Lahja 40-vuotiaalle?

apuuva!

Osaatteko antaa mitään hyviä vinkkejä lahjaksi 40-vuotiaalle miehelle? Juhlat on ihan pian.. :( Ei oikein osaa keksiä mitään, kun mies on puolisoni työkaveri. Lahjan hankintaa ei kuitenkaan voi puolisolle jättää, tai jää ostamatta kokonaan. :(

Siis neuvoja pliis?

8

2675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinaa

ilahdutaa aina,

• silloin

jos ei juo alkoholia?
        Pullo on mielestäni maailman typerin lahja. Siitä huomaa, ettei lahjaan ole viitsitty panostaa ollenkaan

• ...

tietääkö puolisosi tyypin harrastuksista. Jos vaikka golfaa, voit ostaa golfkamaa tai golfpallon muotoisia suklaita, olen nähnyt kivan pakkauksen Turun kauppahallin suklaakaupassa, oli muistaakseni Kultasuklaan tuotantoa. Tai jos hän tykkää laittaa ruokaa, joku grilli/sushi/muu kokkausjuttu. Jos on autoihmisiä ja innostunut jostain tietystä automerkistä, niin autokaupoista löytyy aina se krääsähylly, jossa on kaikenlaista pientä automerkkikamaa. Viinipullo on yleensä aina onnistunut vieminen jos ette muuta keksi, osta joku hieman hintavampi viini ja laita pullonkaulaan kiva kortti lahjapaketointinauhalla kiinni.

• lahjaksi

Osta Reinotossut

• nnnxx

nimim. kohta 40

• tunnustaa...
        nnnxx kirjoitti:

nimim. kohta 40

Itselläkin 40 lähenee ja Ainot käytössä ja ukkokullalla Reinot! Mutta niitä käyttää nuorisokin! Hyvät tossut!

• apuuva!
        tunnustaa... kirjoitti:

Itselläkin 40 lähenee ja Ainot käytössä ja ukkokullalla Reinot! Mutta niitä käyttää nuorisokin! Hyvät tossut!

Tuo Reino-idea kolahti kyllä.. :) Voisi olla hauska lahja.

Kiitos muillekin vastanneille. Tällä synttärisankarilla on tosiaankin harrastuksia ja olen melkein jo päättänyt ostaa kirjan.. hobbyyn liittyvän.. tietty aina vähän pelottaa, että jos ihmisellä JO ONKIN se kirja hyllyssä, jota itse katselee kirjakaupasta, mutta sille ei sitten voi mitään.

Tuo Reino-idea tosin vähän sekoitti pakkaa - mietin, josko semmoset sittenkin.. :)

• tarja 2
        apuuva! kirjoitti:

Tuo Reino-idea kolahti kyllä.. :) Voisi olla hauska lahja.

Kiitos muillekin vastanneille. Tällä synttärisankarilla on tosiaankin harrastuksia ja olen melkein jo päättänyt ostaa kirjan.. hobbyyn liittyvän.. tietty aina vähän pelottaa, että jos ihmisellä JO ONKIN se kirja hyllyssä, jota itse katselee kirjakaupasta, mutta sille ei sitten voi mitään.

Tuo Reino-idea tosin vähän sekoitti pakkaa - mietin, josko semmoset sittenkin.. :)

sekin yrittää ottaa selville joko ne on....meilläpäin ne on aika suositut joka pojan tossuina;)
        Me ostettiin just lauantaina kanssa 40-v viettävälle miehelle kossupulma pulloineen ja kiikkutuoli,mut meitä on isompi porukka....toi pulma juttu on hauska ja sitä saa vaikka mille juomalle,vaikka viinille jos ei oo juomamiehiä noin enemmän.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      82
      1310
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      938
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      362
      767
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      132
      720
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56