuo Reino-idea kolahti kyllä.. :) Voisi olla hauska lahja.
Kiitos muillekin vastanneille. Tällä synttärisankarilla on tosiaankin harrastuksia ja olen melkein jo päättänyt ostaa kirjan.. hobbyyn liittyvän.. tietty aina vähän pelottaa, että jos ihmisellä JO ONKIN se kirja hyllyssä, jota itse katselee kirjakaupasta, mutta sille ei sitten voi mitään.
Tuo Reino-idea tosin vähän sekoitti pakkaa - mietin, josko semmoset sittenkin.. :)sekin yrittää ottaa selville joko ne on....meilläpäin ne on aika suositut joka pojan tossuina;)
Me ostettiin just lauantaina kanssa 40-v viettävälle miehelle kossupulma pulloineen ja kiikkutuoli,mut meitä on isompi porukka....toi pulma juttu on hauska ja sitä saa vaikka mille juomalle,vaikka viinille jos ei oo juomamiehiä noin enemmän.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232