Osaatteko antaa mitään hyviä vinkkejä lahjaksi 40-vuotiaalle miehelle? Juhlat on ihan pian.. :( Ei oikein osaa keksiä mitään, kun mies on puolisoni työkaveri. Lahjan hankintaa ei kuitenkaan voi puolisolle jättää, tai jää ostamatta kokonaan. :(
Siis neuvoja pliis?
Lahja 40-vuotiaalle?
8
2593
Vastaukset
- viinaa
ilahdutaa aina,
- silloin
jos ei juo alkoholia?
Pullo on mielestäni maailman typerin lahja. Siitä huomaa, ettei lahjaan ole viitsitty panostaa ollenkaan
- ...
tietääkö puolisosi tyypin harrastuksista. Jos vaikka golfaa, voit ostaa golfkamaa tai golfpallon muotoisia suklaita, olen nähnyt kivan pakkauksen Turun kauppahallin suklaakaupassa, oli muistaakseni Kultasuklaan tuotantoa. Tai jos hän tykkää laittaa ruokaa, joku grilli/sushi/muu kokkausjuttu. Jos on autoihmisiä ja innostunut jostain tietystä automerkistä, niin autokaupoista löytyy aina se krääsähylly, jossa on kaikenlaista pientä automerkkikamaa. Viinipullo on yleensä aina onnistunut vieminen jos ette muuta keksi, osta joku hieman hintavampi viini ja laita pullonkaulaan kiva kortti lahjapaketointinauhalla kiinni.
- lahjaksi
Osta Reinotossut
- nnnxx
nimim. kohta 40
- tunnustaa...
nnnxx kirjoitti:
nimim. kohta 40
Itselläkin 40 lähenee ja Ainot käytössä ja ukkokullalla Reinot! Mutta niitä käyttää nuorisokin! Hyvät tossut!
- apuuva!
tunnustaa... kirjoitti:
Itselläkin 40 lähenee ja Ainot käytössä ja ukkokullalla Reinot! Mutta niitä käyttää nuorisokin! Hyvät tossut!
Tuo Reino-idea kolahti kyllä.. :) Voisi olla hauska lahja.
Kiitos muillekin vastanneille. Tällä synttärisankarilla on tosiaankin harrastuksia ja olen melkein jo päättänyt ostaa kirjan.. hobbyyn liittyvän.. tietty aina vähän pelottaa, että jos ihmisellä JO ONKIN se kirja hyllyssä, jota itse katselee kirjakaupasta, mutta sille ei sitten voi mitään.
Tuo Reino-idea tosin vähän sekoitti pakkaa - mietin, josko semmoset sittenkin.. :) - tarja 2
apuuva! kirjoitti:
Tuo Reino-idea kolahti kyllä.. :) Voisi olla hauska lahja.
Kiitos muillekin vastanneille. Tällä synttärisankarilla on tosiaankin harrastuksia ja olen melkein jo päättänyt ostaa kirjan.. hobbyyn liittyvän.. tietty aina vähän pelottaa, että jos ihmisellä JO ONKIN se kirja hyllyssä, jota itse katselee kirjakaupasta, mutta sille ei sitten voi mitään.
Tuo Reino-idea tosin vähän sekoitti pakkaa - mietin, josko semmoset sittenkin.. :)sekin yrittää ottaa selville joko ne on....meilläpäin ne on aika suositut joka pojan tossuina;)
Me ostettiin just lauantaina kanssa 40-v viettävälle miehelle kossupulma pulloineen ja kiikkutuoli,mut meitä on isompi porukka....toi pulma juttu on hauska ja sitä saa vaikka mille juomalle,vaikka viinille jos ei oo juomamiehiä noin enemmän.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839